Agnieszka Wszolek

Motywacja + Zaangażowanie+ Trud+Wytrwałość i determinacja=Sukces
Kraków, małopolskie

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

Hilton Garden Inn Kraków
Rezerwacja Grupowa/Kierownik ds Maksymalizacji Przychodu / Kierownik Rezerwacji
• Sprzedaż usług hotelowych
• Ukształtowanie, trening oraz zarządzanie drużyną działu Rezerwacji (3 osoby)
• Odpowiedzialna za trening oraz grafiki Managers on Duty
• Dokonywanie analizy, optymalizacji i maksymalizacji przychodów z działalności hotelowej
• Zarządzanie dostępnością hotelu
• Odpowiedzialna za rezerwacje grupową
• Opracowywanie polityki cenowej na kolejny rok
• Zarządzanie i nadzór rezerwacyjnych stron internetowych
• Odpowiedzialna za optymalne obłożenie i najlepszą cenę
• Sporządzanie prognoz i statystyk
• Kontrola rezerwacji przychodzących
• Maksymalizacja przychodów
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży, obsługa klientów korporacyjnych
• Rekrutacja nowych pracowników
Hilton Garden Inn Kraków
Front Office Manager
• ONQ Project Manager- odpowiedzialna za implementacje sysytemu hotelowego (stworzenie bazy danych, konfiguracja systemu oraz nadzór nad poprawnością zgrania systemu z zewnętrznymi interfejsami)
• Kształtowanie standardów oraz procedur dla pierwszego Hilton Garden Inn w Polsce
• Ukształtowanie, trening oraz zarządzanie drużyną Front Office (7 osób)
• Odpowiedzialna za dział Front Office oraz Rezerwacje
• Wymierzanie, szacowanie oraz realizacja celów w dziale Front Office
• Odpowiedzialna za trening oraz grafiki Managers on Duty
• Rekrutacja nowych pracowników
Logo
Front Office Manager/Rezerwacja grupowa/Revenue
Park Inn Hotel Leigh
• Odpowiedzialna za ukształtowanie oraz wprowadzenie nowych procedur będących częścią przed-otwarcia hotelu(Pre-opening team)
• Ukształtowanie, trening oraz zarządzanie drużyną Front Office (8 osób)
• Odpowiedzialna za dział Front Office, Rezerwacje grupową oraz za dział Revenue.
• Wymierzanie, szacowanie oraz realizacja celów w dziale Front Office
• Odpowiedzialna za trening oraz grafiki Managers on Duty
• Fokus na maksymalizacje obłożenia hotelu oraz przychodu
• Opera Trener
• Odpowiedzialna za rezerwacje grupową
• Częsciowo odpowiedzialna za dział Revenue
• Odpowiedzialna za dział techniczny oraz częsc działu sprzątającego
• Przygotowywanie oraz akceptacja kontraktów dla grup
• Kontrolowanie pracy działu rezerwacji
Logo
Front Office Manager
Park Inn Hotel Glasgow
• Odpowiedzialna za ukształtowanie oraz wprowadzenie nowych procedur będących częścią przekształcenia hotelu prywatnego na hotel sieciowy
• Ukształtowanie, trening oraz zarządzanie drużyną Front Office (8 osób)
• Odpowiedzialna za dział Front Office
• Wymierzanie, szacowanie oraz realizacja celów w dziale Front Office
• Manager on Duty
Logo
Front Office Supervisor
Radisson SAS Hotel Krakow
• Uzywanie umiejętności zarządzania do motywacji pracowników oraz maksymilizacji ich pracy
• Zachęcanie do aktywnego up-sellingu
• Pomaganie Front Office Managerowi w ocenie pracy pracowników oraz monitorowaniu ich osiągnięć
• Dyscyplinowanie
• Przygotowywanie grafików
• Szkolenie nowych pracowników
• W czasie nieobecnosci Front Office Managera odpowiedzialna za dział Recepcji
Logo
Guest Service Representative (Recepcjonistka)
Radisson SAS Hotel Krakow
• Przygotowywanie listy przyjazdów
• Witanie gosci hotelowych
• Meldowanie gości w sposób profesjonalny
• Spełnianie prósb gości oraz udzielanie informacji dotyczących miasta.
• Organizowanie specjalnych próśb gości takich jak tranfery na lotnisko czy wycieczki turystyczne
Logo
Waitress,Head waiter (acting),Bar waitress,Bartender
Radisson SAS Hotel Krakow

Szkolenia i kursy

• Health and Safety Management Training
• Basic Revenue Principals
• “Management skills-How to manage a team”- Mentor, Krakow, Poland
• “How to deliver high quality of service”- Mentor, Krakow, Poland
• “Communication with guests”-Mentor, Krakow, Poland
• 100 % Guest Satisfaction
• Delivering the promise
• Pomyślne ukonczenie Hilton University ( Internetowe kursy Hilton Worldwide) z zakresu Recepcji, Rezerwacji, Revenue oraz Sprzedaży. Wszystkie kursy są certyfikowane (łącznie 86 certyfikatów)
• Szkolenie dla Dyrektorów Generalnych Hoteli Hilton Worldwide
• Mistrz ceremonii turystycznej

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Inne

Umiejętności
• Dobra Organizacja Pracy
• Umiejętności dowódcze
• Kreatywna
• potrafi sie odnaleźć w każdej nawet najtrudniejszej sytuacji
• Pro-aktywna, otwarta, wyrozumiała i cierpliwa.
• Dobry słuchacz, znajduje przyjemność w motywowaniu personelu oraz obserwowaniu efektów wprowadzonych zmian
• Jestem w stanie podejmować szybkie decyzje
• Znakomite umiejętnosci interpersonalne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Tylko dla Hotelarzy
Tylko dla Hotelarzy
Grupa Tylko dla Hotelarzy to nowa zamknięta dla zewnętrznych użytkowników platforma wymiany myśli, poglądów i doświadczeń z zakresu Hotelarstwa. To miejsce wirtualnego świętowania czyjegoś sukcesu, z