Umiejętności
Analiza biznesowa
Obsługa klienta
Bazy danych
Raportowanie
Pakiet programów MS-OFFICE w stopniu użytkownika
Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Utrzymywanie relacji z firmami: Polkomtel S.A., Poland, the Digital Telephony SP. z o.o.,
Poland Cellular Centertel SP. z o.o., Poland Telecom S.A., Coltex Dakar, Datel, Eurotel,
Germanos, Havo, m. Point, Sprint, Tell, T1;
Utrzymywanie relacji z regionalnymi placówkami operatorów komórkowych: ERA, ORANGE,
PLUS, PLAY, TP
Zapewnienie i utrzymanie na wysokim poziomie relacji z pracownikami autoryzowanych
punktów sprzedaży, punktami obsługi klienta oraz klientami strategicznymi w regionie
Organizowanie szkoleń z nowych produktów
Gromadzenie i przetwarzanie informacji handlowych
Zapewnienie rzetelnej i profesjonalnej obsługi klientów indywidualnych
Utrzymywanie relacji z autoryzowanymi punktami sprzedaży
Organizowanie akcji promocyjnych i zapewnienie materiałów promocyjnych
Poland Cellular Centertel SP. z o.o., Poland Telecom S.A., Coltex Dakar, Datel, Eurotel,
Germanos, Havo, m. Point, Sprint, Tell, T1;
Utrzymywanie relacji z regionalnymi placówkami operatorów komórkowych: ERA, ORANGE,
PLUS, PLAY, TP
Zapewnienie i utrzymanie na wysokim poziomie relacji z pracownikami autoryzowanych
punktów sprzedaży, punktami obsługi klienta oraz klientami strategicznymi w regionie
Organizowanie szkoleń z nowych produktów
Gromadzenie i przetwarzanie informacji handlowych
Zapewnienie rzetelnej i profesjonalnej obsługi klientów indywidualnych
Utrzymywanie relacji z autoryzowanymi punktami sprzedaży
Organizowanie akcji promocyjnych i zapewnienie materiałów promocyjnych
Koordynator regionalny w województwie łódzkim
Siemens Mobile SP. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Opieka nad klientami strategicznymi tj. ACIS Centertel, Polkomtel, PCT Era
Organizowanie szkoleń z nowych produktów
Tworzenie programów sprzedaży i wynagrodzeń
Utrzymywanie relacji z autoryzowanymi punktami sprzedaży
Zaopatrzenie autoryzowanych punktów sprzedaży w materiały promocyjne
Badanie jakości obsługi klienta
Zapewnienie rzetelnej i profesjonalnej obsługi klientów indywidualnych
Organizowanie szkoleń z nowych produktów
Tworzenie programów sprzedaży i wynagrodzeń
Utrzymywanie relacji z autoryzowanymi punktami sprzedaży
Zaopatrzenie autoryzowanych punktów sprzedaży w materiały promocyjne
Badanie jakości obsługi klienta
Zapewnienie rzetelnej i profesjonalnej obsługi klientów indywidualnych
Szkolenia i kursy
Szkolenie menagerskie – Siemens Mobile Sp z o.o.
Kurs przygotowania I prezentacji – BenQ Poland Sp.z o.o.
Szkolenie z utrzymania profesjonalnej prezentacji
Kurs przygotowania I prezentacji – BenQ Poland Sp.z o.o.
Szkolenie z utrzymania profesjonalnej prezentacji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Podróże,
gotowanie,
sporty zimowe,
rollerblading
gotowanie,
sporty zimowe,
rollerblading