Umiejętności
SPSS
Symfonia Finanse i Księgowość
System Windows
Prawo jazdy kat B
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Pierwsza Pomoc
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
portugalski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Commercial Leasing Manager
Balmoral Properties
- Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi (biurowymi i usługowymi), nadzorowanie pracy zarządcy nieruchomości
- Wykonywanie umów najmu: fakturowanie, rozliczenia miesięczne i roczne, monitorowanie i wykonywanie zapisów umowy, w tym zabezpieczenia umów najmu;
- Pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów, współpraca z pośrednikami nieruchomości;
- Przygotowywanie zewnętrznych i wewnętrznych raportów dotyczących umów, finansów oraz najemców;
- Asystowanie w procesie nabywania i zbywania nieruchomości i związanych z tym due deligence
- Udział w procesach projektowania, aranżacji i wykonania powierzchni najmu, ścisła współpraca z działem budowlanym i technicznym;
- Komunikacja z klientami; nadzór nad przepływem korespondencji;
- Komunikacja i prowadzenie korespondencji z jednostkami zewnętrznymi (dostawcami mediow, bankami, urzędami etc.)
- Wsparcie działu sprzedaży, pomoc w przygotowywanie materiałów marketingowych
- Nadzorowanie procesu usuwania usterek w nieruchomościach
- Negocjowanie i zawieranie polis ubezpieczeniowych;
- Nadzorowanie bieżącej działalności biura i pracowników
- Wykonywanie umów najmu: fakturowanie, rozliczenia miesięczne i roczne, monitorowanie i wykonywanie zapisów umowy, w tym zabezpieczenia umów najmu;
- Pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów, współpraca z pośrednikami nieruchomości;
- Przygotowywanie zewnętrznych i wewnętrznych raportów dotyczących umów, finansów oraz najemców;
- Asystowanie w procesie nabywania i zbywania nieruchomości i związanych z tym due deligence
- Udział w procesach projektowania, aranżacji i wykonania powierzchni najmu, ścisła współpraca z działem budowlanym i technicznym;
- Komunikacja z klientami; nadzór nad przepływem korespondencji;
- Komunikacja i prowadzenie korespondencji z jednostkami zewnętrznymi (dostawcami mediow, bankami, urzędami etc.)
- Wsparcie działu sprzedaży, pomoc w przygotowywanie materiałów marketingowych
- Nadzorowanie procesu usuwania usterek w nieruchomościach
- Negocjowanie i zawieranie polis ubezpieczeniowych;
- Nadzorowanie bieżącej działalności biura i pracowników
Junior accountant / współpraca administracyjna
Polcel Polska sp. z o.o.
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, Urzędy Miasta)
- przygotowywanie przelewów bankowych
- dekretacja i księgowanie dokumentów
- przygotowywanie dokumentacji i raportów dla banków
- utrzymywanie współpracy z kontrahentami
- współpraca z działem prawnym i sprzedażowym
- koordynowanie sprawy administracyjno-gospodarczych firmy:
- przygotowanie wewnętrznych dokumentów (m.in. pism urzędowych, odpowiedzi na korespondencję, redagowanie dokumentów prawnych)
- przygotowywanie przelewów bankowych
- dekretacja i księgowanie dokumentów
- przygotowywanie dokumentacji i raportów dla banków
- utrzymywanie współpracy z kontrahentami
- współpraca z działem prawnym i sprzedażowym
- koordynowanie sprawy administracyjno-gospodarczych firmy:
- przygotowanie wewnętrznych dokumentów (m.in. pism urzędowych, odpowiedzi na korespondencję, redagowanie dokumentów prawnych)
office manager
Polcel Polska sp. z o.o.
- przygotowanie procedury dla wszelkich czynności biurowych,
- dekretacja dokumentów finansowych,
- prowadzenie i koordynowanie sprawy administracyjno-gospodarczych firmy:
- przygotowanie wewnętrznych dokumentów (m.in. pism urzędowych, odpowiedzi na korespondencję, redagowanie dokumentów prawnych)
- pomoc przy organizowaniu pracy pozostałych pracowników biura,
- udział w negocjacjach i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy,
- wyszukiwanie współpracowników,
- nadzorowanie przepływu korespondencji oraz archiwum biura,
- kontrolowanie wydatków biurowych,
- nadzorowanie prac konserwatorskich i porządkowych,
- organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenie biura w materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia biurowe,
- organizowanie imprez dla pracowników,
- współpraca z doradcami prawnymi, z bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi,
- nadzór nad prowadzeniem rekrutacji.
- dekretacja dokumentów finansowych,
- prowadzenie i koordynowanie sprawy administracyjno-gospodarczych firmy:
- przygotowanie wewnętrznych dokumentów (m.in. pism urzędowych, odpowiedzi na korespondencję, redagowanie dokumentów prawnych)
- pomoc przy organizowaniu pracy pozostałych pracowników biura,
- udział w negocjacjach i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy,
- wyszukiwanie współpracowników,
- nadzorowanie przepływu korespondencji oraz archiwum biura,
- kontrolowanie wydatków biurowych,
- nadzorowanie prac konserwatorskich i porządkowych,
- organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenie biura w materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia biurowe,
- organizowanie imprez dla pracowników,
- współpraca z doradcami prawnymi, z bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi,
- nadzór nad prowadzeniem rekrutacji.
pracownik biurowy oraz sprzedawca
Anin Decor oraz Neptunea
- prowadzenie procesów rekrutacji
- katalogowanie produktów
- obsługa programu magazynowego WF Mag wraz z kolektorem danych
- obsługa sklepu internetowego (tworzenie bazy danych w formacie CSV)
- bezpośrednia obsługa klientów hurtowych i detalicznych
- katalogowanie produktów
- obsługa programu magazynowego WF Mag wraz z kolektorem danych
- obsługa sklepu internetowego (tworzenie bazy danych w formacie CSV)
- bezpośrednia obsługa klientów hurtowych i detalicznych
Projekty
Szkolenia i kursy
Kwiecień 2003- Szkolenie fundacji Pro Bono Poloniae i PFDiM w zakresie pisania projektów i zarządzania nimi, koordynowania pracy ludzi, a także gospodarowania funduszami europejskimi
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Sport a w szczególności jazda na rowerze w tym indoor cycling (Spinning® Instructor), ashtanga joga, żeglowanie, bieganie; kultura portugalska i brazylijska; podróże (szczególnie Ameryka Południowa); psychologia (psychologia sportu).
Organizacje
PFDiM
WOŚP
Federacja Banków Żywności
WOŚP
Federacja Banków Żywności
Grupy
Global Management Challenge
Polska Edycja Międzynarodowego Konkursu Global Management Challenge EuroManager - dla uczestników byłych i obecnych, finalistów i wszystkich zainteresowanych
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
SOCRATES/ERASMUS Program
Grupa dla wszystkich byłych, obecnych i przyszłych stypendystów tego programu
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie