Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Grupy Optymalizacji Kampanii Sprzedaowych
monitoringi, coachingi, nasłuch bieżący, udzielanie informacji zwrotnych, prowadzenie warsztatów i szkoleń
Szkolenia i kursy
Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
Skuteczna motywacja pozapłacowa i efektywna komunikacja w Call Center
Coaching i monitoring- skuteczne narzędzia zarządzania jakością
Efektywne budowanie zespołu i zarządzanie zespołem Call Center
Trudne rozmowy z klientem
Instrumenty szybkiego reagowania- gry i inne formy motywacyjne w Call Center
dr Jekyll i Mr Hide- Jasne i ciemne strony informacji zwrotnej
Mapa podróży z klientem
Efektywność komunikacyjna/ Extended Disc
Motywowanie pracowników
Pokonywanie obiekcji
Coaching narzędziowy
Skuteczna motywacja pozapłacowa i efektywna komunikacja w Call Center
Coaching i monitoring- skuteczne narzędzia zarządzania jakością
Efektywne budowanie zespołu i zarządzanie zespołem Call Center
Trudne rozmowy z klientem
Instrumenty szybkiego reagowania- gry i inne formy motywacyjne w Call Center
dr Jekyll i Mr Hide- Jasne i ciemne strony informacji zwrotnej
Mapa podróży z klientem
Efektywność komunikacyjna/ Extended Disc
Motywowanie pracowników
Pokonywanie obiekcji
Coaching narzędziowy
Specjalizacje
Call Center
Inne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Sport
Muzyka
Film
Muzyka
Film
Organizacje
brak
Inne
brak