Agnieszka Tokarska

nc+
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

NC
Kierownik Grupy Optymalizacji Kampanii Sprzedaowych
nc+
monitoringi, coachingi, nasłuch bieżący, udzielanie informacji zwrotnych, prowadzenie warsztatów i szkoleń

Szkolenia i kursy

Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
Skuteczna motywacja pozapłacowa i efektywna komunikacja w Call Center
Coaching i monitoring- skuteczne narzędzia zarządzania jakością
Efektywne budowanie zespołu i zarządzanie zespołem Call Center
Trudne rozmowy z klientem
Instrumenty szybkiego reagowania- gry i inne formy motywacyjne w Call Center
dr Jekyll i Mr Hide- Jasne i ciemne strony informacji zwrotnej
Mapa podróży z klientem
Efektywność komunikacyjna/ Extended Disc
Motywowanie pracowników
Pokonywanie obiekcji
Coaching narzędziowy

Edukacja

Logo
, magisterskie
Opole University of Technology

Specjalizacje

Call Center
Inne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Sport
Muzyka
Film

Organizacje

brak

Inne

brak