Umiejętności
Coaching
Komunikacja wewnętrzna
Microsoft Office
Rekrutacja
Microsoft PowerPoint
Kompetencje interpersonalne
Umiejętności organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań
HR w małej firmie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Coach
Szczerek Coaching
Coaching i rozwój osobisty, m.in.: life coaching, coaching zdrowego trybu życia, coaching relacji - zapraszam!
Akredytowany Coach ICF (Associate Certified Coach)
Akredytowany Coach ICF (Associate Certified Coach)
wystawiono
Agnieszka jest świetnym coachem, z którym spotkania zawsze wpływają na lepsze i bardziej wyraźne postrzeganie otaczającego Świata. Z czystym sumieniem mogę ją polecać każdemu, kto widzi potrzebę przepracowania swoich celów, poprawienia swojego profesjonalizmu oraz ogólnego nastawienia do wyzwań stojących przed nim każdego dnia.
Poza tym Agnieszka jest zawsze uśmiechniętą i pozytywną osobą, z którą po prostu przyjemnie pije się kawę ;)
Poza tym Agnieszka jest zawsze uśmiechniętą i pozytywną osobą, z którą po prostu przyjemnie pije się kawę ;)
Office Manager
- koordynacja pracy biura: zarządzanie obiegiem informacji oraz dokumentacji, współpraca z Zarządem w zakresie wprowadzania zmian organizacyjnych, obsługa sekretariatu
- organizacja oraz współprowadzenie procesów rekrutacyjnych, wdrażanie nowych pracowników
- koordynacja planów urlopowych, opracowywanie kart stanowisk, przygotowywanie umów o współpracy,
- współpraca z Product Managerami w zakresie prowadzonych kampanii promocyjnych
- współpraca z zewnętrznymi agencjami (reklamową, PR) w zakresie promocji marki
- współpraca z producentami oraz dystrybutorami w zakresie działań promocyjnych
- koordynacja programu stażowego
- organizacja oraz współprowadzenie procesów rekrutacyjnych, wdrażanie nowych pracowników
- koordynacja planów urlopowych, opracowywanie kart stanowisk, przygotowywanie umów o współpracy,
- współpraca z Product Managerami w zakresie prowadzonych kampanii promocyjnych
- współpraca z zewnętrznymi agencjami (reklamową, PR) w zakresie promocji marki
- współpraca z producentami oraz dystrybutorami w zakresie działań promocyjnych
- koordynacja programu stażowego
Event Marketing Manager
- koordynacja działań "Akademii Innowacyjnych Rozwiązań IT" - organizacja eventów dla klientów
- pozyskiwanie i rozliczanie środków komarketingowych na realizację eventów
- nadzór nad prowadzonymi akcjami sponsorskimi
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami (np. organizatorami targów branżowych) w zakresie wzajemnej promocji
- współpraca z Brand Managerem w zakresie promocji marki i produktów
inne obowiązki:
- wdrażanie pracowników do działu administracji i nadzór nad ich pracą
- koordynacja programu stażowego
- pozyskiwanie i rozliczanie środków komarketingowych na realizację eventów
- nadzór nad prowadzonymi akcjami sponsorskimi
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami (np. organizatorami targów branżowych) w zakresie wzajemnej promocji
- współpraca z Brand Managerem w zakresie promocji marki i produktów
inne obowiązki:
- wdrażanie pracowników do działu administracji i nadzór nad ich pracą
- koordynacja programu stażowego
Asystentka Zarządu
- obsługa sekretariatu (zarządzanie korespondencją, redagowanie pism wychodzących, zarządzanie połączeniami telefonicznymi, nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w przedsiębiorstwie)
- prowadzenie terminarzy 4-osobowej kadry zarządzającej
- prowadzenie kalendarza firmowego (koordynacja terminów spotkań członków zespołu, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, wyjazdów służbowych, innych wydarzeń firmowych)
- organizacja wyjazdów służbowych Zarządu i współpracowników
- organizacja szkoleń i konferencji dla klientów (Akademia Innowacyjnych Rozwiązań IT)
- obsługa spotkań
- współpraca z działem HR w procesie rekrutacji (koordynacja terminów umawianych spotkań, przekazywanie informacji o wyniku rekrutacji, udział w rozmowach rekrutacyjnych)
- współpraca z działem HR w procesie wdrażania nowych pracowników (przygotowanie stanowiska pracy, dokumentów i materiałów wdrożeniowych)
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami (np. stały kontakt z Zarządcą budynku, kontakt z usługodawcami)
- dbanie o zaopatrzenie biura (materiały biurowe i art. spożywcze)
- prowadzenie terminarzy 4-osobowej kadry zarządzającej
- prowadzenie kalendarza firmowego (koordynacja terminów spotkań członków zespołu, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, wyjazdów służbowych, innych wydarzeń firmowych)
- organizacja wyjazdów służbowych Zarządu i współpracowników
- organizacja szkoleń i konferencji dla klientów (Akademia Innowacyjnych Rozwiązań IT)
- obsługa spotkań
- współpraca z działem HR w procesie rekrutacji (koordynacja terminów umawianych spotkań, przekazywanie informacji o wyniku rekrutacji, udział w rozmowach rekrutacyjnych)
- współpraca z działem HR w procesie wdrażania nowych pracowników (przygotowanie stanowiska pracy, dokumentów i materiałów wdrożeniowych)
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami (np. stały kontakt z Zarządcą budynku, kontakt z usługodawcami)
- dbanie o zaopatrzenie biura (materiały biurowe i art. spożywcze)
pracownik Biura Dyrektora Filharmonii Wrocławskiej i Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans
- koordynacja planu spotkań w kalendarzu dyrektora,
- organizacja wyjazdów służbowych dyrektora oraz jego zastępcy,
- obsługa spotkań,
- wsparcie zespołu organizacyjnego ds. festiwali,
- nadzorowanie obiegu korespondencji, dokumentów finansowych oraz merytorycznych (w tym m.in. prowadzenie rejestrów umów, faktur, delegacji itd.),
- stała współpraca z działem księgowości,
- redagowanie pism wychodzących,
- bieżące prace biurowe
- organizacja wyjazdów służbowych dyrektora oraz jego zastępcy,
- obsługa spotkań,
- wsparcie zespołu organizacyjnego ds. festiwali,
- nadzorowanie obiegu korespondencji, dokumentów finansowych oraz merytorycznych (w tym m.in. prowadzenie rejestrów umów, faktur, delegacji itd.),
- stała współpraca z działem księgowości,
- redagowanie pism wychodzących,
- bieżące prace biurowe
pracownik biura Ogólnopolskiego Programu Rozwoju Chórów Szkolnych MKiDN "Śpiewająca Polska"
Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans
- ścisła współpraca z działem księgowości i kadr (przygotowywanie umów cywilnoprawnych, opisywanie dokumentów finansowych, sprawdzanie zgodności faktur z preliminarzami wydatków dla poszczególnych regionów)
- nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych oraz merytorycznych (prowadzenie rejestrów, przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórek organizacyjnych)
- stały kontakt z koordynatorami regionalnymi programu z całej Polski (ponad 20 koordynatorów) oraz bieżąca współpraca z koordynatorem ogólnopolskim
- organizacja cyklicznych konferencji koordynatorów regionalnych
- pomoc przy organizacji koncertów oraz przeglądów chórów (odbywających się w Akademii Muzycznej we Wrocławiu, Filharmonii Wrocławskiej)
- współpraca z biurem Projektu Samorządu Wrocławia „Śpiewający Wrocław” przy organizacji wspólnych koncertów w Filharmonii Wrocławskiej
- nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych oraz merytorycznych (prowadzenie rejestrów, przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórek organizacyjnych)
- stały kontakt z koordynatorami regionalnymi programu z całej Polski (ponad 20 koordynatorów) oraz bieżąca współpraca z koordynatorem ogólnopolskim
- organizacja cyklicznych konferencji koordynatorów regionalnych
- pomoc przy organizacji koncertów oraz przeglądów chórów (odbywających się w Akademii Muzycznej we Wrocławiu, Filharmonii Wrocławskiej)
- współpraca z biurem Projektu Samorządu Wrocławia „Śpiewający Wrocław” przy organizacji wspólnych koncertów w Filharmonii Wrocławskiej
Szkolenia i kursy
"Coach – certyfikowany kurs dla mikro i małych przedsiębiorstw" (V-VIII 2014)
"Skuteczny handlowiec, czyli jak zwiększyć efektywność zawodową" (II 2013)
"ABC działalności gospodarczej z e-biznesem" (10-11 2008)
"MINDMAPPING: jak efektywnie osiągać cele z mapami myśli" (06 2012)
"Skuteczny handlowiec, czyli jak zwiększyć efektywność zawodową" (II 2013)
"ABC działalności gospodarczej z e-biznesem" (10-11 2008)
"MINDMAPPING: jak efektywnie osiągać cele z mapami myśli" (06 2012)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
psychologia rozwoju osobistego, zdrowe odżywianie, amatorskie kolarstwo MTB, podróże, biżuteria handmade (www.brown-handmade.blogspot.com)
Inne
Jestem akredytowanym coachem ICF (Associate Certified Coach)
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
PSYCHODIETETYKA
Grupa jest skierowana do są do wszystkich osób zainteresowanych psychodietetyką, a w szczególności: dietetyków, technologów żywności; psychologów i psychoterapeut&am
Trenerski START
grupa dla początkującyh trenerów,poszukujących swoich pierwszych zleceń, rekomendacji czyli okazji rozpoczęcia działalności szkoleniowej
Weganizm
Grupa poświęcona weganizmowi - stylowi życia wykluczającemu wszelakie produkty pochodzenia odzwierzęcego.
Wege Wrocław
Grupa dla wszystkich wegan i wegetarian, z Wrocławia i nie tylko, dla wszystkich, którzy mają świadomość znaczenia zdrowego odżywiania. Serdecznie zapraszam :)