Umiejętności
Corel Draw
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa urządzeń biurowych
język angielski
Prawo jazdy kat B
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik biurowy
Agencja Reklamowa 220
Przygotowywanie projektów graficznych w programie CorelDraw (loga, plakaty, banery)
Obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka.
Nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta indywidualnego.
Obsługa klientów indywidualnych w zakresie usługi kserowania i skanowania.
Projektowanie i przygotowywanie gadżetów reklamowych.
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami.
Rozmowy i negocjacje z przedstawicielami firm oferujących artykuły reklamowe
Nadzór nad zaopatrzeniem firmy oraz sklepu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe.
Organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń.
Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów.
Udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zapytania Klientów dotyczących usług
lub produktów oferowanych przez firmę.
Przygotowywanie faktur
Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka.
Nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta indywidualnego.
Obsługa klientów indywidualnych w zakresie usługi kserowania i skanowania.
Projektowanie i przygotowywanie gadżetów reklamowych.
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami.
Rozmowy i negocjacje z przedstawicielami firm oferujących artykuły reklamowe
Nadzór nad zaopatrzeniem firmy oraz sklepu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe.
Organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń.
Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów.
Udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zapytania Klientów dotyczących usług
lub produktów oferowanych przez firmę.
Przygotowywanie faktur
Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.