Umiejętności
Analiza
Budżety
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Restrukturyzacja zadłużenia
Microsoft Office
Planowanie strategiczne
Przywództwo w zespole
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik Biura Syndyka
Remo-Bud Łódź w upadłości likwidacyjnej
- organizacja pracy biura,
- bieżąca obsługa korespondencji związana z upadłością przedsiębiorstwa, w tym odpowiedź na pisma wierzycieli,
- organizacja i przeprowadzanie przetargów na ruchomości wchodzące w skład masy upadłości,
- przygotowywanie dokumentów do Sądu tj.: lista wierzytelności, plan podziału ruchomości zabezpieczonych, sprawozdania finansowe i merytoryczne, pisma procesowe, wnioski i pisma do Sądów etc.
- prowadzenie dokumentacji prawno – organizacyjnej firmy,
- sporządzanie umów, w tym dzierżawy, najmu, o dzieło, zlecenia, etc,
odpowiedzialność za środki finansowe w kasie,
- prowadzenie rejestrów sprzedaży,
- inne
- bieżąca obsługa korespondencji związana z upadłością przedsiębiorstwa, w tym odpowiedź na pisma wierzycieli,
- organizacja i przeprowadzanie przetargów na ruchomości wchodzące w skład masy upadłości,
- przygotowywanie dokumentów do Sądu tj.: lista wierzytelności, plan podziału ruchomości zabezpieczonych, sprawozdania finansowe i merytoryczne, pisma procesowe, wnioski i pisma do Sądów etc.
- prowadzenie dokumentacji prawno – organizacyjnej firmy,
- sporządzanie umów, w tym dzierżawy, najmu, o dzieło, zlecenia, etc,
odpowiedzialność za środki finansowe w kasie,
- prowadzenie rejestrów sprzedaży,
- inne
Dyrektor Zarządzający
„BUD-EKO” Sp. z o.o
- sprawowanie w okresie realizacji umowy nadzoru nad bieżącą działalnością Spółki, - prowadzenie w okresie realizacji umowy spraw Spółki, w tym nadzoru nad sprawami księgowymi, zgodnie z wytycznymi Zarządu, zasadami obowiązującymi Spółkę, w szczególności w zgodności z procesem kalkulacyjnym i zasadami sprawozdawczości,
- przeprowadzenie w okresie realizacji umowy procesów planowania, zarządzania i kontroli kosztów Spółki oraz zarządzania personelem,
- wypełnienie w okresie realizacji umowy wszelkich obowiązków podatkowych, ewidencyjnych i rejestrowych Spółki,
- pozyskanie nowych kontrahentów i nowych kontraktów,
- opracowanie pełnej i spójnej koncepcji zarządzania działalności Spółki
- przeprowadzenie w okresie realizacji umowy procesów planowania, zarządzania i kontroli kosztów Spółki oraz zarządzania personelem,
- wypełnienie w okresie realizacji umowy wszelkich obowiązków podatkowych, ewidencyjnych i rejestrowych Spółki,
- pozyskanie nowych kontrahentów i nowych kontraktów,
- opracowanie pełnej i spójnej koncepcji zarządzania działalności Spółki
Wydział Ekonomiczny
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Londynie
staż w Wydziale Promocji Handlu i Inwestycji
Zapoznanie się z pracą w zakresie tematyki związanej z zagadnieniami gospodarczymi, poprzez:
- wspłudział w sporzą dzaniu opracowań i notatek analitycznych,
- współuczestnictwo w monitoringu prasy gospodarczej,
- przetwarzanie danych statystycznych,
- pomoc przy organizacji imprez promocyjno - gospodarczych,
- aktywny udział w prawidłowym funkcjonowaniu Wydziału.
Zapoznanie się z pracą w zakresie tematyki związanej z zagadnieniami gospodarczymi, poprzez:
- wspłudział w sporzą dzaniu opracowań i notatek analitycznych,
- współuczestnictwo w monitoringu prasy gospodarczej,
- przetwarzanie danych statystycznych,
- pomoc przy organizacji imprez promocyjno - gospodarczych,
- aktywny udział w prawidłowym funkcjonowaniu Wydziału.
staż w Wydziale Współpracy Zagranicznej
-pomoc w organizacji V Jarmarku Wojewódzkiego 2008,
-opieka i organizacja pobytu delegacji zagranicznych,
-tłumaczenia: polski - angielski, angielski - polski,
-prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi,
-prace biurowo - administracyjne,
-zadania związane z organizacją bieżącej pracy Wydziału.
-opieka i organizacja pobytu delegacji zagranicznych,
-tłumaczenia: polski - angielski, angielski - polski,
-prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi,
-prace biurowo - administracyjne,
-zadania związane z organizacją bieżącej pracy Wydziału.
staż w Dziale Monitoringu i Rozliczeń
-Poznałam strukturę i działalność Agencji jak również firm przez nią obsługiwanych;
-Rozliczanie i monitorowanie projektów;
-Analiza wniosków o wypłate dotacji;
-Obsługa korespondencji z beneficjentami programów pomocowych (sektor MŚP);
-Tłumaczenia.
-Rozliczanie i monitorowanie projektów;
-Analiza wniosków o wypłate dotacji;
-Obsługa korespondencji z beneficjentami programów pomocowych (sektor MŚP);
-Tłumaczenia.
właściciel i menager sklepu odzieżowego
Camden Town
-Zarządzanie podległymi zasobami ludzkimi;
-Negocjacja warunków współpracy z klientami i dostawcami;
-Prowadzenie rozmów handlowych;
-Okresowa analiza wyników działalności firmy;
-Przygotowywanie i zarządzanie budżetem promocyjnym;
-Sprzedaż przez internet;
-Organizacja logistyki.
-Negocjacja warunków współpracy z klientami i dostawcami;
-Prowadzenie rozmów handlowych;
-Okresowa analiza wyników działalności firmy;
-Przygotowywanie i zarządzanie budżetem promocyjnym;
-Sprzedaż przez internet;
-Organizacja logistyki.
Szkolenia i kursy
- W dniu 16 kwietnia 2012 zaliczyłam z wynikiem pozytywnym egzamin w Ministerstwie Sprawiedliwości dla osób ubiegających się o licencję syndyka.
-Decyzją z dnia 26 lipca 2012 przyznano mi licencję syndyka o numerze 583.
-Szkolenie pt. „Planowanie skutecznych kampanii sprzedażowych na przykładzie Iphone’a 3G” Polska Telefonia Cyfrowa;
-Szkolenie pt. „Prawo i procedura dostępu do informacji publicznej” - Pozarządowe Centrum Dostępu do Informacji Publicznej przy Stowarzyszeniu Liderów Lokalnych Grup Obywatelskich;
-Szkolenie pt. „Efektywne Public Relations w praktyce” - Abilita Communications;
-Szkolenie pt. „Szybkie czytanie i techniki pamięciowe” - Correct;
-„Public relations w inicjatywach młodzieżowych - Bądź aktywny - działaj z nami” Stowarzyszenie Ludzi Aktywnych;
-University of Lodz Certificate in General English Communication - Uniwersytet Łódzki.
-Decyzją z dnia 26 lipca 2012 przyznano mi licencję syndyka o numerze 583.
-Szkolenie pt. „Planowanie skutecznych kampanii sprzedażowych na przykładzie Iphone’a 3G” Polska Telefonia Cyfrowa;
-Szkolenie pt. „Prawo i procedura dostępu do informacji publicznej” - Pozarządowe Centrum Dostępu do Informacji Publicznej przy Stowarzyszeniu Liderów Lokalnych Grup Obywatelskich;
-Szkolenie pt. „Efektywne Public Relations w praktyce” - Abilita Communications;
-Szkolenie pt. „Szybkie czytanie i techniki pamięciowe” - Correct;
-„Public relations w inicjatywach młodzieżowych - Bądź aktywny - działaj z nami” Stowarzyszenie Ludzi Aktywnych;
-University of Lodz Certificate in General English Communication - Uniwersytet Łódzki.
Edukacja
Specjalizacje
Prawo
Windykacja
Zainteresowania
Polityka, teatr, kino, podróże.
Inne
Znajomość obsługi komputera Windows, MS Office, Internet.
znajomość obsługi kasy fiskalnej.
Prawo jazdy kat. B.
znajomość obsługi kasy fiskalnej.
Prawo jazdy kat. B.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
aCADemia3D
Grupa "aCADemia3D" została utworzona przez firmę CADExpert dla osób związanych ze środowiskiem CAD...
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.
Studenci/absolwenci Uniwersytetu Łódzkiego
Forum zrzeszające studentów i absolwentów wszystkich wydziałów i kierunków Uniwersytetu Łódzkiego:)
Szkolenia w Łodzi
Grupa specjalnie stworzona do reklamowania swoich szkoleń - ale tylko i wyłącznie organizowanych w Łodzi.
Szkolenia wszelakiej maści, zapraszamy wszystkich :))