Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Operacji Biznesowych
• planowanie i prowadzenie polityki firmy, formułowanie celów oraz nadzór nad podległą kadrą managerską odpowiedzialną za wdrażanie przyjętej polityki;
• zarządzanie i koordynacja działań podległych działów sprzedaży, redakcji i wsparcia technicznego (ustalanie priorytetów i harmonogramu działań);
• koordynowanie prac związanych z badaniem rynku, kształtowaniem wizerunku oferowanych produktów i usług;
• negocjacje oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami firmy;
• aktywne wspieranie i budowanie kultury firmy opartej na profesjonalizmie, rozwoju i innowacyjności;
• odpowiedzialność za wprowadzanie nowych procedur (min.: CRM);
• aktywne wspieranie procesów rekrutacyjnych;
• kontrola finansów poszczególnych projektów.
• zarządzanie i koordynacja działań podległych działów sprzedaży, redakcji i wsparcia technicznego (ustalanie priorytetów i harmonogramu działań);
• koordynowanie prac związanych z badaniem rynku, kształtowaniem wizerunku oferowanych produktów i usług;
• negocjacje oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami firmy;
• aktywne wspieranie i budowanie kultury firmy opartej na profesjonalizmie, rozwoju i innowacyjności;
• odpowiedzialność za wprowadzanie nowych procedur (min.: CRM);
• aktywne wspieranie procesów rekrutacyjnych;
• kontrola finansów poszczególnych projektów.
Manager Marki
• planowanie i wdrażanie strategii sprzedażowo – marketingowej firmy;
• nadzór nad realizacją budżetu marketingowo – sprzedażowego;
• zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za działania z zakresu marketingu
i sprzedaży;
• tworzenie i egzekwowanie polityki ofertowej, cenowej oraz promocyjnej produktów oraz brandów funkcjonujących w ramach firmy;
• identyfikowanie i rekomendowanie nowych możliwości biznesowych
i marketingowych,
• koordynowanie prac związanych z badaniem rynku i kształtowaniem produktów
i usług.
• nadzór nad realizacją budżetu marketingowo – sprzedażowego;
• zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za działania z zakresu marketingu
i sprzedaży;
• tworzenie i egzekwowanie polityki ofertowej, cenowej oraz promocyjnej produktów oraz brandów funkcjonujących w ramach firmy;
• identyfikowanie i rekomendowanie nowych możliwości biznesowych
i marketingowych,
• koordynowanie prac związanych z badaniem rynku i kształtowaniem produktów
i usług.
Kierownik działu Sprzedaży
KREATOR S.C.
• zarządzanie podległym Zespołem w zakresie sprzedaży produktów;
• odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży;
• odpowiedzialność za tworzenie planów wydawniczych publikacji;
• współtworzenie strategii rozwoju firmy;
• uczestnictwo w imprezach branżowych i targowych budowlanych.
• odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedaży;
• odpowiedzialność za tworzenie planów wydawniczych publikacji;
• współtworzenie strategii rozwoju firmy;
• uczestnictwo w imprezach branżowych i targowych budowlanych.
Pracownik działu Promocji i Reklamy
• aktywna sprzedaż produktów firmy;
• prowadzenie, aktualizacja i powiększanie bazy danych klientów;
• budowanie długoterminowych oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
• realizacja planów sprzedaży;
• ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
• przygotowywanie dokumentacji oraz ofert handlowych;
• Uczestnictwo w imprezach branżowych i targowych budowlanych;
• prowadzenie, aktualizacja i powiększanie bazy danych klientów;
• budowanie długoterminowych oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
• realizacja planów sprzedaży;
• ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
• przygotowywanie dokumentacji oraz ofert handlowych;
• Uczestnictwo w imprezach branżowych i targowych budowlanych;
Szkolenia i kursy
kurs kadrowo-płacowy, szkolenie „zarządzanie zespołem”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
prawo jazdy kategorii B, obsługa komputera, znajomość systemu CRM
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.