Agnieszka Senda

Agnieszka Senda

Key Account Manager, North Coast S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza konkurencji Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Planowanie strategiczne Przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży Skuteczność działań

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

North Coast S.A
Key Account Manager
- Negocjacje handlowe,
- Budowa długotrwałych relacji handlowych z klientami sieciowymi (Makro, Real, Tesco, Carrefour, Auchan),
- Przygotowanie oraz realizacja planów sprzedazy oraz planów promocyjnych
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Implementacja marek dedykowanych dla sieci na wyłączność
North Coast S.A
Key Account Manager/Brand Manager
- Planowanie strategii sprzedażowo-marketingowej rozwoju w Polsce dla wszystkich marek produktów "świeżych" z portfolio North Coast S.A.
- Negocjacje warunków handlowych oraz bieżąca współpraca z włoskimi producentami ww. produktów np. Granarolo, Solo Italia, Agriform
- Przygotowanie akcji promocyjnych w sieciach
- Współpraca z działami : Modern Trade, Traditional Trade i HorecaWspółpraca z agencjami promocyjnymi (np. w zakresie organizacji akcji degustacyjnych)
Logo
Sales Manager
B&T Distribution Sp. z o.o.
- Realizacja długofalowej polityki sprzedaży
- Negocjacje handlowe oraz bieżąca wspołpraca handlowa z sieciami: Real, Carrefour, Tesco, Kaufland, Biedronka, Geant, Ahold, Leader Price itp.
- Wprowadzanie na rynek Polski nowych produktów z Protfolio firmy ( np. Borges, Fragata, Gallo itp.)
- Przygotowywanie budżetu marketingowego
- przygotowanie oraz realizacja planów sprzedaży oraz planów promocyjnych
- Koordynacja pracy przedstawicieli handlowych
Logo
Asystentka d.s. marketingu
B&T Distribution Sp. z o.o.
-Współpraca z Marketing Manager,
- Przygotowanie planów promocyjnych dla sieci handlowych
- Współpraca z agencjami promocyjnymi (organizacja degustacji, animacji itp.)

Szkolenia i kursy

-Business English,
-Kurs Negocjacji i rozwiązywania konfliktów

Edukacja

Logo
Kolegium Nauk Społecznych i Administracji, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

żeglarstwo, pływanie, narciarstwo, gotowanie, psychologia społeczna

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.