Agnieszka Senda
Key Account Manager, North Coast S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Analiza konkurencji
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Planowanie strategiczne
Przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży
Skuteczność działań
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- Negocjacje handlowe,
- Budowa długotrwałych relacji handlowych z klientami sieciowymi (Makro, Real, Tesco, Carrefour, Auchan),
- Przygotowanie oraz realizacja planów sprzedazy oraz planów promocyjnych
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Implementacja marek dedykowanych dla sieci na wyłączność
- Budowa długotrwałych relacji handlowych z klientami sieciowymi (Makro, Real, Tesco, Carrefour, Auchan),
- Przygotowanie oraz realizacja planów sprzedazy oraz planów promocyjnych
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Implementacja marek dedykowanych dla sieci na wyłączność
Key Account Manager/Brand Manager
- Planowanie strategii sprzedażowo-marketingowej rozwoju w Polsce dla wszystkich marek produktów "świeżych" z portfolio North Coast S.A.
- Negocjacje warunków handlowych oraz bieżąca współpraca z włoskimi producentami ww. produktów np. Granarolo, Solo Italia, Agriform
- Przygotowanie akcji promocyjnych w sieciach
- Współpraca z działami : Modern Trade, Traditional Trade i HorecaWspółpraca z agencjami promocyjnymi (np. w zakresie organizacji akcji degustacyjnych)
- Negocjacje warunków handlowych oraz bieżąca współpraca z włoskimi producentami ww. produktów np. Granarolo, Solo Italia, Agriform
- Przygotowanie akcji promocyjnych w sieciach
- Współpraca z działami : Modern Trade, Traditional Trade i HorecaWspółpraca z agencjami promocyjnymi (np. w zakresie organizacji akcji degustacyjnych)
Sales Manager
B&T Distribution Sp. z o.o.
- Realizacja długofalowej polityki sprzedaży
- Negocjacje handlowe oraz bieżąca wspołpraca handlowa z sieciami: Real, Carrefour, Tesco, Kaufland, Biedronka, Geant, Ahold, Leader Price itp.
- Wprowadzanie na rynek Polski nowych produktów z Protfolio firmy ( np. Borges, Fragata, Gallo itp.)
- Przygotowywanie budżetu marketingowego
- przygotowanie oraz realizacja planów sprzedaży oraz planów promocyjnych
- Koordynacja pracy przedstawicieli handlowych
- Negocjacje handlowe oraz bieżąca wspołpraca handlowa z sieciami: Real, Carrefour, Tesco, Kaufland, Biedronka, Geant, Ahold, Leader Price itp.
- Wprowadzanie na rynek Polski nowych produktów z Protfolio firmy ( np. Borges, Fragata, Gallo itp.)
- Przygotowywanie budżetu marketingowego
- przygotowanie oraz realizacja planów sprzedaży oraz planów promocyjnych
- Koordynacja pracy przedstawicieli handlowych
Szkolenia i kursy
-Business English,
-Kurs Negocjacji i rozwiązywania konfliktów
-Kurs Negocjacji i rozwiązywania konfliktów
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
żeglarstwo, pływanie, narciarstwo, gotowanie, psychologia społeczna
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.