Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Public Relations
Instytut Praktycznej Edukacji (IPE)
kreowanie wizerunku firmy i promocja jej produktów
- współpraca z działem marketingu, wspólne tworzenie strategii marketingowych
- stworzenie strategii PR
- pisanie profesjonalnych komunikatów medialnych, informacji prasowych i tekstów reklamowych oraz informacyjnych, skierowanych do dziennikarzy i klientów
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, promocja w mediach lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja premier produktów i imprez towarzyszących
- organizacja spotkań z mediami
- wpółorganizowanie seminariów i konferencji biznesowych
- research informacji na tematy związane z działalnością firmy/branżą/klientem i ich raportowanie
- współpraca z działem marketingu, wspólne tworzenie strategii marketingowych
- stworzenie strategii PR
- pisanie profesjonalnych komunikatów medialnych, informacji prasowych i tekstów reklamowych oraz informacyjnych, skierowanych do dziennikarzy i klientów
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, promocja w mediach lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja premier produktów i imprez towarzyszących
- organizacja spotkań z mediami
- wpółorganizowanie seminariów i konferencji biznesowych
- research informacji na tematy związane z działalnością firmy/branżą/klientem i ich raportowanie
Specjalista ds. PR i Marketingu. Rzecznik prasowy.
kreowanie wizerunku firmy i promocja projektów unijnych
- stworzenie harmonogramu działań PR
- realizacja strategii marketingowej firmy
- opracowywanie i dystrybuowanie materiałów informacyjnych
- korekta i pisanie tekstów wychodzących z firmy
- rozwijanie stosunków z zewnętrznymi grupami specjalistycznymi
- doradztwo w zakresie komunikacji - wskazywanie najdogodniejszych rozwiązań ze względu na interes firmy
- koordynowanie stosunków z prasą i innymi mediami - zdobywanie korzystnej dla firmy opinii mediów, promocja w mediach lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja spotkań z mediami: konferencji prasowych, briefingów i śniadań prasowych
- układanie stosunków z inwestorami - odpowiedzialność za wewnętrzną komunikację i dobre stosunki z inwestorami
- koordynacja pracy agencji reklamowej (graficy, drukarnia)
- współprojektowanie i koordynacja powstawania materiałów promocyjnych: folderów, ulotek informacyjnych, plakatów, zaproszeń, billboardów i innych nośników reklamowych
- organizowanie eventów (spotkania o charakterze integracyjnym, motywacyjnym, seminaria, konferencje biznesowe, naukowe i szkoleniowe i inne)
- stworzenie harmonogramu działań PR
- realizacja strategii marketingowej firmy
- opracowywanie i dystrybuowanie materiałów informacyjnych
- korekta i pisanie tekstów wychodzących z firmy
- rozwijanie stosunków z zewnętrznymi grupami specjalistycznymi
- doradztwo w zakresie komunikacji - wskazywanie najdogodniejszych rozwiązań ze względu na interes firmy
- koordynowanie stosunków z prasą i innymi mediami - zdobywanie korzystnej dla firmy opinii mediów, promocja w mediach lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja spotkań z mediami: konferencji prasowych, briefingów i śniadań prasowych
- układanie stosunków z inwestorami - odpowiedzialność za wewnętrzną komunikację i dobre stosunki z inwestorami
- koordynacja pracy agencji reklamowej (graficy, drukarnia)
- współprojektowanie i koordynacja powstawania materiałów promocyjnych: folderów, ulotek informacyjnych, plakatów, zaproszeń, billboardów i innych nośników reklamowych
- organizowanie eventów (spotkania o charakterze integracyjnym, motywacyjnym, seminaria, konferencje biznesowe, naukowe i szkoleniowe i inne)
Szkolenia i kursy
- "Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 Foundation"
(Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA)
- "Wdrażanie Funduszy Strukturalnych"
(Europejski Fundusz Strukturalny)
- "Procedury Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"
(Regionalny Ośrodek EFS w Toruniu)
- "Efektywna komunikacja-podstawą wszelkich działań"
(Spółka Raweling)
- "Prezentacje i wystąpienia publiczne"
( Sopocka Grupa Szkoleniowo-Doradcza)
- "Negocjacje w biznesie"
(Polska Fundacja Przedsiębiorczości)
- "Techniki public relations, skuteczne kampanie informacyjno- promocyjne, lobbing oraz psychologia wywierania wpływu i skutecznej perswazji”
(Art&Media Productions -Piotr Gembarowski)
- "Kampanie informacyjne, media relations: koncepcje, planowanie działań, formy budowania relacji z przedstawicielami mediów"
(Task Force Consulting Sp. z o.o.)
- “Relacje z mediami, wystąpienia publiczne, Internet jako narzędzie komunikacji PR”
(Task Force Consulting Sp. z o.o)
- "Notatka prasowa jako podstawowe narzędzie współpracy z mediami"
(Berndson- Cezary Wojtczak)
- “Trening prezentacji i wystąpienia medialnego” i “Sztuka negocjacji”
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu)
- “Marketing edukacyjny – szkoły ponadgimnazjalne w walce o ucznia”
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu)
- "Praktyczne aspekty zamówień publicznych"
(14 września 2012r., HSH Professional")
- "Podstawy analizy ekonomiczno-finansowej biznesplanu i studium wykonalności projektu"
(Biuro Pożyczek Kujawsko - Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego w Toruniu)
(Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA)
- "Wdrażanie Funduszy Strukturalnych"
(Europejski Fundusz Strukturalny)
- "Procedury Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"
(Regionalny Ośrodek EFS w Toruniu)
- "Efektywna komunikacja-podstawą wszelkich działań"
(Spółka Raweling)
- "Prezentacje i wystąpienia publiczne"
( Sopocka Grupa Szkoleniowo-Doradcza)
- "Negocjacje w biznesie"
(Polska Fundacja Przedsiębiorczości)
- "Techniki public relations, skuteczne kampanie informacyjno- promocyjne, lobbing oraz psychologia wywierania wpływu i skutecznej perswazji”
(Art&Media Productions -Piotr Gembarowski)
- "Kampanie informacyjne, media relations: koncepcje, planowanie działań, formy budowania relacji z przedstawicielami mediów"
(Task Force Consulting Sp. z o.o.)
- “Relacje z mediami, wystąpienia publiczne, Internet jako narzędzie komunikacji PR”
(Task Force Consulting Sp. z o.o)
- "Notatka prasowa jako podstawowe narzędzie współpracy z mediami"
(Berndson- Cezary Wojtczak)
- “Trening prezentacji i wystąpienia medialnego” i “Sztuka negocjacji”
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu)
- “Marketing edukacyjny – szkoły ponadgimnazjalne w walce o ucznia”
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu)
- "Praktyczne aspekty zamówień publicznych"
(14 września 2012r., HSH Professional")
- "Podstawy analizy ekonomiczno-finansowej biznesplanu i studium wykonalności projektu"
(Biuro Pożyczek Kujawsko - Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego w Toruniu)
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dinozaur PR
strona gównie dla piarowców z minimum 10-letnim doświadczeniem, ale mile widziani są też młodsi stażem, wyrozumieli dla starych sklerotyków.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE