Agnieszka Kwiatkowska (Cycak)

Specjalista ds. PR, wykładowca PR (specjalizacje: Media Relations, PR Kryzysowy, NGO, promocja projektów unijnych)
Toruń, kujawsko-pomorskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Specjalista ds. promocji projektów unijnych
Promocja kluczowych projektów cyfryzacyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Wyższa Szkoła Bankowa Wydział Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy
Wykładowca PR /szkoleniowiec
Prowadzenie warsztatów "Relacje z mediami" i "PR kryzysowy"
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
podinspektor ds. koordynacji wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego
Departament Polityki Regionalnej, Wydział Zarządzania RPO, Biuro Programowania RPO
Logo
Dyrektor ds. Public Relations
Instytut Praktycznej Edukacji (IPE)
kreowanie wizerunku firmy i promocja jej produktów

- współpraca z działem marketingu, wspólne tworzenie strategii marketingowych
- stworzenie strategii PR
- pisanie profesjonalnych komunikatów medialnych, informacji prasowych i tekstów reklamowych oraz informacyjnych, skierowanych do dziennikarzy i klientów
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, promocja w mediach lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja premier produktów i imprez towarzyszących
- organizacja spotkań z mediami
- wpółorganizowanie seminariów i konferencji biznesowych
- research informacji na tematy związane z działalnością firmy/branżą/klientem i ich raportowanie
Fundacja Gospodarcza Pro Europa
Specjalista ds. PR i Marketingu. Rzecznik prasowy.
kreowanie wizerunku firmy i promocja projektów unijnych
- stworzenie harmonogramu działań PR
- realizacja strategii marketingowej firmy
- opracowywanie i dystrybuowanie materiałów informacyjnych
- korekta i pisanie tekstów wychodzących z firmy
- rozwijanie stosunków z zewnętrznymi grupami specjalistycznymi
- doradztwo w zakresie komunikacji - wskazywanie najdogodniejszych rozwiązań ze względu na interes firmy
- koordynowanie stosunków z prasą i innymi mediami - zdobywanie korzystnej dla firmy opinii mediów, promocja w mediach lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja spotkań z mediami: konferencji prasowych, briefingów i śniadań prasowych
- układanie stosunków z inwestorami - odpowiedzialność za wewnętrzną komunikację i dobre stosunki z inwestorami
- koordynacja pracy agencji reklamowej (graficy, drukarnia)
- współprojektowanie i koordynacja powstawania materiałów promocyjnych: folderów, ulotek informacyjnych, plakatów, zaproszeń, billboardów i innych nośników reklamowych
- organizowanie eventów (spotkania o charakterze integracyjnym, motywacyjnym, seminaria, konferencje biznesowe, naukowe i szkoleniowe i inne)
Logo
Prezenterka
Radio Toruń
Logo
Dziennikarka i prezenterka
Telewizja Miejska Gorzów (TMG), TVN24
Radio Eska
Prezenterka

Szkolenia i kursy

- "Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 Foundation"
(Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA)

- "Wdrażanie Funduszy Strukturalnych"
(Europejski Fundusz Strukturalny)

- "Procedury Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"
(Regionalny Ośrodek EFS w Toruniu)

- "Efektywna komunikacja-podstawą wszelkich działań"
(Spółka Raweling)

- "Prezentacje i wystąpienia publiczne"
( Sopocka Grupa Szkoleniowo-Doradcza)

- "Negocjacje w biznesie"
(Polska Fundacja Przedsiębiorczości)

- "Techniki public relations, skuteczne kampanie informacyjno- promocyjne, lobbing oraz psychologia wywierania wpływu i skutecznej perswazji”
(Art&Media Productions -Piotr Gembarowski)

- "Kampanie informacyjne, media relations: koncepcje, planowanie działań, formy budowania relacji z przedstawicielami mediów"
(Task Force Consulting Sp. z o.o.)

- “Relacje z mediami, wystąpienia publiczne, Internet jako narzędzie komunikacji PR”
(Task Force Consulting Sp. z o.o)

- "Notatka prasowa jako podstawowe narzędzie współpracy z mediami"
(Berndson- Cezary Wojtczak)

- “Trening prezentacji i wystąpienia medialnego” i “Sztuka negocjacji”
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu)

- “Marketing edukacyjny – szkoły ponadgimnazjalne w walce o ucznia”
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu)

- "Praktyczne aspekty zamówień publicznych"
(14 września 2012r., HSH Professional")

- "Podstawy analizy ekonomiczno-finansowej biznesplanu i studium wykonalności projektu"
(Biuro Pożyczek Kujawsko - Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego w Toruniu)

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Filologia polska (Instytut Pedagogiczny), licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Cosinus
Cosinus
wszystkie szkoły policealne w Polsce
Dinozaur PR
Dinozaur PR
strona gównie dla piarowców z minimum 10-letnim doświadczeniem, ale mile widziani są też młodsi stażem, wyrozumieli dla starych sklerotyków.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Emisja głosu a wizerunek
Emisja głosu a wizerunek
Wszystko o emisji głosu i wizerunku z tym związanym.
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE