Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Klienta
stanowisko Menedżer Klienta. Obowiązki: pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż oraz obsługa posprzedażowa dotychczasowych klientów, obsługa kasy, wysyłka oraz obieg dokumentów w Oddziale Banku. Kontrola nad zamawianiem materiałów biurowych oraz marketingowych na potrzeby Oddziału. Analizy oraz sporządzanie raportów sprzedaży i prezentacje miesięczne, kwartalne, roczne. Realizacja przeglądów klientów oraz nadzór nad dokumentami KYC. Dbanie o jakość obsługi oraz portfela klientów. Ścisła współpraca z Menedżerami oraz Dyrektorem Oddziału i Dyrektorem Regionu. Inne prace zlecone przez Dyrektora.
Specjalista ds. Należności / Kontroler Kredytów
kontrola terminowego spływu należności,
pierwszy etap windykacji telefonicznej,
ocena wiarygodności kredytowej klienta na podstawie dokumentów finansowych,
przyznawanie limitów kredytowych,
raportowanie do menedżera finansów,
utrzymanie bieżącego poziomu przeterminowań
pierwszy etap windykacji telefonicznej,
ocena wiarygodności kredytowej klienta na podstawie dokumentów finansowych,
przyznawanie limitów kredytowych,
raportowanie do menedżera finansów,
utrzymanie bieżącego poziomu przeterminowań
spec. ds windykacji należności
stworzenie od podstaw systemu oraz procedury windykacji należności w porozumieniu z Dyrektorem Finansowym
utworzenie procedury tworzenia odpisów aktualizacyjnych
tworzenie raportów miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych na potrzeby zarządu
windykacja należności klientów korporacyjnych oraz indywidualnych,
sporządzanie pism windykacyjnych,
tworzenie wzorów pism
analiza szczegółowa sald klientów
współpraca z poszczególnymi Departamentami: Księgowości, Obsługi Klienta, Marketingu, Prawnym, Sprzedaży, Medycznym
utworzenie procedury tworzenia odpisów aktualizacyjnych
tworzenie raportów miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych na potrzeby zarządu
windykacja należności klientów korporacyjnych oraz indywidualnych,
sporządzanie pism windykacyjnych,
tworzenie wzorów pism
analiza szczegółowa sald klientów
współpraca z poszczególnymi Departamentami: Księgowości, Obsługi Klienta, Marketingu, Prawnym, Sprzedaży, Medycznym
spec. ds windykacji należności
-analiza i ocena kredytowa klientów - przydzielanie limitów kredytowych klientom na podstawie analizy dokumentów finansowych oraz rzetelnej współpracy,
-monitoring,
-windykacja należności,
-raporty kwartalne oraz roczne, analizy na potrzeby dyr. d/s strategii kapitałowej
-monitoring,
-windykacja należności,
-raporty kwartalne oraz roczne, analizy na potrzeby dyr. d/s strategii kapitałowej
wystawiono
Agnieszka opiekowała się przez kilka lat moją firmą, bardzo fachowo zajmowała się obsługą naszych finansów i kredytów. Współpracę oceniam bardzo pozytywnie, bo nigdy nie miałem problemów w zakresie dostępności, czy zwiększenia kredytu (np. pod przetargi), czy czasem w sprawie odroczenia za porozumieniem jakichś płatności, jak coś się działo złego w mojej firmie (a wiadomo, że i klienty czasem nam źle płacą, więc raz na jakiś czas i mi się małe "dołeczki" trafiały ;-> ).
Przy okazji Agnieszka prezetuje tak ważne, a niemodne w obecnych czasach pojęcie jak empatia, czyli mówiąc krótko - jak potrzebowałem ostatnio pomocy w innej sprawie niż kredyty, to też mi bez wachania pomogła.
Dlatego referuję Agnieszkę dla przyszłych pracodawców jako osobę z jednej strony kompetentną i rzeczową i ogólnie bardzo doświadczoną, przy tym o miłym usposobieniu, lubianą przez swoich współpracowników i klientów, wreszcie osobę dostrzegającą problemy ludzkie i pomagającą je rozwiązywać czy to w pracy, czy to w życiu prywatnym.
Przy okazji Agnieszka prezetuje tak ważne, a niemodne w obecnych czasach pojęcie jak empatia, czyli mówiąc krótko - jak potrzebowałem ostatnio pomocy w innej sprawie niż kredyty, to też mi bez wachania pomogła.
Dlatego referuję Agnieszkę dla przyszłych pracodawców jako osobę z jednej strony kompetentną i rzeczową i ogólnie bardzo doświadczoną, przy tym o miłym usposobieniu, lubianą przez swoich współpracowników i klientów, wreszcie osobę dostrzegającą problemy ludzkie i pomagającą je rozwiązywać czy to w pracy, czy to w życiu prywatnym.
spec. ds administracji i windykacji należności
przydzielanie limitów kredytowych,
bieżąca windykacja należności klientów,
prowadzenie raportu kasowego,
prace administracyjne
bieżąca windykacja należności klientów,
prowadzenie raportu kasowego,
prace administracyjne
Szkolenia i kursy
2000.03 warsztaty szkoleniowe 3 dniowe - tematyka „Negocjacje windykacyjne cz. II”, gra symulacyjna - firma STS
1999.09 warsztaty szkoleniowe 3 dniowe - „Windykacje Handlowe” - firma Ośrodek Szkolenia Handlowców
1995.05 – 1995.09 Centrum Kształcenia Zawodowego – ukończony kurs z wynikiem celującym dot. uzyskania kwalifikacji na samodzielnego księgowego
1999.09 warsztaty szkoleniowe 3 dniowe - „Windykacje Handlowe” - firma Ośrodek Szkolenia Handlowców
1995.05 – 1995.09 Centrum Kształcenia Zawodowego – ukończony kurs z wynikiem celującym dot. uzyskania kwalifikacji na samodzielnego księgowego
Edukacja
Zainteresowania
literatura współczesna, jazda na nartach, jazda na rolkach, Yerba Mate, wędrówki po Tatrach, psychologia społeczna
Inne
prawo jazdy kat B od 1996
znajomość oprogramowania finansowo-księgowego SAP, EXACT, MORFEUSZ, Macrosoft (Fiks, Magfakt,)
znajomość oprogramowania finansowo-księgowego SAP, EXACT, MORFEUSZ, Macrosoft (Fiks, Magfakt,)
Grupy
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln