Agnieszka Rakowska
Opiekun Klienta ds Technicznych, Telekomunikacja Polska S.A.
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta ds. Technicznych
Praca w zespole pracującym całodobowo, będącym punktem kontaktowym dla Operatorów Krajowych i Zagranicznych
Przyjmowanie, diagnozowanie i monitorowanie awarii logicznych i fizycznych punktów styku - LPSS, FPSS
Przyjmowanie, diagnozowanie i monitorowanie awarii łącz dzierżawionych operatorów
Umożliwienie dostępu do pomieszczeń TP przedstawicielom operatorów (zapewnienie dostępu w ramach umowy kolokacjj, telehousingu, kohabitacji);
Koordynacja działań dostępu do obiektu w celu instalacji urządzeń LLU
Przyjmowanie, diagnozowanie i monitorowanie awarii logicznych i fizycznych punktów styku - LPSS, FPSS
Przyjmowanie, diagnozowanie i monitorowanie awarii łącz dzierżawionych operatorów
Umożliwienie dostępu do pomieszczeń TP przedstawicielom operatorów (zapewnienie dostępu w ramach umowy kolokacjj, telehousingu, kohabitacji);
Koordynacja działań dostępu do obiektu w celu instalacji urządzeń LLU
Doradca
Wsparcie techniczne Klientów biznesowych, zarządzanie procesem obsługi uszkodzeń telekomunikacyjnych zarejestrowanych przez Call Center
Analiza objawów i przyczyn problemów technicznych oraz wykonywanie pomiarów łączy
Monitorowanie usuwania uszkodzeń oraz telefoniczne informowanie Klientów o postępach prac i usunięciu usterki
Podnoszenie satysfakcji Klientów poprzez monitorowanie oczekiwań i problemów Klientów oraz ciągłe doskonalenie własnych umiejętności i wiedzy
Analiza objawów i przyczyn problemów technicznych oraz wykonywanie pomiarów łączy
Monitorowanie usuwania uszkodzeń oraz telefoniczne informowanie Klientów o postępach prac i usunięciu usterki
Podnoszenie satysfakcji Klientów poprzez monitorowanie oczekiwań i problemów Klientów oraz ciągłe doskonalenie własnych umiejętności i wiedzy
Szkolenia i kursy
Customer Relationship Management PeopleSoft – Biuro Wsparcia Technicznego – Zaplecze (Back Office) – COMBIDATA POLAND
Szkolenia wewnętrzne prowadzone przez trenerów Telekomunikacji Polskiej m.in. :
Sieć Inteligentna
IP VPN
Dostęp do Internetu w ofercie TP
Transmisja Danych poprzez X.25, FR i ATM
Techniki Telekomunikacyjne
Business Everywhere
Szkolenia wewnętrzne prowadzone przez trenerów Telekomunikacji Polskiej m.in. :
Sieć Inteligentna
IP VPN
Dostęp do Internetu w ofercie TP
Transmisja Danych poprzez X.25, FR i ATM
Techniki Telekomunikacyjne
Business Everywhere
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
fotografia
turystyka górska
turystyka górska
Grupy
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
Góry moje wierchy moje otwórzcie swe ramiona
Dla tych, którz lubią DEPTAĆ góry i czasem w nich POMIESZKAĆ. Dla miłośników Beskidów, Sudetów, Tatr, Pienin oraz innych dolin pagórków :)
język angielski dla zaawanswanych
Grupa dla wszystkich, którym na sercu leży poprawne porozumiewanie się językiem angielskim.
Sztuka patrzenia
Patrzysz czy widzisz? Inspirujące obrazy, dobra fotografia, ciekawe projekty artystyczne. Zapraszamy...
Tajemnice Bieszczad
Legendy Bieszczadzkie, miejsca w których byliśmy- godne polecenia. Tamtejsi mieszkańcy, ich domostwa, kwatery,unikalny klimat miejsc.
Znasz ciekawe szlaki turystyczne, napisz o nich!
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)