Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Koordynowanie prac w zakresie eCommerce i różnorodnych akcji promocyjno-sprzedażowych dla marki Dolce Gusto. Współpraca z zagranicznymi partnerami w zakresie obsługi sklepu internetowego dolce-gusto.pl, planowanie działań rozwojowych, produkcyjnych, przygotowywanie wraz z działem kreacji materiałów reklamowych.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Project management sklepu internetowego pomiar24.pl, w tym m.in.:
* pełny nadzór nad przygotowaniem strony www dla sklepu
(opracowanie listy funkcjonalności, testowanie oprogramowania, optymalizacja sklepu w zakresie usability i SEO)
* przygotowanie założeń logistycznych wg których funkcjonuje sklep
(integracja z systemami zewnętrznymi, dostosowanie do bieżących zasobów i specyfiki działalności firmy)
* bieżące administrowanie sklepem (obsługa CMS)
* rozwój oferty produktowej w sklepie
(wprowadzanie nowych produktów, przygotowywanie ofert promocyjnych)
* analiza konkurencji on-line
* prowadzenie działań promocyjnych dla sklepu
(adwords, analytics, kampanie bannerowe, e-mailingi, konkursy, inne narzędzia promocji w tym m.in. porównywarki cenowe)
* planowanie strategii rozwoju sklepu
* pełny nadzór nad przygotowaniem strony www dla sklepu
(opracowanie listy funkcjonalności, testowanie oprogramowania, optymalizacja sklepu w zakresie usability i SEO)
* przygotowanie założeń logistycznych wg których funkcjonuje sklep
(integracja z systemami zewnętrznymi, dostosowanie do bieżących zasobów i specyfiki działalności firmy)
* bieżące administrowanie sklepem (obsługa CMS)
* rozwój oferty produktowej w sklepie
(wprowadzanie nowych produktów, przygotowywanie ofert promocyjnych)
* analiza konkurencji on-line
* prowadzenie działań promocyjnych dla sklepu
(adwords, analytics, kampanie bannerowe, e-mailingi, konkursy, inne narzędzia promocji w tym m.in. porównywarki cenowe)
* planowanie strategii rozwoju sklepu
Junior Sales Manager, nobagames.com
Kontakty z klientami i doradztwo w zakresie:
* efektywnego wykorzystania niestandardowych narzędzi promocji produktów, marek i wydarzeń, jak również wspierania działań sprzedażowych w Internecie
* budowania strategii obecności, prowadzenia akcji promocyjnych oraz konkursów w oparciu o serwisy społecznościowe np. Facebook (produkcja dedykowanych aplikacji).
* efektywnego wykorzystania niestandardowych narzędzi promocji produktów, marek i wydarzeń, jak również wspierania działań sprzedażowych w Internecie
* budowania strategii obecności, prowadzenia akcji promocyjnych oraz konkursów w oparciu o serwisy społecznościowe np. Facebook (produkcja dedykowanych aplikacji).
Specjalista ds. Reklamy, Dział Akcji Specjalnych
W ramach stanowiska byłam odpowiedzialna m.in. za:
* Przygotowywanie propozycji niestandardowych kampanii reklamowych dla klientów portalu Wirtualna Polska (np. serwisów dedykowanych, sponsoringów serwisów tematycznych, konkursów, niestandardowych brandingów lub kreacji reklamowych)
* Współpracę przy realizacji projektów specjalnych w portalu Wirtualna Polska, np. pod kątem ich promocji wśród internautów (przygotowywanie scenariusza form reklamowych, współpraca z zespołem grafików) oraz rozbudowy o nowe narzędzia, funkcjonalności, w tym także gry i konkursy.
* Proponowanie strategii długookresowej obecności w Internecie dla klientów Wirtualna Polska, także ich bezpośrednia prezentacja u klienta.
Pracowałam m.in. dla takich marek jak: Actimel, Braun, MasterCard, Puma, Pedigree, Whiskas, ING, Exxon Mobil, Castrol, Lufthansa, Vichy, Piccolo, Lion.
* Przygotowywanie propozycji niestandardowych kampanii reklamowych dla klientów portalu Wirtualna Polska (np. serwisów dedykowanych, sponsoringów serwisów tematycznych, konkursów, niestandardowych brandingów lub kreacji reklamowych)
* Współpracę przy realizacji projektów specjalnych w portalu Wirtualna Polska, np. pod kątem ich promocji wśród internautów (przygotowywanie scenariusza form reklamowych, współpraca z zespołem grafików) oraz rozbudowy o nowe narzędzia, funkcjonalności, w tym także gry i konkursy.
* Proponowanie strategii długookresowej obecności w Internecie dla klientów Wirtualna Polska, także ich bezpośrednia prezentacja u klienta.
Pracowałam m.in. dla takich marek jak: Actimel, Braun, MasterCard, Puma, Pedigree, Whiskas, ING, Exxon Mobil, Castrol, Lufthansa, Vichy, Piccolo, Lion.
Specjalista ds. marketingu i PR
W ramach stanowiska byłam odpowiedzialna m.in. za:
* Opracowanie od podstaw wstępnej specyfikacji i założeń merytorycznych portalu biznesowego Eksportuj.pl, administrację jego zasobami, planowanie rozwoju
i nowych funkcjonalności.
* Koordynację pracy programistów i grafików, jak również obsługę systemu reklamowego w ramach portalu.
* Współpracę z redakcją w zakresie kształtowania obszarów tematycznych portalu.
* Promocję i PR portalu oraz różnych projektów skierowanych do jego użytkowników.
* Copywriting.
* Opracowanie od podstaw wstępnej specyfikacji i założeń merytorycznych portalu biznesowego Eksportuj.pl, administrację jego zasobami, planowanie rozwoju
i nowych funkcjonalności.
* Koordynację pracy programistów i grafików, jak również obsługę systemu reklamowego w ramach portalu.
* Współpracę z redakcją w zakresie kształtowania obszarów tematycznych portalu.
* Promocję i PR portalu oraz różnych projektów skierowanych do jego użytkowników.
* Copywriting.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Co mnie pasjonuje:
* Emisja głosu pod kątem śpiewu jak również zwykłej codziennej komunikacji.
* Taniec - najlepiej w rytmie latino, ale z innych gatunkami też sobie radzę.
* Fantasy - filmy, książki, komiksy, grafika.
* Podróże - zwiedzanie odległych krain, trekkingi, wyprawy przygodowe
* Nowe doświadczenia - tak wiele jeszcze chciałabym spróbować: jazda konna, strzelanie z łuku, skoki ze spadochronem, nurkowanie... Pomysłów nie brakuje!
* Emisja głosu pod kątem śpiewu jak również zwykłej codziennej komunikacji.
* Taniec - najlepiej w rytmie latino, ale z innych gatunkami też sobie radzę.
* Fantasy - filmy, książki, komiksy, grafika.
* Podróże - zwiedzanie odległych krain, trekkingi, wyprawy przygodowe
* Nowe doświadczenia - tak wiele jeszcze chciałabym spróbować: jazda konna, strzelanie z łuku, skoki ze spadochronem, nurkowanie... Pomysłów nie brakuje!
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.