Agnieszka Paluszkiewicz
Kontroler finansowy, KZN Rail Sp. z o. o.
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa urządzeń biurowych
praca pod presją czasu
Macrologic Xpertis
praca w zespole
punktualność i terminowość realizacji zadań
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kontroler finansowy
KZN Rail Sp. z o. o.
- Udział i nadzór w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,
- Analiza wyników przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących
- Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień w zakresie danych finansowych i kosztowych dla kadry zarządzającej,
- Sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz finansowych na potrzeby Grupy i instytucji finansowych,
- Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca,
- Rozwój i usprawnianie narzędzi w zakresie raportowania i tworzenia analizy danych,
- Udzielanie wsparcia innym działom, m. in. w zakresie kontroli poprawności danych, przygotowywania zestawień i raportów na indywidualne potrzeby danego działu,
- Monitoring budżetów kontraktów budowlanych,
- Bieżąca współpraca z kierownikami budów w celu dostarczenia rzetelnych prognoz,
- Analiza wyników przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących
- Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień w zakresie danych finansowych i kosztowych dla kadry zarządzającej,
- Sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz finansowych na potrzeby Grupy i instytucji finansowych,
- Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca,
- Rozwój i usprawnianie narzędzi w zakresie raportowania i tworzenia analizy danych,
- Udzielanie wsparcia innym działom, m. in. w zakresie kontroli poprawności danych, przygotowywania zestawień i raportów na indywidualne potrzeby danego działu,
- Monitoring budżetów kontraktów budowlanych,
- Bieżąca współpraca z kierownikami budów w celu dostarczenia rzetelnych prognoz,
Specjalista ds. Finansowo - Kontrolingowych
KZN Rail Sp. z o. o.
- przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby zarządu, organów nadzorujących oraz jednostek zewnętrznych,
- wykonywanie miesięcznych i rocznych raportów finansowych, sporządzanie raportów porównawczych, analiz oraz wskaźników finansowych,
- przygotowywanie Biznes Planu oraz kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,
- Kontrola i monitoring kosztów wraz z analizą działalności wszystkich struktur przedsiębiorstwa względem Biznes Planów i budżetów kontraktów,
- Kontrola i monitoring przychodów w tym nadzór nad procesem wystawiania faktur sprzedażowych,
- Kontrola nad procesem terminowego regulowania zobowiązań i spływu należności,
- Przygotowywanie danych na temat warunków m.in. lokat, kredytów i leasingu, itp. istniejących i oferowanych przez instytucje finansowe,
- Przygotowywanie danych na potrzeby przeprowadzenia oceny inwestycji,
- Poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność firmy,
- Poszukiwanie rozwiązań mających na celu doskonalenie struktur i procesów wewnętrznych.
- wykonywanie miesięcznych i rocznych raportów finansowych, sporządzanie raportów porównawczych, analiz oraz wskaźników finansowych,
- przygotowywanie Biznes Planu oraz kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,
- Kontrola i monitoring kosztów wraz z analizą działalności wszystkich struktur przedsiębiorstwa względem Biznes Planów i budżetów kontraktów,
- Kontrola i monitoring przychodów w tym nadzór nad procesem wystawiania faktur sprzedażowych,
- Kontrola nad procesem terminowego regulowania zobowiązań i spływu należności,
- Przygotowywanie danych na temat warunków m.in. lokat, kredytów i leasingu, itp. istniejących i oferowanych przez instytucje finansowe,
- Przygotowywanie danych na potrzeby przeprowadzenia oceny inwestycji,
- Poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność firmy,
- Poszukiwanie rozwiązań mających na celu doskonalenie struktur i procesów wewnętrznych.
Specjalista ds. Techniczno - Controllingowych
Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o. o. / KZN Rail Sp. z o. o.
- przygotowywanie analiz kosztowych, sprzedażowych, zyskowności i kontraktów, niezasadnych faktur,
- analiza kosztów zgodnie z przyjętym budżetem, wszelkiego rodzaju niezgodności, uszkodzeń sprzętu, itp.,
- kontrola i monitoring realizacji rzeczowo - finansowej Kontraktu, zakupów materiałowych i sprzętowych, usług,
- kontrola rozliczeń godzinowych pracowników fizycznych,
- nadzór nad odczytem satelitarnym systemu kontroli GPS zamontowanych w samochodach służbowych oraz kontrola zużycia i zakupu paliwa,
- nadzór nad procesem wystawiania faktur sprzedażowych
- obsługa Biura Zarządu:
- nadzór nad właściwym przepływem korespondencji i obsługi poczty mailowej Spółki,
- prowadzenie i nadzór nad Centralnym Rejestrem Umów, Pełnomocnictw, Protokołów z posiedzenia Zarządu wraz z uchwałami, zarządzeniami, protokołami z posiedzeń Wspólników oraz innymi dokumentami zarządczymi Spółki,
- zapewnienie właściwego obiegu informacji: wewnątrz Spółki i na zewnątrz - zgodnie z potrzebami Zarządu, zarządzanie hierarchią informacji przypływających do biura, sortowanie i systematyzowanie najbardziej istotnych danych,
- nadzór nad terminową realizacją zadań poszczególnych komórek organizacyjnych (wg zaleceń Zarządu),
- weryfikacja kompletu dokumentów przekazywanych przez działy do podpisu,
- organizowanie spotkań Zarządu, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Spółki, raportowanie, przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji potrzebnych przed spotkaniami, w miarę potrzeb uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,
- uczestnictwo w budżetowaniu, tworzeniu aktualnego budżetu Spółki.
- analiza kosztów zgodnie z przyjętym budżetem, wszelkiego rodzaju niezgodności, uszkodzeń sprzętu, itp.,
- kontrola i monitoring realizacji rzeczowo - finansowej Kontraktu, zakupów materiałowych i sprzętowych, usług,
- kontrola rozliczeń godzinowych pracowników fizycznych,
- nadzór nad odczytem satelitarnym systemu kontroli GPS zamontowanych w samochodach służbowych oraz kontrola zużycia i zakupu paliwa,
- nadzór nad procesem wystawiania faktur sprzedażowych
- obsługa Biura Zarządu:
- nadzór nad właściwym przepływem korespondencji i obsługi poczty mailowej Spółki,
- prowadzenie i nadzór nad Centralnym Rejestrem Umów, Pełnomocnictw, Protokołów z posiedzenia Zarządu wraz z uchwałami, zarządzeniami, protokołami z posiedzeń Wspólników oraz innymi dokumentami zarządczymi Spółki,
- zapewnienie właściwego obiegu informacji: wewnątrz Spółki i na zewnątrz - zgodnie z potrzebami Zarządu, zarządzanie hierarchią informacji przypływających do biura, sortowanie i systematyzowanie najbardziej istotnych danych,
- nadzór nad terminową realizacją zadań poszczególnych komórek organizacyjnych (wg zaleceń Zarządu),
- weryfikacja kompletu dokumentów przekazywanych przez działy do podpisu,
- organizowanie spotkań Zarządu, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Spółki, raportowanie, przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji potrzebnych przed spotkaniami, w miarę potrzeb uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,
- uczestnictwo w budżetowaniu, tworzeniu aktualnego budżetu Spółki.
Specjalista ds. Techniczno - Ekonomicznych
Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o. o.
- współpraca z biurami projektowymi, firmami wykonawczymi i instytucjami zarządzającymi komunikacją miejską,
- gromadzenie i przekazywanie informacji o zadaniach inwestycyjnych,
- sporządzanie i kompletowanie dokumentów obowiązujących do realizacji budowy,
- monitorowanie wykonania postanowień zawartych w umowach w czasie ich trwania,
- monitorowanie i rejestrowanie kosztów oraz rozliczenia finansowe wynikające z realizacji kontraktu,
- wystawianie i rozliczanie delegacji pracowników,
- ewidencja oraz ostateczna rejestracja czasu pracy pracowników działu,
- realizacja i koordynacja procesu zatwierdzeń zapotrzebowań i zamówień,
- przygotowywanie wysyłek w oparciu o zapotrzebowania do prawidłowego przebiegu kontraktu,
- obsługa logistyczna sprzętu ciężkiego i drobnego, floty samochodowej (zakup, wynajem, serwis),
- koordynacja nad jakością, ilością i terminowością zamówień,
- prowadzenie gospodarki magazynowej (zamawianie materiałów na magazyn, wydawanie materiałów z magazynu, przygotowywanie wysyłek z magazynu na budowy),
- kontrola stanów magazynowych,
- wprowadzanie danych do systemu m.in: PZ, RW, WZ itp.,
- sprawdzanie zasadności faktur kosztowych,
- prowadzenie korespondencji związanej z realizacją robót prowadzonych przez dział,
- przygotowywanie dokumentów i pism wychodzących z działu,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odbioru, fakturowania i realizacji reklamacji zgodnie z procedurami ISO 9001:2001.
- gromadzenie i przekazywanie informacji o zadaniach inwestycyjnych,
- sporządzanie i kompletowanie dokumentów obowiązujących do realizacji budowy,
- monitorowanie wykonania postanowień zawartych w umowach w czasie ich trwania,
- monitorowanie i rejestrowanie kosztów oraz rozliczenia finansowe wynikające z realizacji kontraktu,
- wystawianie i rozliczanie delegacji pracowników,
- ewidencja oraz ostateczna rejestracja czasu pracy pracowników działu,
- realizacja i koordynacja procesu zatwierdzeń zapotrzebowań i zamówień,
- przygotowywanie wysyłek w oparciu o zapotrzebowania do prawidłowego przebiegu kontraktu,
- obsługa logistyczna sprzętu ciężkiego i drobnego, floty samochodowej (zakup, wynajem, serwis),
- koordynacja nad jakością, ilością i terminowością zamówień,
- prowadzenie gospodarki magazynowej (zamawianie materiałów na magazyn, wydawanie materiałów z magazynu, przygotowywanie wysyłek z magazynu na budowy),
- kontrola stanów magazynowych,
- wprowadzanie danych do systemu m.in: PZ, RW, WZ itp.,
- sprawdzanie zasadności faktur kosztowych,
- prowadzenie korespondencji związanej z realizacją robót prowadzonych przez dział,
- przygotowywanie dokumentów i pism wychodzących z działu,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odbioru, fakturowania i realizacji reklamacji zgodnie z procedurami ISO 9001:2001.
Starszy Referent ds. Techniczno - Ekonomicznych
Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o. o.
- współpraca z biurami projektowymi, firmami wykonawczymi i instytucjami zarządzającymi komunikacją miejską,
- gromadzenie i przekazywanie informacji o zadaniach inwestycyjnych,
- sporządzanie i kompletowanie dokumentów obowiązujących do realizacji budowy,
- monitorowanie wykonania postanowień zawartych w umowach w czasie ich trwania,
- monitorowanie i rejestrowanie kosztów oraz rozliczenia finansowe wynikające z realizacji kontraktu,
- ewidencja oraz ostateczna rejestracja czasu pracy pracowników działu,
- wystawianie i rozliczanie delegacji pracowników,
- prowadzenie korespondencji związanej z realizacją robót prowadzonych przez dział,
- przygotowywanie dokumentów i pism wychodzących z działu,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odbioru, fakturowania i realizacji reklamacji zgodnie z procedurami ISO 9001:2001.
- gromadzenie i przekazywanie informacji o zadaniach inwestycyjnych,
- sporządzanie i kompletowanie dokumentów obowiązujących do realizacji budowy,
- monitorowanie wykonania postanowień zawartych w umowach w czasie ich trwania,
- monitorowanie i rejestrowanie kosztów oraz rozliczenia finansowe wynikające z realizacji kontraktu,
- ewidencja oraz ostateczna rejestracja czasu pracy pracowników działu,
- wystawianie i rozliczanie delegacji pracowników,
- prowadzenie korespondencji związanej z realizacją robót prowadzonych przez dział,
- przygotowywanie dokumentów i pism wychodzących z działu,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odbioru, fakturowania i realizacji reklamacji zgodnie z procedurami ISO 9001:2001.
Stażysta
Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o. o.
- udział w ewidencjonowaniu oraz ostatecznej rejestracji czasu pracy pracowników,
- udział w prowadzeniu gospodarki magazynowej działu,
- wystawianie delegacji pracownikom,
- uczestnictwo w sporządzaniu i kompletowaniu dokumentów do realizacji Kontraktów,
- sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur kosztowych.
- udział w prowadzeniu gospodarki magazynowej działu,
- wystawianie delegacji pracownikom,
- uczestnictwo w sporządzaniu i kompletowaniu dokumentów do realizacji Kontraktów,
- sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur kosztowych.
sekretarka
- prowadzenie dziennika podawczego,
- obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- przygotowywanie pism,
- obsługa centrali telefonicznej,
- obsługa urządzeń biurowych.
- obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- przygotowywanie pism,
- obsługa centrali telefonicznej,
- obsługa urządzeń biurowych.
Szkolenia i kursy
- "Interpretacja wymagań standardu IRIS - International Railway Industry Standard" (Bureau Veritas, listopad 2008r.)
- "Czas pracy" (Galeria Szkoleń, styczeń 2009r.)
- "Zarządzanie inwestycjami celu publicznego z wykorzystaniem funduszy unijnych, według Prawa Zamówień Publicznych, oraz procedur FIDIC i Banku Światowego" (Euroinstytut, luty 2009r.)
- "Czas pracy" (Biuro Prawne Stanisławscy, styczeń 2012r.)
- "Zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas wykonywania prac na torach kolejowych" (BWS Z.H.U, styczeń 2013r.)
- "Odpowiedzialność prawna Członków Zarządu" (Business Bridge Group Sp. z o. o., czerwiec 2013r.)
- "Czas pracy w 2013r. po zmianach" (Centrum szkoleniowo-projektowe PROFESJA, październik 2013r.)
- "Szkolenie wstępne z wymagań normy ISO 9001:2008 oraz dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością" - Quality Management Systems, luty 2014r.)
- "Ochrona danych osobowych" (Avenhansen, grudzień 2014r.)
- "Fundusz Socjalny 2015 w praktyce - z uwzględnieniem ostatnich zmian w przepisach ustawy i zasad opodatkowania świadczeń socjalnych" (Centrum Promocji i Szkolenia SYSTEM, luty 2015r.)
- "VAT - nowe zasady prowadzenia ewidencji, fakturowania i deklarowania podatku: nowy system dolegliwych sankcji" (Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i wpólnicy Sp. z o. o., styczeń 2017r.)
- "Czas pracy" (Galeria Szkoleń, styczeń 2009r.)
- "Zarządzanie inwestycjami celu publicznego z wykorzystaniem funduszy unijnych, według Prawa Zamówień Publicznych, oraz procedur FIDIC i Banku Światowego" (Euroinstytut, luty 2009r.)
- "Czas pracy" (Biuro Prawne Stanisławscy, styczeń 2012r.)
- "Zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas wykonywania prac na torach kolejowych" (BWS Z.H.U, styczeń 2013r.)
- "Odpowiedzialność prawna Członków Zarządu" (Business Bridge Group Sp. z o. o., czerwiec 2013r.)
- "Czas pracy w 2013r. po zmianach" (Centrum szkoleniowo-projektowe PROFESJA, październik 2013r.)
- "Szkolenie wstępne z wymagań normy ISO 9001:2008 oraz dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością" - Quality Management Systems, luty 2014r.)
- "Ochrona danych osobowych" (Avenhansen, grudzień 2014r.)
- "Fundusz Socjalny 2015 w praktyce - z uwzględnieniem ostatnich zmian w przepisach ustawy i zasad opodatkowania świadczeń socjalnych" (Centrum Promocji i Szkolenia SYSTEM, luty 2015r.)
- "VAT - nowe zasady prowadzenia ewidencji, fakturowania i deklarowania podatku: nowy system dolegliwych sankcji" (Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i wpólnicy Sp. z o. o., styczeń 2017r.)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Inne
Znajomość pakietu Office, Macrologic Xpertis, obsługa urządzeń biurowych (faks, ksero, skaner), punktualność, dobra organizacja pracy, terminowość realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zespole, umiejętność szybkiego uczenia się