Umiejętności
Reklama
blogowanie
Copywriting
Redagowanie
Reportaże
Wywiady
Dziennikarstwo
Czasopisma
Marketing
relacje z mediami
nowe media
Public Relations
publikowanie
Social Media Marketing
Strategic Communications
Strategia
Korekta
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Partner/współzałożyciel
PomOst Communication
– Projekty: obsługa wydawnictw firmowych, stron internetowych, akcji promocyjnych, merchendisingowych, udziału w imprezach targowych, konsultacje strategii PR i CSR
.
– Klienci: Puls Biznesu, ITAB, Hebe, Hans Brunner, Agraf (tablice multimedialne Interwrite), Fazot, Stacon, reloplanet.pl, Druk Firmowy, PrintResort, Paperbag.pl, Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie bez Barier (projekty: STOP Przemocy wobec Kobiet, STOP Przemocy wobec Osób Starszych, Wyróżnienie Białej Wstążki), MODO Domy Mody,
– Klienci: Puls Biznesu, ITAB, Hebe, Hans Brunner, Agraf (tablice multimedialne Interwrite), Fazot, Stacon, reloplanet.pl, Druk Firmowy, PrintResort, Paperbag.pl, Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie bez Barier (projekty: STOP Przemocy wobec Kobiet, STOP Przemocy wobec Osób Starszych, Wyróżnienie Białej Wstążki), MODO Domy Mody,
redaktor/dziennikarz/współpracownik
– współpraca dziennikarska i copywritingowa z Businessman.pl,
tematy artykułów: CSR, HR, komunikacja, marketing, historia biznesu, infrastruktura
tematy artykułów: CSR, HR, komunikacja, marketing, historia biznesu, infrastruktura
dziennikarz/redaktor/współpraca
artykuły do prasy branżowej: Wiadomości Kosmetyczne, Wiadomości Handlowe
Szkolenia i kursy
– kurs korekty wydawniczej PTWK (luty/marzec 2010)
– znajomość programów graficznych InDesign, Photoshop, Illustrator, Quark
– znajomość narzędzi CMS
– praktyczna znajomość procedur wydawniczych
– copywriting reklamowy
– znajomość programów graficznych InDesign, Photoshop, Illustrator, Quark
– znajomość narzędzi CMS
– praktyczna znajomość procedur wydawniczych
– copywriting reklamowy
Edukacja
, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa
, magisterskie
University of Warsaw
, magisterskie
University of Łódź
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
– zawodowe: CSR – rzeczywisty wpływ strategii na wyniki firm, proces tworzenia strategii i jej marketingowe wykorzystanie w promocji, ekologia
– prywatne: sport (pływanie i biegi), konie, zdrowa dieta, podróże, dzieci (mama Basi i Franka)
– prywatne: sport (pływanie i biegi), konie, zdrowa dieta, podróże, dzieci (mama Basi i Franka)
Organizacje
– współpraca dziennikarska i copywritingowa z Connect Medica, Press, Brief, Angora
– współpraca copywritingowa z Creatvie PR oraz Setlak PR
– współpraca copywritingowa z Creatvie PR oraz Setlak PR
Inne
– prawo jazdy kat. B od 1994 r. (czynny kierowca)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?