Agnieszka Ośka

Agnieszka Ośka

Asystent

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystent Pionu Finansowo-Prawnego
Firma produkcyjno-handlowa (branża elektroniczna)
Asystent Dyrektora Finansowego w dziale finansowo-prawnym
Zakres obowiązków: nadzór oraz opisywanie dokumentów finansowych, sprawdzanie zgodności faktur, ewidencjonowanie umów firmy i zamówień. Prowadzenie ubezpieczeń mienia, floty oraz towaru. Rejestracja umów leasingowych i kredytowych. Kontakty z bankami oraz przygotowywanie dokumentów będących zabezpieczeniem kredytów. Ewidencjonowanie znaków patentowych i pilnowanie związanych z nimi płatności. Pomoc przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych i konsolidacyjnych firmy. Kontakty ze spółkami zależnymi w Niemczech, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Ukrainie i na Węgrzech. Rozliczanie zaliczek oraz delegacji pracowników firmy. Przygotowywanie raportów dla GiOŚ. Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Finansowego.
TDP Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu
Współpraca/kontakty z siostrzanymi firmami w Chinach, Meksyku, Indiach i we Włoszech.Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonych, przygotowywanie prezentacji i raportów, przygotowywanie wyjazdów służbowychi rozliczanie ich, organizacja hoteli, zamawianie biletów. Organizacja pobytu gości. Opieka na samochodami firmowymi. Kontrola pracy firmy sprzątającej. Wykonywanie drobnych tłumaczeń. Wparcie działu prawnego.
Bezpośredni przełożony obcokrajowiec. Doraźna pomoc obcokrajowcom przebywającym na stałe w Polsce.
Thomson Displays Polska
Asystentka
Prowadzenie produkcyjnych baz danych, przygotowywanie raportów (Excell) i prezentacji (Power Point). Nadzór na programem "5S" w biurach, zbieranie danych i zamieszczanie ich na tablicach (Visual Management). Prowadzenie kalendarza przełożonego. Organizowanie wyjazdów służbowych przełożonego oraz podległych mu pracowników. Przygotowywanie rozliczeń delegacji.
Logo
Sekretarka
International Service Resources Sp. zo.o.
kontakt z klientami, prowadzenie korespondencji serwisu, organizowanie pracy biura/ dbałośc o sprawne funkcjonowanie biura, pilnowanie kalendarza spotkań prezesa, przygotowyanie prezentacji.

Szkolenia i kursy

MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
SAP
Quality managing -ISO 9000; 2000 - wymagania
Programy "5S", PDCA, Visual Management
Nowoczesna sekretarka/asystentka - seminarium ref. Gunter Maier
Prawo jazdy "B" od 2007 roku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

muzyka, książki, sport