Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Rozwoju
Helen Doron English
1. Opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie wykonania krótko- i długoterminowych planów rozwoju, planów marketingowych placówek Helen Doron działających na terenie woj. lubelskiego oraz podkarpackiego.
2. Okresowa kontrola placówek Helen Doron, przeprowadzanie audytów.
3. Pozyskiwanie nowych biorców do prowadzenia placówek Helen Doron na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.
4. Koordynowanie, inicjowanie, nadzorowanie, analiza efektywności całości działań marketingowych.
5. Inicjowanie i nadzorowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi.
6. Pozyskiwanie sponsorów i partnerów imprez.
7. Działania w sferze PR, kontakty z mediami.
2. Okresowa kontrola placówek Helen Doron, przeprowadzanie audytów.
3. Pozyskiwanie nowych biorców do prowadzenia placówek Helen Doron na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.
4. Koordynowanie, inicjowanie, nadzorowanie, analiza efektywności całości działań marketingowych.
5. Inicjowanie i nadzorowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi.
6. Pozyskiwanie sponsorów i partnerów imprez.
7. Działania w sferze PR, kontakty z mediami.
p.o. Kierownika Biura Promocji i Rozwoju Miasta
- Samodzielne Stanowisko ds. Turystyki i Komunikacji Internetowej
- Samodzielne Stanowisko ds. Promocji Gospodarczej
- Samodzielne Stanowisko ds. Promocji Gospodarczej
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Fotografia.
Literatura - Irving Stone, Paulo Coelho, Ruis Zafon.
Muzyka - smooth jazz, chillout, ambient.
Literatura - Irving Stone, Paulo Coelho, Ruis Zafon.
Muzyka - smooth jazz, chillout, ambient.
Inne
Znajomość:
- aplikacji CRM (zarządzanie relacjami z klientami),
- systemów CMS (zarządzanie treścią witryn internetowych),
- systemu Premium Rate (organizacja konkursów SMS, przeprowadzanie sondaży, plebiscytów itp.),
- Google Analytics oraz Gemius Traffic (analiza statystyk witryn www),
- oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów,
- programu Symfonia Faktura (wystawianie dokumentów sprzedaży).
- aplikacji CRM (zarządzanie relacjami z klientami),
- systemów CMS (zarządzanie treścią witryn internetowych),
- systemu Premium Rate (organizacja konkursów SMS, przeprowadzanie sondaży, plebiscytów itp.),
- Google Analytics oraz Gemius Traffic (analiza statystyk witryn www),
- oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów,
- programu Symfonia Faktura (wystawianie dokumentów sprzedaży).
Grupy
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów