Doświadczenie zawodowe
Trener wewnętrzny
Lukas Bank
- organizacja i prowadzenie szkoleń miękkich i produktowych
- współpraca z dyrektorami placówek bankowych w zakresie wspierania sprzedaży
- tworzenie i przeprowadzanie testów wiedzy
- otworzenie i prowadzenie centrum szkoleniowego Lukas Banku S.A. w Warszawie
- współpraca z dyrektorami placówek bankowych w zakresie wspierania sprzedaży
- tworzenie i przeprowadzanie testów wiedzy
- otworzenie i prowadzenie centrum szkoleniowego Lukas Banku S.A. w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
evenea
Grupa Evenea to grupa obecnych i przyszłych użytkowników Evenea - serwisu ułatwiającego organizację i promocje wydarzeń w Internecie - http://www.evenea.pl.
Znajdziesz tutaj aktualności, opisy nowych
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Humanitarna interwencja
Jest to grupa dla ludzi zainteresowanych losem innych. Chcemy zmierzyć się z pytaniem - czy interwencje mogą pomóc w ocaleniu narodów. Jeśli tak, to w jaki sposób?
Konferencje i szkolenia
Dołącz do grupy osób które poszukują i korzystają z ciekawych szkoleń i konferencji. Wygraj bezpłatne zaproszenia na szkolenia i konferencje!
Lublin w stolicy
Grupa dla ludzi pochodzących z Lublina i Lubelszczyzny, których losy rzuciły do stolicy.
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes