Agnieszka Okulska-Schepke

Szukam pracy
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Analiza Umiejętności analityczne Call Center Call Center Administration Zarządzanie zmianą Dokładność Zaangażowanie CRM Bazy danych Szkolenia pracowników Internet Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Motywacja zarządzanie operacyjne Publikacje Zarządzanie jakością zespołu Zarządzanie zespołem zarządzanie sobą w czasie Obsługa klienta Microsoft Outlook - poziom zaawansowany Manager Trudny klient dokładność i rzetelność,zaanagżowanie Presja czasu

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Supervisor
Happiness Center
CUK Ubezpieczenia
młodszy specjalista ds. ubezpieczeń
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń ( komunikacyjnych, na życie)
Arvato Polska Sp. z o.o.
Manager Grupy Koordynatorów
■ Nadzór nad podległym zespołem pracowników.
■ Koordynacja realizacji działań jakościowych w zespole.
■ Ustalanie i rozliczanie podległego zespołu z realizacji postawionych celów (tygodniowe oraz miesięczne w obszarach performance oraz jakość) w porozumieniu z przełożonym.
■ Rozliczanie Koordynatorów Grup Konsultantów z pracy z Konsultantami (tydzień/miesiąc).
■ Realizacja zadań dotyczących podległego zespołu (przygotowywanie niezbędnych zestawień, prezentacji).
■ Motywowanie zespołu, tworzenie atmosfery sprzyjającej kreowaniu innowacyjnych pomysłów, wspieranie inicjatyw podległego zespołu.
■ Kontakt z Klientem zewnętrznym w ramach podległych projektów / zadań podległego zespołu.
■ Współudział w planowaniu (Z Quality Managerem ) i kontrola realizacji działań szkoleniowych dla Podległych CSR.
■ Planowanie i kontrola nad potrzebami rozwoju podległych pracowników – ilościowy i jakościowy (zapotrzebowanie szkoleniowe, organizacja warsztatów) w porozumieniu z Działem Analiz oraz Kierownikiem CC.
■ Raportowanie do Kierownika CC na bazie dziennej / tygodniowej / miesięcznej (dotyczy wskazanych KPI’s):
a) Umowne (z klientem zewnętrznym):
- SLA obsługi zgłoszeń
- jakość rozmów oraz zgłoszeń;
b) Wewnętrzne (projektowe):
- wydajność i produktywność;
- Wiedza (testy wiedzy);
- dodzwanialność przez zespół;
- fluktuacja / rotacja pracowników;
c) Pozostałe wskaźniki wskazane przez Kierownika CC w zależności od aktualnych potrzeb projektu (%cross/up selling).
- Prezentowanie wyników projektu wewnętrznego Klientowi.
- Stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługa Klienta.
- Przestrzeganie regulaminu pracy.
- Dyspozycyjność oraz gotowość do wykonywania innych czynności wyznaczonych przez przełożonego.
- Współpraca w zespole i aktywny udział w sprawnym przepływie komunikacji.
- Udział w szkoleniach i spotkaniach organizowanych przez pracodawcę i przełożonego.
- Przestrzeganie obowiązku dbania o dobro zakładu pracy, ochronę mienia.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
- Promowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy i Klienta wśród współpracowników i osób trzecich. Skuteczne promowanie zasad i postaw świadczących o doskonałej jakości obsługi Klienta.
Arvato Polska Sp. z o.o.
Starszy Koordynator Grupy Konsultantów w Dziale Rozpatrywania Reklamacji
■ zarządzanie grupą (od 15 do 60 osób) w celu sprostania wymogom jakościowym oraz wydajnościowym zespołu
■ motywowanie pracowników - szkolenia oraz indywidualne spotkania
■ nadzór nad realizacją indywidualnych planów postępów członków grupy
■ prowadzenie spraw administracyjnych pracowników - przygotowanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów
■ pomoc przy rekrutacji oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych członków zespołu
■ kontrola jakości pracy
■ analizowanie różnych wskaźników jakościowych i wydajnościowych (przygotowywanie danych do raportów oraz zestawień tabelarycznych w Excelu), opracowywanie prezentacji na zlecenie przełożonych (Power Point)
■ współpraca z klientem zewnętrznym
Arvato Polska Sp. z o.o.
Koordynator Grupy Konsultantów w Dziale Rozpatrywania Reklamacji
■ zarządzanie grupą (od 15 do 60 osób) w celu sprostania wymogom jakościowym oraz wydajnościowym zespołu
■ motywowanie pracowników - szkolenia oraz indywidualne spotkania
■ nadzór nad realizacją indywidualnych planów postępów członków grupy
■ prowadzenie spraw administracyjnych pracowników - przygotowanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów
■ pomoc przy rekrutacji oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych członków zespołu
■ kontrola jakości pracy
■ analizowanie różnych wskaźników jakościowych i wydajnościowych (przygotowywanie danych do raportów oraz zestawień tabelarycznych w Excelu), opracowywanie prezentacji na zlecenie przełożonych (Power Point)
■ współpraca z klientem zewnętrznym
Arvato Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
■ rozpatrywanie reklamacji
■ dbanie o dobre, długoterminowe relacje z klientami
■ przestrzeganie norm jakościowych i wydajnościowych
Arvato Polska Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista Back Office ds. obsługi klienta
■ obsługa zgłoszeń oraz zapytań klientów sieci telefonii komórkowej w oparciu o zestaw wytycznych
■ pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki stanowiskowe
Arvato Polska Sp. z o.o.
Starszy Konsultant Back Office ds. obsługi klienta
■ obsługa zgłoszeń oraz zapytań klientów sieci telefonii komórkowej z zachowaniem wewnętrznych standardów i procedur
Arvato Polska Sp. z o.o.
Konsultant Back Office ds. obsługi klienta
■ pisemna obsługa klienta - udzielanie informacji o dostępnych promocjach
Logo
Przedstawiciel handlowy
Centex- BHP Gugnacki i Wspólnicy Sp.J.,
■ pozyskiwanie nowych klientów
■ dbanie o dobre, długoterminowe relacje z klientami
■ wprowadzanie zamówień do systemu
■ realizacja zamówień/ doręczenie
■ wystawianie faktur w systemie Symfonia
■ windykowanie należności
Logo
Praktykantka
Biuro finansowo- księgowe „CASH”
■ pierwsze doświadczenia związane z księgowaniem
■ analiza dokumentów księgowych
■ pomoc w wypełnianiu dokumentów
■ wprowadzanie danych do systemów
■ kontakt z klientem i wyjaśnianie kwestii związanych z finansami
Logo
Praktykantka
Urząd Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim
■ poznanie specyfiki pracy w instytucji państwowej
■ obsługa petentów w zakresie rozliczania podatków
■ wprowadzanie zeznań podatkowych do systemu
■ wysyłanie korespondencji urzędowej do obywateli

Szkolenia i kursy

■ 2010 Szkolenie internetowe pt. „Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem” organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
■ 2010 Warsztaty dla rodzin i opiekunów w ramach projektu „Wsparcie osób niewidomych na rynku pracy II”,
■ 2010 Szkolenie internetowe pt. „Prawo pracy w MŚP” organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
■ 2013 Szkolenie z Excela, poziom średniozaawansowany
■ 2015 Rozliczanie czasu pracy, organizowane przez Arvato services

■ 2007 Międzynarodowy Turniej Koszykówki Juniorów, Amiens (Francja); tłumacz j. francuskiego
■ 2007 Otwarcie nowej siedziby firmy Singer Frères, Loon Plage (Francja); tłumacz j. francuskiego

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość; specjalność- Bankowość i usługi finansowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
w ramach 3miesięcznej wymiany studenckiej programu Sokrates- Erasmus, licencjackie
Uniwersytet w Metz \\(Francja\\)
Logo
kierunek- Zarządzanie; specjalność- Informatyka w Zarządzaniu, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp.
Logo
pedagogiczna, średnie
IV Liceum Ogólnokształcące w Gorzowie Wlkp.

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

■ Książki sensacyjno- kryminalne (Jo Nesbo, Henning Mankell, Alex Kava), także literatura francuska- głównie klasyka w tym języku,
■ film (uwielbiam kino francuskie i filmy na podstawie książek),
■ wędkarstwo,
■ muzyka rockowa z lat 70 i 80- polska i zagraniczna
■ telefony komórkowe (nowe technologie, Android)
■ obsługa klienta- wszelkie aspekty obsługi i standardów obsługi klienta
■ akwarystyka- głównie ryby z jeziora Malawi

Organizacje

członek Drużyny Szpiku ( www.darszpiku.pl)

Inne

■ Lider Działu Rozpatrywania Reklamacji (najwyższe wyniki) w sierpniu, wrześniu, październiku oraz listopadzie 2013 roku oraz marcu, czerwcu, sierpniu 2014 roku

Grupy

A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.