Agnieszka Zachaś

.
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Działu Serwisu i Inwestycji
milon Polska
- Koordynowanie działań między siedzibą firmy w Niemczech a Klientem w celu usunięcia usterek sprzętu
- Kontakt z klientami
- Koordynowanie działań podległego zespołu serwisowego oraz firm podwykonawczych
- Prowadzenie działań gwarancyjnych i reklamacyjnych
- Koordynowanie działań inwestycyjnych (odbiorów dostaw od zagranicznych kontrahentów w zakresie harmonogramu pracy, działań serwisowych, projektowych, firm i dokumentów transportowych, odpraw celnych i rozładunku, zamawianie części)
- przygotowywanie rejestru i baz danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami
Radaway Sp. z o.o.
Kierownik działu kontroli jakości
- Weryfikacja surowców pod kątem spełniania wymagań jakościowych i ilościowych
- Kontakt z dostawcami w celu wyjaśniania nieprawidłowości i uzgodnienia dalszego toku postępowania reklamacyjnego
- Prowadzenie audytów
- Weryfikacja oraz optymalizacja zasad i procesów jakościowych funkcjonujących w firmie
- Udział w projektach dot. wprowadzania nowych produktów do oferty firmy
- Zarządzanie zespołem działu kontroli jakości
- Współpraca z działem rozwoju w zakresie wdrażania nowych produktów oraz poprawy jakości istniejących
- Przygotowywanie dla Zarządu i innych działów różnego rodzaju analiz: analiza reklamacji zgłaszanych przez klientów, analizy rentowności współpracy z dostawcami, analiza efektywności pracy działów jakości i serwisu, analiza sprzedaży, analiza oceny błędów produkcyjnych
more7 Polska Sp. z o.o.
Manager ds. Procesów Biznesowych i Wdrożeń
- Koordynowanie projektów wdrożenia rozwiązań CRM
- Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
- Sporządzanie analiz przedwdrożeniowych
- Tworzenie harmonogramu realizacji projektów
- Zarządzanie realizacją elementów wdrożeniowych oraz dokumentacją projektową
- Analiza rentowności projektów
- Prowadzenie szkoleń oraz prelekcji
Logo
Koordynator Oddziału- obsługa Klientów, Serwis, Reklamacje
GIZO Rental Sp. z o.o.
- Organizowanie i koordynowanie ogólnokrajowych kampanii serwisowych
- Kontakt z dostawcami oraz klientami firmy
- Nadzór nad terminową realizacją postanowień reklamacyjnych
- Zamawianie części dla oddziału Poznań – Serwis
- Przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do rozliczania gwarancji
- Kontrola stanów magazynowych we wszystkich oddziałach firmy na terenie Polski
- Rozliczanie i weryfikacja pracy pracowników działu serwisu
- Przygotowywanie raportów, analiz dla Zarządu
Gema 2000 Sp. z o.o.
Kierownik Działu Serwisu PL
- Zarządzanie podległym zespołem we wszystkich oddziałach na terenie Polski: wyznaczanie zadań, nadzór nad realizacją, weryfikacja, rekrutacje pracowników, kontrola czasu pracy
- Koordynowanie ogólnopolskich prac serwisowych: ustalanie harmonogramu pracy serwisantów, nadzór nad terminową realizacją postanowień reklamacyjnych, weryfikacja napraw, współpraca z firmami podwykonawczymi i dostawcami, weryfikacja stanów magazynowych, zamówienia części
- Współpraca z klientami: rozstrzyganie reklamacji, sporządzanie ofert, negocjacje, posprzedażna obsługa klienta, windykacja wierzytelności (polubowna oraz sądowa)
- Odpowiedzialność i dbałość za standardy funkcjonowania działu oraz bezpieczeństwo pracy
- Prowadzenie dokumentacji serwisowej
Logo
Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Koordynator Działu Serwisu
Terex Pegson and Powerscreen Poland (MPS Polska Sp. z o.o.)
- Rozbudowanie działu serwisu na terenie Polski, opracowanie oraz weryfikacja zasad i procedur funkcjonowania między oddziałami, rozliczanie wydatków działu, optymalizacja kosztów
- Zarządzanie pracownikami w oddziałach (serwisantów, specjalistów ds. administracyjnych, magazynierów): organizowanie harmonogramu prac podległemu zespołowi na terenie kraju , wyznaczanie zadań, nadzór, weryfikowanie zrealizowanych zadań, rekrutacje pracowników, weryfikacja czasu pracy, przyznawanie premii, ewidencja urlopów
- Współpraca z klientami: weryfikowanie zasadności uznawania roszczeń, reklamacji czy gwarancji, opracowywanie oraz podpisywanie ofert, umów (sprzedażowych, serwisowych), prowadzenie negocjacji, organizowanie akcji promocyjnych dla klientów, definiowanie kluczowych klientów
- Współpraca z: firmami podwykonawczymi, działem handlowym, firmą zewnętrzną IT (wdrażającą bazę danych i rozwiązania CRM), zwierzchnikami (tworzenie raportów, analiz), działem księgowym (wystawianie dokumentów handlowych)
Logo
Koordynator Sprzedaży i Administracji
BENTLY NEVADA
- Przygotowywanie umów dla klientów
- Aranżowanie spotkań handlowych z klientami
- Współpraca z dostawcami w zakresie ustalanie terminów dostaw
- Wystawianie dokumentów handlowych
- Współpraca z firmami przewozowymi przy odprawach celnych
- Aktualizowanie dokumentacji technicznej firmy
Logo
Staż naukowo - badawczy
Swedish National Testing and Research Institute
- Anglojęzyczny staż w Instytucie SP w Szwecji w miejscowości Boras

Szkolenia i kursy

SZKOLENIE DLA KIEROWNIKÓW KONTROLI JAKOŚCI:
Rola problematyki organizacji służb kontroli jakości w praktyce przemysłowej (wytwórczej). Podstawowe zadania służb kontroli jakości. Miejsce komórek kontroli jakości w schemacie organizacyjnym z uwzględnieniem centralizacji i decentralizacji. Struktura i zasady organizacji procesów kontroli jakości procesu produkcyjnego (wytwórczego).
Aspekty odpowiedzialności za wyrób w odniesieniu do wymagań prawnych. Zadania jakości w projektowaniu, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych.

SZKOLENIE - TECHNIK SPRZEDAŻOWYCH I NEGOCJACJI:
Wprowadzenie do tematyki sprzedaż wew., kroki mapowania strategii sprzedaży b2b, podział klientów w sprzedaży organizacyjnej, argumentacja potrzebna w sprzedaży, poznawanie technik chunkingu, umiejętność planowania i analizy sprzedaży, techniki w negocjacji w biznesie, podstawy kotwiczenia i przekotwiczenia w biznesie, zasady ustępowania w negocjacjach.

Edukacja

Logo
Technologia Drewna specjalizacja Chemiczna Technologia, inżynierskie
Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Obsługa klienta
Inne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Aranżacja wnętrz (projektowanie i urządzanie wnętrz), śledzenie nowości w dziedzinie architektury, monitorowanie rynku nieruchomości,
sport (narciarstwo, squash, tenis, sporty wodne, rolki), książka

Inne

- znajomość programów: Symfonia Handel, CRM7, Graffiti, MS Office
- umiejętność: prowadzenie negocjacji handlowych, postępowań reklamacyjnych, planowanie i organizacja oraz kontrola pracy
- prawo jazdy kat. B