Agnieszka Najder-Czubak
asystentka w firmie odzieżowej
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
obsługa komputera
Obsługa programów Microsoft
Ewa
Symfonia
Obsluga programów typu CRM
SZOI
znajmość technik sprzedaży
InsERT Subiekt GT
Obsługa urządzeń biurowych: ksero, faks, ploter i skaner do formatu A0 itp
zanajomość programów
dr eryk
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pracownik administracyjno - biurowy
organizacja pracy sekretariatu (korespondencja,zamówienia biurowe itp.)
● tworzenie raportów i kolejek oczekujących pacjentów
● doraźna pomoc przy rozliczeniach z NFZ
● realizacja zakupów na potrzeby poradni
● pomoc przy usuwaniu awarii technicznych
● rozliczanie pracy personelu dyżurującego w szpitalach
● wystawianie faktur za dyżury szpitalom oraz za dzierżawę pomieszczeń
● prowadzenie bieżących spraw personalnych personelu NZOZ Medyk
● prowadzenie dokumentacji Wentylacji Mechanicznej
● prowadzenie i rozliczanie godzin pracy rejestracji i przygotowywanie oferty AOS do NFZ
● tworzenie raportów i kolejek oczekujących pacjentów
● doraźna pomoc przy rozliczeniach z NFZ
● realizacja zakupów na potrzeby poradni
● pomoc przy usuwaniu awarii technicznych
● rozliczanie pracy personelu dyżurującego w szpitalach
● wystawianie faktur za dyżury szpitalom oraz za dzierżawę pomieszczeń
● prowadzenie bieżących spraw personalnych personelu NZOZ Medyk
● prowadzenie dokumentacji Wentylacji Mechanicznej
● prowadzenie i rozliczanie godzin pracy rejestracji i przygotowywanie oferty AOS do NFZ
pełnomocnik zarządu
P.U.H. TORA
monitorowanie i raportowanie Prezesowi Zarządu o postępach pracy przedstawicieli
handlowych i serwisantów
● doradzanie i motywowanie załogi
● nadzór nad dokumentacją
● wystawianie faktur
● rozliczanie pracowników
● zdobywanie nowych klientów poprzez wyszukiwanie frm wygrywających przetargi na budowę
np.: szpitali, szkół, przedszkoli, DPS, hoteli itp.
● zamawianie towaru z hurtowni
handlowych i serwisantów
● doradzanie i motywowanie załogi
● nadzór nad dokumentacją
● wystawianie faktur
● rozliczanie pracowników
● zdobywanie nowych klientów poprzez wyszukiwanie frm wygrywających przetargi na budowę
np.: szpitali, szkół, przedszkoli, DPS, hoteli itp.
● zamawianie towaru z hurtowni
Asystentka zarządu
Zakład Usług Medycznych PROMED
● wspieranie procesu zarządzania w tym kadry pielęgniarek i rejestratorek medycznych
● administracja biura: zajmowanie się korespondencją, rozliczaniem z NFZ
● współpraca z działem księgowym
● obsługa spotkań - sporządzanie sprawozdań
● przeprowadzanie audytu wewnętrznego firmy
● administracja biura: zajmowanie się korespondencją, rozliczaniem z NFZ
● współpraca z działem księgowym
● obsługa spotkań - sporządzanie sprawozdań
● przeprowadzanie audytu wewnętrznego firmy
kierownik sklepu/zastępca sklepu/kasjer-sprzedawca
styczeń 1998 - wrzesień 2003 stanowisko: Kierownik sklepu
● organizowanie formalnego zaplecza dla funkcjonowania sklepu
● nadzorowanie personelu
● koordynowanie sprzedaży bezpośredniej
● dbałość o bezpieczeństwo i wydajność pracy zatrudnionych w nim osób
● zajmowanie się dokumentacją sklepu, rozliczanie kas fiskalnych
październik 1997 - styczeń 1998 stanowisko: Zastępca kierownika sklepu
● ścisła współpraca z Kierownikiem Sklepu w zakresie zarządzania zespołem, delegowania
zadań, rekrutacji, szkolenia i motywowania podległych pracowników
● realizacja planów sprzedażowych oraz bieżąca analiza i raportowanie
październik 1996 - październik 1997 stanowisko: Kasjer-sprzedawca
● obsługa klientów przy kasie lub na stoisku handlowym
● dbanie o estetykę miejsca sprzedaży
● obsługa kasy fiskalnej
● dbanie o odpowiednią ekspozycję asortymentu sprzedaży
● organizowanie formalnego zaplecza dla funkcjonowania sklepu
● nadzorowanie personelu
● koordynowanie sprzedaży bezpośredniej
● dbałość o bezpieczeństwo i wydajność pracy zatrudnionych w nim osób
● zajmowanie się dokumentacją sklepu, rozliczanie kas fiskalnych
październik 1997 - styczeń 1998 stanowisko: Zastępca kierownika sklepu
● ścisła współpraca z Kierownikiem Sklepu w zakresie zarządzania zespołem, delegowania
zadań, rekrutacji, szkolenia i motywowania podległych pracowników
● realizacja planów sprzedażowych oraz bieżąca analiza i raportowanie
październik 1996 - październik 1997 stanowisko: Kasjer-sprzedawca
● obsługa klientów przy kasie lub na stoisku handlowym
● dbanie o estetykę miejsca sprzedaży
● obsługa kasy fiskalnej
● dbanie o odpowiednią ekspozycję asortymentu sprzedaży
Szkolenia i kursy
Szkolenie: wewnętrzne audyty jakości - teoria i praktyka lipiec 2007
P.R. Med Sp. z o.o.
Szkolenie: prowadzenie spraw kadrowo-płacowych luty 2018
ZDZ Poznań
P.R. Med Sp. z o.o.
Szkolenie: prowadzenie spraw kadrowo-płacowych luty 2018
ZDZ Poznań
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Inne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
gromerstwo