Umiejętności
Zarządzanie Marką
Komunikacja korporacyjna
Identyfikacja wizualna
Szkolnictwo wyższe
Komunikacja wewnętrzna
komunikaty prasowe
Project Management
Public Relations
Strategic Communications
FMCG brand and product management
Organizowanie eventów
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Szkolenia i kursy
• Wobec wyzwań: uczelnie w poszukiwaniu nowych dróg komunikacji (2016),
• Google Analytics w praktyce (2016),
• Google Day. Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google? (2015),
• e-Marketing w biznesie (2015),
• Skuteczny ePR – media relations w erze social media (2010),
• E-marketing w praktyce. Projekty Internetowe – efektywność i inspiracje. Poziom II (2007),
• Budowanie wizerunku w Internecie. PR w Internecie (2006),
• e-Marketing w praktyce. Potencjał, narzędzia, efektywność, inspiracje. Poziom I (2006),
• Efektywne techniki uczenia się (2006),
• Promocja sprzedaży (2006),
• Korespondencja i retoryka handlowa (2006),
• Programy lojalnościowe i retencyjne. Mity i fakty (2006),
• Efektywne wykorzystywanie narzędzi informatycznych w zwiększaniu konkurencyjności firmy (2005),
• Praca zespołowa (2002)
• Google Analytics w praktyce (2016),
• Google Day. Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google? (2015),
• e-Marketing w biznesie (2015),
• Skuteczny ePR – media relations w erze social media (2010),
• E-marketing w praktyce. Projekty Internetowe – efektywność i inspiracje. Poziom II (2007),
• Budowanie wizerunku w Internecie. PR w Internecie (2006),
• e-Marketing w praktyce. Potencjał, narzędzia, efektywność, inspiracje. Poziom I (2006),
• Efektywne techniki uczenia się (2006),
• Promocja sprzedaży (2006),
• Korespondencja i retoryka handlowa (2006),
• Programy lojalnościowe i retencyjne. Mity i fakty (2006),
• Efektywne wykorzystywanie narzędzi informatycznych w zwiększaniu konkurencyjności firmy (2005),
• Praca zespołowa (2002)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie produktem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Organizacje
Gliwicka Kooperatywa Spożywcza Tomata
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.