Agnieszka Grzesiak
Dyrektor Mikroregionu
Konin,
wielkopolskie
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Sprzedaży
•Kontrola realizacji planów sprzedaży produktów finansowych na podległym terenie.
•Analiza wyników sprzedaży pracowników Kredyt Punktów (9 punktów) i Pośredników oraz podejmowanie działań aktywizujących sprzedaż.
•Terminowe wdrażanie zmian produktowych w sieci sprzedaży na podległym terenie.
•Organizacja i przygotowanie spotkań dla pracowników etatowych w Kredyt Punktach, podsumowujących osiągane wyniki i wyznaczających krótkookresowe cele sprzedażowe.
•Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu stosowanych zasad i procedur operacyjnych pracowników Kredyt Punktów i Pośredników.
•Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Kredyt Punktów jednolitych standardów obsługi klientów Żagiel S.A., rozmów telemarketingowych oraz wizualizacji placówek.
•Kontrola nad właściwym funkcjonowaniem sieci Kredyt Punktów i Pośredników znajdujących się na podległym terenie.
•Wyjaśnianie zgłaszanych przez Pośredników problemów.
•Współpraca z Pionem Marketingu w zakresie działań marketingowych oraz nadzór nad ich wdrożeniem.
•Terminowe przygotowanie i przekazywanie wszystkich wymaganych raportów.
•Zarządzanie podległym zespołem pracowników Kredyt Punktów, w szczególności organizacja pracy zespołu, motywowanie i ocena pracy pracowników.
•Systematyczne odbywanie wizyt w placówkach na podległym terenie.
•Obsługa kredytowa (kompletowanie dokumentacji kredytowej) klientów w miejscu wskazanym przez kredytobiorcę.
•Analiza wyników sprzedaży pracowników Kredyt Punktów (9 punktów) i Pośredników oraz podejmowanie działań aktywizujących sprzedaż.
•Terminowe wdrażanie zmian produktowych w sieci sprzedaży na podległym terenie.
•Organizacja i przygotowanie spotkań dla pracowników etatowych w Kredyt Punktach, podsumowujących osiągane wyniki i wyznaczających krótkookresowe cele sprzedażowe.
•Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu stosowanych zasad i procedur operacyjnych pracowników Kredyt Punktów i Pośredników.
•Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Kredyt Punktów jednolitych standardów obsługi klientów Żagiel S.A., rozmów telemarketingowych oraz wizualizacji placówek.
•Kontrola nad właściwym funkcjonowaniem sieci Kredyt Punktów i Pośredników znajdujących się na podległym terenie.
•Wyjaśnianie zgłaszanych przez Pośredników problemów.
•Współpraca z Pionem Marketingu w zakresie działań marketingowych oraz nadzór nad ich wdrożeniem.
•Terminowe przygotowanie i przekazywanie wszystkich wymaganych raportów.
•Zarządzanie podległym zespołem pracowników Kredyt Punktów, w szczególności organizacja pracy zespołu, motywowanie i ocena pracy pracowników.
•Systematyczne odbywanie wizyt w placówkach na podległym terenie.
•Obsługa kredytowa (kompletowanie dokumentacji kredytowej) klientów w miejscu wskazanym przez kredytobiorcę.
Starszy Doradca Klienta
•Realizacja celów sprzedażowych na podstawie wyznaczonych standardów ilościowych i jakościowych
•Obsługa klienta w Kredyt Punkcie zgodnie z obowiązującymi standardami,
•Wykonywanie rozmów telemarketingowych zgodnie z obowiązującymi standardami, (w szczególności dot. czasu pracy w ININ; badania potrzeb klienta; rozbijania obiekcji),
•Udzielanie informacji o parametrach finansowych i wymaganiach formalnych dotyczących produktów będących w ofercie Żagiel S.A,
•Wstępna ocena wiarygodności Klientów na podstawie przedkładanych dokumentów; danych oraz zachowania klienta,
•Wprowadzanie pełnych i prawidłowych danych Klienta do systemów informatycznych Spółki;
•Wysyłanie wniosków Klientów do weryfikacji zgodnie z ustalonymi procedurami,
•Informowanie Klienta o decyzji kredytowej i dalszych etapach proceduralnych,
•Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji kredytowej na zasadach ustalonych odrębnie,
•Prowadzenie zleconych działań marketingowych na obszarze obsługiwanym przez Kredyt Punkt,
•Pozyskiwanie Klientów o pożądanej jakości kredytowej,
•Terminowe przygotowanie i przekazywanie wszystkich wymaganych raportów,
•Terminowe wprowadzanie danych do „chronometrażu” w systemie Pegaz.
•Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
•Obsługa klienta w Kredyt Punkcie zgodnie z obowiązującymi standardami,
•Wykonywanie rozmów telemarketingowych zgodnie z obowiązującymi standardami, (w szczególności dot. czasu pracy w ININ; badania potrzeb klienta; rozbijania obiekcji),
•Udzielanie informacji o parametrach finansowych i wymaganiach formalnych dotyczących produktów będących w ofercie Żagiel S.A,
•Wstępna ocena wiarygodności Klientów na podstawie przedkładanych dokumentów; danych oraz zachowania klienta,
•Wprowadzanie pełnych i prawidłowych danych Klienta do systemów informatycznych Spółki;
•Wysyłanie wniosków Klientów do weryfikacji zgodnie z ustalonymi procedurami,
•Informowanie Klienta o decyzji kredytowej i dalszych etapach proceduralnych,
•Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji kredytowej na zasadach ustalonych odrębnie,
•Prowadzenie zleconych działań marketingowych na obszarze obsługiwanym przez Kredyt Punkt,
•Pozyskiwanie Klientów o pożądanej jakości kredytowej,
•Terminowe przygotowanie i przekazywanie wszystkich wymaganych raportów,
•Terminowe wprowadzanie danych do „chronometrażu” w systemie Pegaz.
•Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Doradca Klienta
Pozyskiwanie klientów poprzez telemarketing, obsługa klientów, podtrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami, realizowanie narzuconych planów sprzedaży, sprzedaż kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych, hipotecznych a także samochodowych oraz produktów inwestycyjnych. Współpraca z bankami: Meritum Bank, Polbank, Getin Bank, Santander,
Starszy Doradca Klienta
•Realizacja celów sprzedażowych na podstawie wyznaczonych standardów ilościowych i jakościowych
•Obsługa klienta w Kredyt Punkcie zgodnie z obowiązującymi standardami,
•Wykonywanie rozmów telemarketingowych zgodnie z obowiązującymi standardami, (w szczególności dot. czasu pracy w ININ; badania potrzeb klienta; rozbijania obiekcji),
•Udzielanie informacji o parametrach finansowych i wymaganiach formalnych dotyczących produktów będących w ofercie Żagiel S.A,
•Wstępna ocena wiarygodności Klientów na podstawie przedkładanych dokumentów; danych oraz zachowania klienta,
•Wprowadzanie pełnych i prawidłowych danych Klienta do systemów informatycznych Spółki;
•Wysyłanie wniosków Klientów do weryfikacji zgodnie z ustalonymi procedurami,
•Informowanie Klienta o decyzji kredytowej i dalszych etapach proceduralnych,
•Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji kredytowej na zasadach ustalonych odrębnie,
•Prowadzenie zleconych działań marketingowych na obszarze obsługiwanym przez Kredyt Punkt,
•Pozyskiwanie Klientów o pożądanej jakości kredytowej,
•Terminowe przygotowanie i przekazywanie wszystkich wymaganych raportów,
•Terminowe wprowadzanie danych do „chronometrażu” w systemie Pegaz.
•Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
•Obsługa klienta w Kredyt Punkcie zgodnie z obowiązującymi standardami,
•Wykonywanie rozmów telemarketingowych zgodnie z obowiązującymi standardami, (w szczególności dot. czasu pracy w ININ; badania potrzeb klienta; rozbijania obiekcji),
•Udzielanie informacji o parametrach finansowych i wymaganiach formalnych dotyczących produktów będących w ofercie Żagiel S.A,
•Wstępna ocena wiarygodności Klientów na podstawie przedkładanych dokumentów; danych oraz zachowania klienta,
•Wprowadzanie pełnych i prawidłowych danych Klienta do systemów informatycznych Spółki;
•Wysyłanie wniosków Klientów do weryfikacji zgodnie z ustalonymi procedurami,
•Informowanie Klienta o decyzji kredytowej i dalszych etapach proceduralnych,
•Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji kredytowej na zasadach ustalonych odrębnie,
•Prowadzenie zleconych działań marketingowych na obszarze obsługiwanym przez Kredyt Punkt,
•Pozyskiwanie Klientów o pożądanej jakości kredytowej,
•Terminowe przygotowanie i przekazywanie wszystkich wymaganych raportów,
•Terminowe wprowadzanie danych do „chronometrażu” w systemie Pegaz.
•Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Specjalista ds. Kredytów i Ubezpieczeń
Grzegorz Nowacki
Wykonywanie telemarketingu, obsługa klientów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, realizowanie narzuconych planów sprzedaży, organizowanie działań reklamowych w celu pozyskiwania klientów (realizacja planów sprzedaży wzrosła dwukrotnie)
REFERENT
PMUE REMAK S.A.
Obsługa sekretariatu, współpraca z działem personalnym w sprawach kadrowych, prowadzenie dokumentacji administracyjno-księgowej, prowadzenie rozliczeń z podwykonawcami oraz rozliczeń z hotelami, akordowe naliczanie wypłat dla pracowników „fizycznych” i sporządzanie kart pracy dla pracowników umysłowych, sporządzanie zestawień rusztowań PERI znajdujących się na stanie firmy, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrywanie poszczególnych działów w artykuły biurowe i eksploatacyjne.
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Współpraca kredyty i pożyczki
Inspiracją stworzenia grupy "Współpraca: kredyty i pożyczki" jest katalog firm zawierający oferty współpracy ponad 50 instytucji finansowych, który został wydany przez serwis Fran