Agnieszka Malicka-Szulc

Kasjer-sprzedawca, Stacja Orlen
Puławy, lubelskie

Umiejętności

CRM MapViewer Microsoft Office Rozwój osobisty Prawo jazdy kat B Doskonała organizacja pracy komunikatywność TIA Portal Siemens Likwidacja szkód komunikacyjnych Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta punktualność i terminowość realizacji zadań Audatex - biegła znajomość zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu Miła aparycja i wysoka kultura osobista Ciągłe doskonalenie INSIS

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kasjer-sprzedawca
Stacja Orlen
Obsługa klienta, dbanie o wizerunek firmy, dbanie o czystość na stacji, sprawdzanie dostaw, rozliczanie zmian, obsługa systemu kasowego.
Logo
Kelner, kierownik zmiany
Restauracja Karczma Nałęczowska
Obsługa klienta, rozliczenie zmian, dbanie o wizerunek i asortyment lokalu.
TUiR WARTA S.A.
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
wydawanie decyzji, wypłata odszkodowań, szczegółowa weryfikacja dokumentacji, kontakt z warsztatami, salonami leasingu, zawieranie umów , sporządzanie kosztorysów;
Generali Polska
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
obsługa klienta, rejestracja szkód komunikacyjnych, osobowych, majątkowych,
weryfikacja oraz segmentacja dokumentacji szkodowej do spraw szkodowych,
likwidacja szkód - wyliczenie i tworzenie kosztorysu, wydawanie decyzji, wypłata odszkodowania klientom na podstawie dokumentacji szkody, rozmowy z poszkodowanymi,
dokładne zapoznanie się z polisami oraz warunkami zawartymi na polisie (leasing lub kredyt).
Orange Polska S.A.
Trener Personalny Działu Technicznego
obsługa telefoniczna klientów,
rozpatrywanie reklamacji,
wysyłka pism do klientów,
obsługa video call, chat oraz portalu Facebook,
obsługa programów informatycznych,
szkolenia dla nowych pracowników z zakresu działu technicznego,
rozwiązywanie problemów technicznych,
sprzedaż i promocja produktów Orange.
Logo
Kelner
Pizzeria La Strega
przyjmowanie zamówień,
obsługa klienta,
wydawanie posiłków,
promocja lokalu.

Szkolenia i kursy

Orange:
szkolenie z zakresu technik sprzedaży,
szkolenie z zakresu obsługi technicznej,
szkolenie z zakresu coachingu nowych pracowników.

Generali:
szkolenie dot. likwidacji szkód,
nauka podstaw prawnych związanych z powierzonym stanowiskiem.

Edukacja

Logo
Fizjoterapia, magisterskie
Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne

Zainteresowania

Kino, kulinaria, medycyna, muzyka, podróże, psychologia, sport.