Umiejętności
CRM
MapViewer
Microsoft Office
Rozwój osobisty
Prawo jazdy kat B
Doskonała organizacja pracy
komunikatywność
TIA Portal Siemens
Likwidacja szkód komunikacyjnych
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
punktualność i terminowość realizacji zadań
Audatex - biegła znajomość
zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu
Miła aparycja i wysoka kultura osobista
Ciągłe doskonalenie
INSIS
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
obsługa klienta, rejestracja szkód komunikacyjnych, osobowych, majątkowych,
weryfikacja oraz segmentacja dokumentacji szkodowej do spraw szkodowych,
likwidacja szkód - wyliczenie i tworzenie kosztorysu, wydawanie decyzji, wypłata odszkodowania klientom na podstawie dokumentacji szkody, rozmowy z poszkodowanymi,
dokładne zapoznanie się z polisami oraz warunkami zawartymi na polisie (leasing lub kredyt).
weryfikacja oraz segmentacja dokumentacji szkodowej do spraw szkodowych,
likwidacja szkód - wyliczenie i tworzenie kosztorysu, wydawanie decyzji, wypłata odszkodowania klientom na podstawie dokumentacji szkody, rozmowy z poszkodowanymi,
dokładne zapoznanie się z polisami oraz warunkami zawartymi na polisie (leasing lub kredyt).
Trener Personalny Działu Technicznego
obsługa telefoniczna klientów,
rozpatrywanie reklamacji,
wysyłka pism do klientów,
obsługa video call, chat oraz portalu Facebook,
obsługa programów informatycznych,
szkolenia dla nowych pracowników z zakresu działu technicznego,
rozwiązywanie problemów technicznych,
sprzedaż i promocja produktów Orange.
rozpatrywanie reklamacji,
wysyłka pism do klientów,
obsługa video call, chat oraz portalu Facebook,
obsługa programów informatycznych,
szkolenia dla nowych pracowników z zakresu działu technicznego,
rozwiązywanie problemów technicznych,
sprzedaż i promocja produktów Orange.
Szkolenia i kursy
Orange:
szkolenie z zakresu technik sprzedaży,
szkolenie z zakresu obsługi technicznej,
szkolenie z zakresu coachingu nowych pracowników.
Generali:
szkolenie dot. likwidacji szkód,
nauka podstaw prawnych związanych z powierzonym stanowiskiem.
szkolenie z zakresu technik sprzedaży,
szkolenie z zakresu obsługi technicznej,
szkolenie z zakresu coachingu nowych pracowników.
Generali:
szkolenie dot. likwidacji szkód,
nauka podstaw prawnych związanych z powierzonym stanowiskiem.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Kino, kulinaria, medycyna, muzyka, podróże, psychologia, sport.