Agnieszka Maksymowicz

Zastępca Kierownika, Tru Trussardi
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budowanie relacji Szkolenia pracowników Zarządzanie Microsoft Office Odporność na stres Sprzedaż Kasa fiskalna urządzenia biurowe

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Tru Trussardi
Zastępca Kierownika
- Efektywne, skuteczne zarządzanie sklepem i zespołem w celu zwiększenia sprzedaży i zmniejszania kosztów
- Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy
- Wdrażanie odpowiednich procesów w celu osiągnięcia określonych planów sprzedaży
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Motywowanie załogi
- Profesjonalna obsługa klienta
VENEZIA
Sprzedawca
- Aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów przez firmę
- Obsługa klienta w zgodzie ze standardami firmy
- Dbanie o wygląd i wystrój salonu
- Współpraca z całym zespołem
Logo
Kierownik sklepu
Butik
- Obsługa klienta oraz sprzedaż artykułów będących w ofercie sklepu
- Planowanie, organizacja i kontrola działalności związanej z funkcjonowaniem sklepu oraz pracą podległych pracowników
- Nadzór nad przyjmowaniem dostaw i wprowadzaniem ich do systemu
- Sporządzanie dziennych i okresowych raportów kasowych (rozliczanie kasy sklepu)
- Wyjaśnianie i rozwiązywanie kwestii związanych z nieprawidłowościami w dostawach i wysyłkach
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i rozliczeń magazynowych w systemie
- Odpowiedzialność za realizowanie planów sprzedażowych
- Współpraca z innymi działami firmy ( Biuro Obsługi Klienta, księgowość, magazyn)
- Kontrola, usprawnianie i optymalizacja procesów sprzedażowych w sklepie
- Dbałość o zgodność stanów magazynowych, przygotowanie i nadzór nad inwentaryzacją
- Dbałość o ekspozycję towarów przeznaczonych do sprzedaży oraz utrzymywanie porządku w sklepie.
Sklep Big Star
Kierownik sklepu
- Zarządzanie sklepem aby zapewnić rentowność I maksymalizację sprzedaży
- Zapewnienie wysokiego standard obsługi klienta zgodnie z wytycznymi firmy
- Zapewnienie odpowiedniego zatowarowania sklepu
- Efektywne wdrażanie procedur i polityk firmy
- Rekrutacja, zatrudnianie i rozwijanie silnego zespołu sprzedażowego
- Promowanie pracy zespołowej, aby zapewnić wykonanie wszystkich czynności czy procesów w celu osiągnięcia wyznaczonych wskaźników

Szkolenia i kursy

- Standardy Obsługi Klienta
- Analiza i planowanie sprzedaży oraz ocena funkcjonowania firmy
- Rekrutacja i zarządzanie

Edukacja

Logo
Żywienie , średnie
Technikum

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Moda, fotografia.