Umiejętności
Wsparcie sprzedaży
Obsługa klienta
Rozwiązywanie problemów
Optymalizacja procesów
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta ds. Obsługi Kasowej
Wykonywanie wszelkich operacji gotówkowych oraz bezgotówkowych, profesjonalna obsługa Klientów, sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, organizacja oraz kontrola wszelkich dokumentów, realizacja raportów i zestawień, sprzedaż produktów bankowych, archiwizacja dokumentów
Opiekun Klienta
• Koordynowanie prawidłowej i terminowej realizacji przez firmę zleceń,
Sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, raportowanie, przygotowywanie rozliczeń, Kontakt z Klientem biznesowym Zewnętrznym jak i Wewnętrznym - budowanie właściwych relacji, analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami, analiza raportów końcowych w systemie informatycznym
Sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, raportowanie, przygotowywanie rozliczeń, Kontakt z Klientem biznesowym Zewnętrznym jak i Wewnętrznym - budowanie właściwych relacji, analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami, analiza raportów końcowych w systemie informatycznym
Asystent ds. Relacji Biznesowych i Analiz
Analiza raportów końcowych w systemie informatycznym, wyjaśnianie wszelkich spraw spornych, przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje, prowadzenie dokumentacji każdego projektu, prowadzenie korespondencji z kontrahentami w zakresie wymiany danych, koordynowanie realizacji oczekiwań klientów wewnątrz firmy, prowadzenie terminarzy portfeli masowych
Młodszy Specjalista ds. Monitorowania Płatności
Prowadzenie negocjacji windykacyjnych, weryfikacja i uaktualnianie baz danych, wprowadzanie do systemu korespondencji od Klientów, ustalanie pisemnych harmonogramów spłaty zadłużenia, zawieranie ugód, wyjaśnianie reklamacji telefonicznych oraz pisemnych,
Szkolenia i kursy
Kurs Kasjerski walutowo złotówkowy identyfikacja znaków pieniężnych, falsyfikaty i ich rozpoznawanie, prawo dewizowe i akty wykonawcze
Kurs Udział w cyklu spotkań i konferencji finansowych „Forum przedsiębiorczości” organizowanych przez firmę Novision.
Szkolenie Umiejętności interpersonalne – obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Kurs poświadczony zdaniem egzaminu, przeprowadzanym przez UNIQA TU S.A., UNIQA TU na ŻYCIE S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie EUROPA S.A.
Kurs Udział w cyklu spotkań i konferencji finansowych „Forum przedsiębiorczości” organizowanych przez firmę Novision.
Szkolenie Umiejętności interpersonalne – obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Kurs poświadczony zdaniem egzaminu, przeprowadzanym przez UNIQA TU S.A., UNIQA TU na ŻYCIE S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie EUROPA S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Interesuję się tańcem latynoamerykańskim, czynnie uprawiam turystykę rowerową
Inne
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera(środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet), posiadam prawo jazdy kategorii B
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.