Języki
angielski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Centralny Dom Maklerski Pekao S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Inspektor - Biuro Zarządu
Centralny Dom Maklerski Pekao S.A.
- kompleksowa obsługa Sekretariatu Zarządu
- wykonywanie poleceń Prezesa i Członka Zarządu Spółki
- prowadzenie terminarza spotkań Prezesa i Członka Zarządu Spółki
- odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych, organizacja telekonferencji
- prowadzenie skrzynki e-mail Sekretariatu Zarządu ( kierowanie wiadomości do odpowiednich jednostek Spółki )
- prowadzenie książki telefonicznej CDM, aktualizacja w intra CDM
- prowadzenie dziennika korespondencji i wykonywanie czynności kancelaryjnych
- koordynowanie spotkań służbowych na terenie biura
- koordynacja nad obiegiem dokumentacji pomiędzy Zarządem i komórkami organizacyjnymi Spółki
- udział w prowadzenie spraw związanych z organizacyjną obsługą władz CDM
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizowanych zadań
- wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie, a zleconych przez przełożonego
- wykonywanie poleceń Prezesa i Członka Zarządu Spółki
- prowadzenie terminarza spotkań Prezesa i Członka Zarządu Spółki
- odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych, organizacja telekonferencji
- prowadzenie skrzynki e-mail Sekretariatu Zarządu ( kierowanie wiadomości do odpowiednich jednostek Spółki )
- prowadzenie książki telefonicznej CDM, aktualizacja w intra CDM
- prowadzenie dziennika korespondencji i wykonywanie czynności kancelaryjnych
- koordynowanie spotkań służbowych na terenie biura
- koordynacja nad obiegiem dokumentacji pomiędzy Zarządem i komórkami organizacyjnymi Spółki
- udział w prowadzenie spraw związanych z organizacyjną obsługą władz CDM
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizowanych zadań
- wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie, a zleconych przez przełożonego
![Bank Pekao SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F060%2Ffirm_2748_3cf263_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Asystentka Dyrektora / Inspektor w Departamencie Logistyki i Usług Wewnętrznych
- obsługa Sekretariatu Domu Maklerskiego Pekao:
- obsługa skrzynki e-mail DM Pekao ( kierowanie wiadomości do odpowiednich jednostek Domu Maklerskiego ),
- obsługa centrali telefonicznej,
- przyjmowanie przesyłek, segregowanie i rejestrowanie w dzienniku korespondencji oraz przedstawienie ich przełożonym do wglądu,
- przygotowanie korespondencji do wysłania,
- prowadzenie ewidencji pism wychodzących/przychodzących
- prowadzenie rejestru wyjść służbowych i prywatnych,
- sporządzanie list obecności,
- aktualizacja listy pracowników,
- zlecenie przesyłek kurierskich,
- obsługa spotkań organizacyjnych w DM Pekao,
- umowy zlecenia ( wystawianie umów oraz pilnowanie terminów ich końca, tworzenie miesięcznych raportów dla Dyrektora ),
- zamawianie telekonferencji,
- prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora, Zastępcy Dyrektora DM Pekao,
- umawianie spotkań Dyrektora, Zastępcy Dyrektora DM Pekao,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla Dyrektora, Zastępcy Dyrektora DM Pekao,
- prowadzenie ewidencji oraz wystawianie delegacji krajowych,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Domu Maklerskiego Pekao oraz jednostkami i komórkami Centrali Banku Pekao S.A. w zakresie realizowanych zadań,
- wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie, a zleconych przez przełożonego.
- obsługa skrzynki e-mail DM Pekao ( kierowanie wiadomości do odpowiednich jednostek Domu Maklerskiego ),
- obsługa centrali telefonicznej,
- przyjmowanie przesyłek, segregowanie i rejestrowanie w dzienniku korespondencji oraz przedstawienie ich przełożonym do wglądu,
- przygotowanie korespondencji do wysłania,
- prowadzenie ewidencji pism wychodzących/przychodzących
- prowadzenie rejestru wyjść służbowych i prywatnych,
- sporządzanie list obecności,
- aktualizacja listy pracowników,
- zlecenie przesyłek kurierskich,
- obsługa spotkań organizacyjnych w DM Pekao,
- umowy zlecenia ( wystawianie umów oraz pilnowanie terminów ich końca, tworzenie miesięcznych raportów dla Dyrektora ),
- zamawianie telekonferencji,
- prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora, Zastępcy Dyrektora DM Pekao,
- umawianie spotkań Dyrektora, Zastępcy Dyrektora DM Pekao,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla Dyrektora, Zastępcy Dyrektora DM Pekao,
- prowadzenie ewidencji oraz wystawianie delegacji krajowych,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Domu Maklerskiego Pekao oraz jednostkami i komórkami Centrali Banku Pekao S.A. w zakresie realizowanych zadań,
- wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie, a zleconych przez przełożonego.
![Premium Financial](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F104%2Ffirm_20584_bb6f90_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Asystentka ds. Admninistarcji
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; obsługa sekretariatu, bieżące prace administracyjne
- prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji
- dbanie o kontakt z przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych
- obsługa szkoleń i spotkań
- wystawianie umów dla nowych współpracowników
- obsługa klienta
- bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- obsługa systemu Blue ( wpisywanie wniosków i rozliczanie polis )
- dbanie o zaopatrzenie biura (w materiały biurowe i marketingowe, spożywcze i in. )
- zamawianie wizytówek i pieczątek (akceptowanie projektów)
- kontakt z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi ( wyjaśnianie błędów we wnioskach, raportów sprzedażowych, zamawianie materiałów produktowych w Towarzystwach Ubezpieczeniowych )
- prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji
- dbanie o kontakt z przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych
- obsługa szkoleń i spotkań
- wystawianie umów dla nowych współpracowników
- obsługa klienta
- bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- obsługa systemu Blue ( wpisywanie wniosków i rozliczanie polis )
- dbanie o zaopatrzenie biura (w materiały biurowe i marketingowe, spożywcze i in. )
- zamawianie wizytówek i pieczątek (akceptowanie projektów)
- kontakt z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi ( wyjaśnianie błędów we wnioskach, raportów sprzedażowych, zamawianie materiałów produktowych w Towarzystwach Ubezpieczeniowych )
![Premium Financial](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F104%2Ffirm_20584_bb6f90_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Asytentka ds Administracji
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; obsługa sekretariatu
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych
- współpraca z firmami kurierskimi i dostawcami usług
- prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji
- obsługa centrali telefonicznej - odbieranie telefonów, łączenie rozmów
- ewidencja korespondencji
- dbanie o kontakt z przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych
- obsługa szkoleń i spotkań
- wystawianie umów dla nowych współpracowników
- obsługa klienta
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych
- współpraca z firmami kurierskimi i dostawcami usług
- prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji
- obsługa centrali telefonicznej - odbieranie telefonów, łączenie rozmów
- ewidencja korespondencji
- dbanie o kontakt z przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych
- obsługa szkoleń i spotkań
- wystawianie umów dla nowych współpracowników
- obsługa klienta
![Główny Urząd Statystyczny w Warszawie](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Szkolenia i kursy
15-16.10.2007 - szkoelenie " Zaawansowane doradztwo stylizacyjne " Schenk Istitute Sp.zo.o.
10-11.09.2007 - szkolenie " Visual merchandising i podstawy stylizacji " Schenk Istitute Sp.zo.o.
Lipiec 2006 - szkolenie "Skuteczna obsługa klienta " TEX PLUS - Instytud EEDRI przy społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
10-11.09.2007 - szkolenie " Visual merchandising i podstawy stylizacji " Schenk Istitute Sp.zo.o.
Lipiec 2006 - szkolenie "Skuteczna obsługa klienta " TEX PLUS - Instytud EEDRI przy społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
- podróże
- kosmetologia
- kosmetologia
Inne
- obsługa komputera - Pakiet Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowwych
- umiejętność obsługi klienta
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
- komunikatywność i zdolności interpersonalne
- odpowiedzialność i wysoka motywacja do rzetelnego wykonywania powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- wysoka kultura osobista, miła aparycja
- umiejętność obsługi urządzeń biurowwych
- umiejętność obsługi klienta
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
- komunikatywność i zdolności interpersonalne
- odpowiedzialność i wysoka motywacja do rzetelnego wykonywania powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- wysoka kultura osobista, miła aparycja