Umiejętności
Reklama
Copywriting
Analiza rynku
Reklama online
Realizacja projektów
Planowanie projektów
Promocje
Trade Marketing
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Promocji -> P.O. Trade Marketing Manager
Sukcesy:
1. Wdrożenie i koordynacja programu lojalnościowego Weber Profi+
2. Przygotowanie stoiska/oferty targowej dla najważniejszych w branży Targów Budowlanych Grupy PSB
3. Wdrożenie i koordynacja akcji sprzedażowej na terenie 60 hurtowni w całej Polsce
- odpowiedzialna za działania promocyjne dla 4 kategorii produktowych (Elewacje, Podłogi, Zaprawy Techniczne, Glazura)
- przygotowywanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych dla poszczególnych grup produktów (kalendarz działań - Sales Action Plan)
- zarządzanie wszystkimi programami lojalnościowymi (5 programów, w tym wdrożenie nowego oraz zamknięcie starego)
- koordynacja centralnych akcji promocyjnych, w tym także wprowadzenia nowych produktów na rynek
- zarządzanie kilkumilionowym budżetem marketingowym i bonusowym
- odpowiedzialna za centralny magazyn marketingowy i negocjacje z dostawcami (w tym gadgety dla klientów)
- przeprowadzanie rocznych rozliczeń bonusu finansowego kluczowych klientów
- Partner Wspierający dla Działu Sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi/turystycznymi/graficznymi
1. Wdrożenie i koordynacja programu lojalnościowego Weber Profi+
2. Przygotowanie stoiska/oferty targowej dla najważniejszych w branży Targów Budowlanych Grupy PSB
3. Wdrożenie i koordynacja akcji sprzedażowej na terenie 60 hurtowni w całej Polsce
- odpowiedzialna za działania promocyjne dla 4 kategorii produktowych (Elewacje, Podłogi, Zaprawy Techniczne, Glazura)
- przygotowywanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych dla poszczególnych grup produktów (kalendarz działań - Sales Action Plan)
- zarządzanie wszystkimi programami lojalnościowymi (5 programów, w tym wdrożenie nowego oraz zamknięcie starego)
- koordynacja centralnych akcji promocyjnych, w tym także wprowadzenia nowych produktów na rynek
- zarządzanie kilkumilionowym budżetem marketingowym i bonusowym
- odpowiedzialna za centralny magazyn marketingowy i negocjacje z dostawcami (w tym gadgety dla klientów)
- przeprowadzanie rocznych rozliczeń bonusu finansowego kluczowych klientów
- Partner Wspierający dla Działu Sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi/turystycznymi/graficznymi
Account Executive
Sukces:
Koordynacja kampanii ogólnopolskiej dla Nestle Polska (kreacja, konkursy, loterie)
- przygotowywanie konceptów komunikacji marketingowej, shopper marketingowej
- koordynacja, nadzór i konsolidacja pracy poszczególnych działów (kreacja, DTP, copywriting, produkcja)
- kosztorysowanie, raportowanie, przygotowywanie harmonogramów działań
- prowadzenie bieżących relacji z klientem
Koordynacja kampanii ogólnopolskiej dla Nestle Polska (kreacja, konkursy, loterie)
- przygotowywanie konceptów komunikacji marketingowej, shopper marketingowej
- koordynacja, nadzór i konsolidacja pracy poszczególnych działów (kreacja, DTP, copywriting, produkcja)
- kosztorysowanie, raportowanie, przygotowywanie harmonogramów działań
- prowadzenie bieżących relacji z klientem
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Agnieszką przez ponad rok. W tym czasie prowadziła i nadzorowała wiele ważnych dla firmy projektów, przy których wykazała się dużą pracowitością, wyczuciem i zaangażowaniem co przełożyło się na pozytywne relacje z Klientami i pozyskanie kolejnych zleceń. Obserwowałem również zawodowy rozwój Agnieszki, która dzięki ciężkiej pracy i ambicji szybko zwiększała kompetencje wchodząc na coraz wyższy poziom zarządzania projektami i obsługi klientów. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Agnieszkę na stanowiska wymagające myślenia, samodzielności i wysokich kompetencji w zakresie obsługi klientów i prowadzenia projektów.
Account Executive
Sukces:
Roczna koordynacja działań reklamowych na terenie sieci SMYK
- prowadzenie kampanii online i offline,
- sporządzanie budżetu realizowanych kampanii reklamowych i kontrola jego realizacji,
- bieżąca obsługa klientów i prowadzenie ich kampanii,
- rozwijanie produktu Indoor/BTL w ramach oferty agencji,
- bieżąca współpraca z domami mediowymi, klientami bezpośrednimi i dostawcami,
- przygotowywanie ofert odnośnie: sieci sklepów, galerii handlowych, HoReCa, a
także punktów obsługi klienta jak np. biura podróży.
Główni klienci:
C&A, Philips, 5.10.15., Forum Film, United International Pictures,
Roczna koordynacja działań reklamowych na terenie sieci SMYK
- prowadzenie kampanii online i offline,
- sporządzanie budżetu realizowanych kampanii reklamowych i kontrola jego realizacji,
- bieżąca obsługa klientów i prowadzenie ich kampanii,
- rozwijanie produktu Indoor/BTL w ramach oferty agencji,
- bieżąca współpraca z domami mediowymi, klientami bezpośrednimi i dostawcami,
- przygotowywanie ofert odnośnie: sieci sklepów, galerii handlowych, HoReCa, a
także punktów obsługi klienta jak np. biura podróży.
Główni klienci:
C&A, Philips, 5.10.15., Forum Film, United International Pictures,
Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu Internetowego
Sukces:
Samodzielna inicjatywa – zainicjowanie obecności firmy na serwisach społecznościowych
- planowanie i realizacja strategii online,
- działanie w Social Media Marketing (NK.pl, Facebook.com, Jakleci.pl),
- monitorowanie wizerunku szkół marki Cosinus na terenie for dyskusyjnych,
- działanie w obrębie media relations,
- prowadzenie badań ankietowych i przygotowywanie prezentacji podsumowujących,
Samodzielna inicjatywa – zainicjowanie obecności firmy na serwisach społecznościowych
- planowanie i realizacja strategii online,
- działanie w Social Media Marketing (NK.pl, Facebook.com, Jakleci.pl),
- monitorowanie wizerunku szkół marki Cosinus na terenie for dyskusyjnych,
- działanie w obrębie media relations,
- prowadzenie badań ankietowych i przygotowywanie prezentacji podsumowujących,
Junior PR Specialist
VanguardPR - Agencja Interaktywna Grupa Adweb
- tworzenie strategii e-PR dla klienta,
- wsparcie przy realizacji kampanii na Facebook.com oraz Nk.pl (zamieszczanie wpisów, tworzenie quizów i konkursów, „gromadzenie” fanów),
- prowadzenie desk research (analizy konkurencji, SWOT, audyty w Internecie),
- redagowanie notek prasowych,
- działanie w Buzz Marketingu, Social Media Marketingu.
- wsparcie przy realizacji kampanii na Facebook.com oraz Nk.pl (zamieszczanie wpisów, tworzenie quizów i konkursów, „gromadzenie” fanów),
- prowadzenie desk research (analizy konkurencji, SWOT, audyty w Internecie),
- redagowanie notek prasowych,
- działanie w Buzz Marketingu, Social Media Marketingu.
wystawiono
Pozytywny,uśmiechnięty, wyluzowany i pracowity człowiek :) Realizowaliśmy wspólnie tematy PR'owe, prezentacje, przygotowania do konferencji - gdzie Aga pokazała się jako osoba ciekawa świata, wszechstronna i komunikatywna. A do tego szybka w działaniu i mająca dystans do tego, nad czym się na co dzień pracuje. Trzymam kciuki za dalsze podboje:)
Praktyka
Agencja Reklamowa Kaczka Studio
- analiza rynku pod kątem potencjalnych klientów i konkurencji,
- stworzenie bazy danych,
- projektowanie materiałów promocyjnych (Corel).
- stworzenie bazy danych,
- projektowanie materiałów promocyjnych (Corel).
Koordynator ds. Marketingu i Promocji
- budowa planu promocji Organizacji na arenie lokalnej,
- współpraca z mediami lokalnymi - podpisanie 3 umów partnerskich, (radio RMF Maxxx, gazeta Życie Częstochowskie, drukarnia Paula)
- przeprowadzanie akcji promocyjnych realizowanych projektów i rekrutacji,
- zarządzanie stroną internetową Organizacji (CMS),
- pisanie notatek prasowych,
- audyt publikowanych i drukowanych materiałów promocyjnych.
- przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń w kraju i za granicą,
- stały monitoring rozwoju członków AIESEC,
- dokumentacja działalności poszczególnych osób,
- rekrutacja osób na potrzeby projektowe,
- współpraca z mediami lokalnymi - podpisanie 3 umów partnerskich, (radio RMF Maxxx, gazeta Życie Częstochowskie, drukarnia Paula)
- przeprowadzanie akcji promocyjnych realizowanych projektów i rekrutacji,
- zarządzanie stroną internetową Organizacji (CMS),
- pisanie notatek prasowych,
- audyt publikowanych i drukowanych materiałów promocyjnych.
- przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń w kraju i za granicą,
- stały monitoring rozwoju członków AIESEC,
- dokumentacja działalności poszczególnych osób,
- rekrutacja osób na potrzeby projektowe,
Szkolenia i kursy
09/2015 Szkolenie z Excela w firmie – poziom zaawansowany, Warszawa
07/2015 Loterie, promocje, konkursy B2B – Trio Conferences, Warszawa
05/2014 Serwisy dla klientów – Saint Gobain Construction Products Polska – Francja
04/2013 Właściwa obsługa klienta, kosztorysowanie projektów– 4FRAME, Warszawa
10/2011 - Szkolenie z mediów tradycyjnych – TV, Adlermedia, Warszawa,
01/2011 - Szkolenie sprzedażowe; ARBOmedia, Warszawa,
03/2010 - Szkolenie „E-marketing”, Trandmaker, Kraków,
03/2010 - Szkolenie z kreowania wizerunku w Internecie, Grupa Adweb, Kraków,
01/2010 - Szkolenie SEO PR w Internecie, Ad Seo, Kraków,
10/2008 - 05/2009 - Kurs języka angielskiego FCE. Empik School, Częstochowa,
04/2009 - Szkolenie „Fascynacja e- marketingiem”, prowadzący: Grupa Adweb, Kraków,
11/2007 - Współpraca z mediami, prowadzący: TBWA Warszawa,
07/2015 Loterie, promocje, konkursy B2B – Trio Conferences, Warszawa
05/2014 Serwisy dla klientów – Saint Gobain Construction Products Polska – Francja
04/2013 Właściwa obsługa klienta, kosztorysowanie projektów– 4FRAME, Warszawa
10/2011 - Szkolenie z mediów tradycyjnych – TV, Adlermedia, Warszawa,
01/2011 - Szkolenie sprzedażowe; ARBOmedia, Warszawa,
03/2010 - Szkolenie „E-marketing”, Trandmaker, Kraków,
03/2010 - Szkolenie z kreowania wizerunku w Internecie, Grupa Adweb, Kraków,
01/2010 - Szkolenie SEO PR w Internecie, Ad Seo, Kraków,
10/2008 - 05/2009 - Kurs języka angielskiego FCE. Empik School, Częstochowa,
04/2009 - Szkolenie „Fascynacja e- marketingiem”, prowadzący: Grupa Adweb, Kraków,
11/2007 - Współpraca z mediami, prowadzący: TBWA Warszawa,
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
- boks - lubię skopać parę tyłków,
- podróże: te bliższe i te dalsze - jak się raz spróbuje ciężko przestać,
- taniec aby przejść tanecznym krokiem przez życie :)
- literatura (psychologia, komunikacja, PR, e-PR) - wiedzy nigdy za wiele,
- muzyka (chillout, pianino, saksofon) - czasem i chwila wytchnienia jest potrzebna,
- Internet - z nim zaczynam i kończę swój dzień,
- podróże: te bliższe i te dalsze - jak się raz spróbuje ciężko przestać,
- taniec aby przejść tanecznym krokiem przez życie :)
- literatura (psychologia, komunikacja, PR, e-PR) - wiedzy nigdy za wiele,
- muzyka (chillout, pianino, saksofon) - czasem i chwila wytchnienia jest potrzebna,
- Internet - z nim zaczynam i kończę swój dzień,
Organizacje
AIESEC - okres działalności - 2005-2009, w tym:
2007/2008 - Wiceprezydent ds. Marketingu i Promocji,
2006/2007 - Koordynator ds. Zasobów Ludzkich,
2007/2008 - Wiceprezydent ds. Marketingu i Promocji,
2006/2007 - Koordynator ds. Zasobów Ludzkich,
Inne
Udział w konferencji naukowej na Politechnice Częstochowskiej pt. „Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych”– współautor referatu naukowego pt. „Zintegrowane działania promocyjne w Internecie”
Grupy
ANGIELSKI WARSZAWA
Grupa pasjonatów języka angielskiego i wszystkiego, co związane ze światem anglojęzycznym
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.