Umiejętności
Pakiet Mc Office
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator sprzedaży
-współpraca z siecią sprzedaży i Partnerami handlowymi
-parametryzacja systemów wspierających sprzedaż
-koordynowanie zmian w systemach
-merytoryczne i systemowe wsparcie dla pracowników firmy
-przygotowywanie umów o współpracy oraz innych dokumentów operacyjnych dla Partnerów Handlowych
-weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, związanych z rozpoczęciem współpracy z Partnerem
-zlecanie sprawdzeń prewencyjnych i prowadzenie rejestru sprawdzeń dla nowych i obecnych Partnerów
-zlecenie parametryzacji nowych Partnerów i punktów sprzedaży
-archiwizowanie dokumentów, powstających w procesie nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami
-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, zaangażowanymi w proces nawiązania i bieżącej współpracy z Partnerami
-opracowywanie i modyfikacja procedur operacyjnych, instrukcji i regulacji formalnych
-doskonalenie i rozwój procesów nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami – zgłaszanie zmian w procesach i uczestnictwo we wdrażaniu zmian w procesach
-zarządzanie dokumentacją (przygotowanie, dystrybucja, archiwizacja, monitorowanie obiegu dokumentacji)
-parametryzacja systemów wspierających sprzedaż
-koordynowanie zmian w systemach
-merytoryczne i systemowe wsparcie dla pracowników firmy
-przygotowywanie umów o współpracy oraz innych dokumentów operacyjnych dla Partnerów Handlowych
-weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, związanych z rozpoczęciem współpracy z Partnerem
-zlecanie sprawdzeń prewencyjnych i prowadzenie rejestru sprawdzeń dla nowych i obecnych Partnerów
-zlecenie parametryzacji nowych Partnerów i punktów sprzedaży
-archiwizowanie dokumentów, powstających w procesie nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami
-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, zaangażowanymi w proces nawiązania i bieżącej współpracy z Partnerami
-opracowywanie i modyfikacja procedur operacyjnych, instrukcji i regulacji formalnych
-doskonalenie i rozwój procesów nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami – zgłaszanie zmian w procesach i uczestnictwo we wdrażaniu zmian w procesach
-zarządzanie dokumentacją (przygotowanie, dystrybucja, archiwizacja, monitorowanie obiegu dokumentacji)
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Literatura, Muzyka, Dietetyka