Umiejętności
Wynagrodzenia i benefity
Compensation & Benefits Programs
Komunikacja korporacyjna
Direct Search
Świadczenia pracownicze
Stosunki pracownicze
Employer Branding
konsulting HR
metryki HR
Tworzenie polityk HR
HR Reports
Wywiady
Prawo pracy
Microsoft Office
Outsourcing
Usługi płacowe
Zarządzanie personelem
usprawnianie procesów
Rekrutacja
Reklama rekrutacyjna
Selekcja CV
Statystyka
CSR
Rekrutacja przez Internet
opiniowanie i redagowanie umów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Talent Acquisition Programs & Attraction Coordinator, EMEA
• koordynacja procesów rekrutacyjnych dla regionu EMEA;
• mierzenie wskaźników wydajności, kosztów, jakości, satysfakcji i realizacji programów rekrutacji i pozyskania talentów w regionie EMEA;
• rozwijanie narzędzi i procesów w oparciu o globalne wytyczne i zmiany na rynku pracy;
• współpraca z managerami krajowymi oraz HRBP przy programach rekrutacji i pozyskania talentów dla regionu EMEA;
• współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za rekrutację na uczelniach w celu ujednolicenia stosowanych narzędzi.
• mierzenie wskaźników wydajności, kosztów, jakości, satysfakcji i realizacji programów rekrutacji i pozyskania talentów w regionie EMEA;
• rozwijanie narzędzi i procesów w oparciu o globalne wytyczne i zmiany na rynku pracy;
• współpraca z managerami krajowymi oraz HRBP przy programach rekrutacji i pozyskania talentów dla regionu EMEA;
• współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za rekrutację na uczelniach w celu ujednolicenia stosowanych narzędzi.
Employer Branding & Recruitment Coordinator
• budowanie i wzmacnianie świadomości marki na rynku pracy w Polsce;
• koordynacja procesów rekrutacyjnych dla krakowskiego oddziału;
• implementacja i rozwijanie narzędzi wspomagających procesy rekrutacyjne;
• koordynacja procesu onbordingu;
• organizacja eventów wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
• rozwijanie współpracy z uczelniami;
• bliska współpraca z biznesem.
• koordynacja procesów rekrutacyjnych dla krakowskiego oddziału;
• implementacja i rozwijanie narzędzi wspomagających procesy rekrutacyjne;
• koordynacja procesu onbordingu;
• organizacja eventów wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
• rozwijanie współpracy z uczelniami;
• bliska współpraca z biznesem.
Koordynator ds. Rekrutacji
• koordynacja i ujednolicenie procesów rekrutacyjnych dla krakowskiego oddziału;
• implementacja i rozwijanie narzędzi, baz danych i procedur wspomagających procesy rekrutacyjne;
• rozwijanie współpracy z dostawcami usług rekrutacyjnych (agencje pracy, portale internetowe i społecznościowe);
• współpraca z uczelniami i biurami karier;
• organizacja targów pracy;
• kompleksowe prowadzenie rekrutacji.
• implementacja i rozwijanie narzędzi, baz danych i procedur wspomagających procesy rekrutacyjne;
• rozwijanie współpracy z dostawcami usług rekrutacyjnych (agencje pracy, portale internetowe i społecznościowe);
• współpraca z uczelniami i biurami karier;
• organizacja targów pracy;
• kompleksowe prowadzenie rekrutacji.
wystawiono
Z Agnieszką Karpierz mam przyjemność współpracować przy działaniach rekrutacyjno-wizerunkowych prowadzonych na GoldenLine. Jestem pod wrażeniem sposobu, w jaki podchodzi do naszej kooperacji: zawsze przygotowana, otwarta na nowe rozwiązania i szczera. Mam wrażenie, że pokłady jej pozytywnej energii oraz niestandardowych pomysłów są niewyczerpane:). Z nieukrywaną radością mogę z nią zawsze podyskutować o ciekawych inicjatywach oraz wydarzeniach branżowych. Patrząc na mnogość działań, które realizuje oraz jej wiedzę i organizację czasu pracy, mogę śmiało powiedzieć że Agnieszka jest człowiekiem renesansu branży HR! Współpraca z nią to niesamowita podróż, podczas której wiele się nauczyłem i mam nadzieję, że tak będzie w dalszym ciągu:). Właściwa osoba na właściwym miejscu. Życzę każdemu, aby na swojej drodze spotykał takich klientów, jak Agnieszka:).
Specjalista ds. Personalnych
• kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych;
• tworzenie i realizowanie procedur oraz procesów z zakresu HR;
• organizacja firmowych spotkań i imprez integracyjnych;
• współpraca z agencją pracy tymczasowej;
• koordynacja procesu nagród rocznych dla pracowników;
• wspieranie kierowników w zarządzaniu zespołami;
• kompleksowe koordynowanie i realizowanie działań związanych z prowadzeniem administracji personalnej i obsługą pracowników;
• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz ustaniem stosunku pracy pracowników;
• zarządzanie benefitami (ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, dodatkowa opieka medyczna, karta Multisport, karnety do teatru);
• udział w tworzeniu opisów stanowisk i zakresów obowiązków;
• współudział w redagowaniu biuletynu firmowego;
• współudział w efektywnej komunikacji wewnętrznej;
• pomoc i doradztwo pracownikom w sprawach kadrowych;
• bieżąca aktualizacja struktury organizacyjnej;
• przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji z zakresu tematyki HR.
• tworzenie i realizowanie procedur oraz procesów z zakresu HR;
• organizacja firmowych spotkań i imprez integracyjnych;
• współpraca z agencją pracy tymczasowej;
• koordynacja procesu nagród rocznych dla pracowników;
• wspieranie kierowników w zarządzaniu zespołami;
• kompleksowe koordynowanie i realizowanie działań związanych z prowadzeniem administracji personalnej i obsługą pracowników;
• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz ustaniem stosunku pracy pracowników;
• zarządzanie benefitami (ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, dodatkowa opieka medyczna, karta Multisport, karnety do teatru);
• udział w tworzeniu opisów stanowisk i zakresów obowiązków;
• współudział w redagowaniu biuletynu firmowego;
• współudział w efektywnej komunikacji wewnętrznej;
• pomoc i doradztwo pracownikom w sprawach kadrowych;
• bieżąca aktualizacja struktury organizacyjnej;
• przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji z zakresu tematyki HR.
Administrator ds. Zasobów Ludzkich
• udział w procesach rekrutacji i selekcji kandydatów;
• prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, czasem pracy i absencją;
• aktywny udział w procesie adaptacji nowych pracowników;
• prowadzenie szkoleń;
• bieżąca współpraca z HR Biznes Partnerami;
• wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy na potrzeby HR BP i managerów;
• pomoc i doradztwo pracownikom w sprawach kadrowych;
• koordynowanie procesów ocen pracowniczych oraz ocen satysfakcji z pracy pracowników biurowych i produkcyjnych;
• współpraca z zewnętrznymi firmami rozliczeniowymi (Adac, Arinso, KPMG);
• przygotowywanie wewnętrznych dokumentów kadrowych oraz ich kontrola;
• zarządzanie benefitami (ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, dodatkowa opieka medyczna członków rodziny);
• obsługa umów cywilno-prawnych z osobami fizycznymi;
• sprawdzanie harmonogramów pracy;
• ustalanie prawa do urlopu, wystawianie świadectw pracy;
• przygotowywanie zaświadczeń, wprowadzanie danych do systemu SAP HR2U;
• archiwizacja dokumentacji pracowniczej, prace administracyjne.
• prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, czasem pracy i absencją;
• aktywny udział w procesie adaptacji nowych pracowników;
• prowadzenie szkoleń;
• bieżąca współpraca z HR Biznes Partnerami;
• wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy na potrzeby HR BP i managerów;
• pomoc i doradztwo pracownikom w sprawach kadrowych;
• koordynowanie procesów ocen pracowniczych oraz ocen satysfakcji z pracy pracowników biurowych i produkcyjnych;
• współpraca z zewnętrznymi firmami rozliczeniowymi (Adac, Arinso, KPMG);
• przygotowywanie wewnętrznych dokumentów kadrowych oraz ich kontrola;
• zarządzanie benefitami (ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, dodatkowa opieka medyczna członków rodziny);
• obsługa umów cywilno-prawnych z osobami fizycznymi;
• sprawdzanie harmonogramów pracy;
• ustalanie prawa do urlopu, wystawianie świadectw pracy;
• przygotowywanie zaświadczeń, wprowadzanie danych do systemu SAP HR2U;
• archiwizacja dokumentacji pracowniczej, prace administracyjne.
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Agnieszką w czasie wielu zmian organizacyjnych w trakcie tworzenia struktur PMI Service Center Europe. Doskonale pamiętam zaangażowanie, profesjonalizm i pozytywną energię, dzięki którym Agnieszka była doskonałym wsparciem dla biznesu. Mam pewność, że wszelkie wyzwania zawodowe, które podejmie Agnieszka będą owocowały sukcesem!
Kierownik oddziału
K&K Krakau Sp. z o.o.
• utworzenie i prowadzenie nowego odziału firmy w Katowicach;
• opracowywanie procedur wewnętrznych w firmie;
• rekrutacja pracowników do podległego odziału;
• zdobywanie klientów i budowanie z nimi trwałych relacji;
• reprezentowanie firmy na zewnątrz organizacji.
• opracowywanie procedur wewnętrznych w firmie;
• rekrutacja pracowników do podległego odziału;
• zdobywanie klientów i budowanie z nimi trwałych relacji;
• reprezentowanie firmy na zewnątrz organizacji.
Administrator ds. Zasobów Ludzkich
• udział w procesach rekrutacji i selekcji kandydatów;
• prowadzenie szkoleń;
• przeprowadzanie "Exit interview"
• sprawdzanie harmonogramów pracy;
• prowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników;
• wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego;
• ustalanie prawa do urlopu;
• administracja badaniami lekarskimi;
• wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu;
• kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów kadrowych;
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej;
• prace administracyjne.
• prowadzenie szkoleń;
• przeprowadzanie "Exit interview"
• sprawdzanie harmonogramów pracy;
• prowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników;
• wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego;
• ustalanie prawa do urlopu;
• administracja badaniami lekarskimi;
• wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu;
• kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów kadrowych;
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej;
• prace administracyjne.
Specjalista ds. rekrutacji
• tworzenie i aktualizacja bazy danych kandydatów;
• badanie oczekiwań kandydatów do pracy (stawki, stanowiska itp.);
• współpraca z instytucjami rynku pracy;
• badanie zapotrzebowania na pracowników tymczasowych na rynku krakowskim;
• opracowanie dokumentów niezbędnych do obsługi kadrowo-płacowej pracowników tymczasowych, tworzenie procedur wewnętrznych;
• selekcja i rekrutacja kandydatów;
• wsparcie działu handlowego, przygotowywanie raportów;
• pomoc w organizacji nowego oddziału w Krakowie.
• badanie oczekiwań kandydatów do pracy (stawki, stanowiska itp.);
• współpraca z instytucjami rynku pracy;
• badanie zapotrzebowania na pracowników tymczasowych na rynku krakowskim;
• opracowanie dokumentów niezbędnych do obsługi kadrowo-płacowej pracowników tymczasowych, tworzenie procedur wewnętrznych;
• selekcja i rekrutacja kandydatów;
• wsparcie działu handlowego, przygotowywanie raportów;
• pomoc w organizacji nowego oddziału w Krakowie.
Konsultant ds. rekrutacji
• budowanie długofalowej współpracy z kluczowym klientem – Philip Morris Polska (Dział Produkcji Strategicznej) oraz pracownikami tymczasowymi;
• badanie zapotrzebowania na pracowników tymczasowych oraz skuteczna realizacja zamówień;
• selekcja i rekrutacja kandydatów, przeprowadzanie testów manualnych;
• przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
• opieka nad pracownikami tymczasowymi (300 – 500 pracowników);
• monitorowanie pracy koordynatorów Randstad na terenie Philip Morris;
• motywowanie i ocena pracowników tymczasowych;
• aktualizacja bazy danych kandydatów i przygotowywanie raportów z przebiegu procesu rekrutacji;
• raportowanie do klienta i przełożonych;
• organizowanie okresowych spotkań z pracownikami oraz udział w kwartalnych spotkaniach organizowanych przez Philip Morris;
• organizowanie i prowadzenie szkoleń z ustawy o pracy tymczasowej dla klientów;
• aktywny udział w oficjalnych spotkaniach z klientem (m.in. ocena dostawcy, zmiana stawek dla pracowników tymczasowych itp.)
• współpraca z kadrą kierowniczą na różnych poziomach organizacyjnych klienta;
• szkolenie nowych konsultantów w oddziale krakowskim.
• badanie zapotrzebowania na pracowników tymczasowych oraz skuteczna realizacja zamówień;
• selekcja i rekrutacja kandydatów, przeprowadzanie testów manualnych;
• przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
• opieka nad pracownikami tymczasowymi (300 – 500 pracowników);
• monitorowanie pracy koordynatorów Randstad na terenie Philip Morris;
• motywowanie i ocena pracowników tymczasowych;
• aktualizacja bazy danych kandydatów i przygotowywanie raportów z przebiegu procesu rekrutacji;
• raportowanie do klienta i przełożonych;
• organizowanie okresowych spotkań z pracownikami oraz udział w kwartalnych spotkaniach organizowanych przez Philip Morris;
• organizowanie i prowadzenie szkoleń z ustawy o pracy tymczasowej dla klientów;
• aktywny udział w oficjalnych spotkaniach z klientem (m.in. ocena dostawcy, zmiana stawek dla pracowników tymczasowych itp.)
• współpraca z kadrą kierowniczą na różnych poziomach organizacyjnych klienta;
• szkolenie nowych konsultantów w oddziale krakowskim.
Starszy specjalista ds. rozliczeń
• szkolenie nowych pracowników działów rozliczeń w oddziale krakowskim, kieleckim i tyskim;
• organizowanie i prowadzenie szkoleń z czasu pracy dla klientów;
• praca przy wdrażaniu nowego programu księgowego;
• sporządzanie całościowych raportów i analiz dla centrali w Holandii.
• organizowanie i prowadzenie szkoleń z czasu pracy dla klientów;
• praca przy wdrażaniu nowego programu księgowego;
• sporządzanie całościowych raportów i analiz dla centrali w Holandii.
Specjalista ds. rozliczeń
• wprowadzanie danych dot. nowych pracowników, zleceniobiorców, klientów, usług itp. do bazy danych;
• wyrejestrowywanie nowozatrudnionych osób z Urzędów Pracy;
• naliczanie i wypłata wynagrodzeń (ok. 1000 pracowników);
• dokonywanie potrąceń komorniczych, wypłata zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych;
• wystawianie zaświadczeń, legitymacji ubezpieczeniowych;
• wystawianie faktur, sporządzanie raportów dla klientów oraz działu księgowości w Warszawie;
• księgowanie wszystkich dokumentów rozliczeniowych z oddziałów krakowskiego, kieleckiego oraz tyskiego w systemie Exact;
• sporządzanie, segregowanie oraz należyte przechowywanie wszelkich dokumentów księgowych;
• prowadzenie raportu kasowego.
• wyrejestrowywanie nowozatrudnionych osób z Urzędów Pracy;
• naliczanie i wypłata wynagrodzeń (ok. 1000 pracowników);
• dokonywanie potrąceń komorniczych, wypłata zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych;
• wystawianie zaświadczeń, legitymacji ubezpieczeniowych;
• wystawianie faktur, sporządzanie raportów dla klientów oraz działu księgowości w Warszawie;
• księgowanie wszystkich dokumentów rozliczeniowych z oddziałów krakowskiego, kieleckiego oraz tyskiego w systemie Exact;
• sporządzanie, segregowanie oraz należyte przechowywanie wszelkich dokumentów księgowych;
• prowadzenie raportu kasowego.
Recepcjonistka
• obsługa kandydatów i prowadzenie rozmów telefonicznych;
• obsługa biura, wspieranie pracy konsultantów;
• przyjmowanie, redagowanie i wysyłanie korespondencji;
• prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji;
• przeprowadzanie wstępnej selekcji dokumentów aplikacyjnych oraz wywiadów telefonicznych;
• przeprowadzanie procesów rekrutacji na stanowiska administracyjne i fizyczne.
• obsługa biura, wspieranie pracy konsultantów;
• przyjmowanie, redagowanie i wysyłanie korespondencji;
• prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji;
• przeprowadzanie wstępnej selekcji dokumentów aplikacyjnych oraz wywiadów telefonicznych;
• przeprowadzanie procesów rekrutacji na stanowiska administracyjne i fizyczne.
Szkolenia i kursy
07.2014 "WORK OUT Employer Branding" przeprowadzone przez firmę Akademia HR News.
10.2010 "MS Excel 2003 - Przegląd narzędzi zaawansowanych" przeprowadzone przez firmę Altkom Akademia S.A.
11.2005 „Psychologiczne aspekty oceny w rozmowie rekrutacyjnej” przeprowadzone przez firmę Team Communication.
12.2004 „Rozliczenia z ZUS-em w 2004r. oraz prawo pracy w praktyce” przeprowadzone przez firmę KDK INFO.
05.2004 „Asertywność w kontakcie z trudnym klientem” przeprowadzone przez Wielkopolską Szkołę Biznesu.
12.2003 „Zasady naliczania i wypłaty wynagrodzeń oraz czas pracy” przeprowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej INFOR TRAINING.
2003 "Akademia konsultanta – Profesjonalna ocena" przeprowadzone przez AUP GEST & iPsychologist s.c.
2003 "Akademia konsultanta – Profesjonalna komunikacja w biznesie" przeprowadzone przez AUP GEST & iPsychologist s.c.
05.2003 „Efektywna obsługa klienta przez telefon” przeprowadzone przez Telephone Doktor Polska.
10.2000 „Skuteczne techniki uczenia się”.
(techniki pamięciowe, szybkie czytanie, notowanie nielinearne, kreatywność i koncentracja) przeprowadzone przez Instytut Szkolenia Programów SuperMind.
10.2010 "MS Excel 2003 - Przegląd narzędzi zaawansowanych" przeprowadzone przez firmę Altkom Akademia S.A.
11.2005 „Psychologiczne aspekty oceny w rozmowie rekrutacyjnej” przeprowadzone przez firmę Team Communication.
12.2004 „Rozliczenia z ZUS-em w 2004r. oraz prawo pracy w praktyce” przeprowadzone przez firmę KDK INFO.
05.2004 „Asertywność w kontakcie z trudnym klientem” przeprowadzone przez Wielkopolską Szkołę Biznesu.
12.2003 „Zasady naliczania i wypłaty wynagrodzeń oraz czas pracy” przeprowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej INFOR TRAINING.
2003 "Akademia konsultanta – Profesjonalna ocena" przeprowadzone przez AUP GEST & iPsychologist s.c.
2003 "Akademia konsultanta – Profesjonalna komunikacja w biznesie" przeprowadzone przez AUP GEST & iPsychologist s.c.
05.2003 „Efektywna obsługa klienta przez telefon” przeprowadzone przez Telephone Doktor Polska.
10.2000 „Skuteczne techniki uczenia się”.
(techniki pamięciowe, szybkie czytanie, notowanie nielinearne, kreatywność i koncentracja) przeprowadzone przez Instytut Szkolenia Programów SuperMind.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum Małopolskiego HR
Zapraszam ludzi skupionych wokół HRM w województwie małopolskim do dzielenia się wiedzą, rozwiązaniami, problemami i nie tylko.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)