Agnieszka Karpierz

Kraków, małopolskie

Umiejętności

Wynagrodzenia i benefity Compensation & Benefits Programs Komunikacja korporacyjna Direct Search Świadczenia pracownicze Stosunki pracownicze Employer Branding konsulting HR metryki HR Tworzenie polityk HR HR Reports Wywiady Prawo pracy Microsoft Office Outsourcing Usługi płacowe Zarządzanie personelem usprawnianie procesów Rekrutacja Reklama rekrutacyjna Selekcja CV Statystyka CSR Rekrutacja przez Internet opiniowanie i redagowanie umów

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Aptiv
Koordynator ds. realizacji projektów badawczo-rozwojowych
Aptiv
Talent Acquisition Programs & Attraction Coordinator, EMEA
• koordynacja procesów rekrutacyjnych dla regionu EMEA;
• mierzenie wskaźników wydajności, kosztów, jakości, satysfakcji i realizacji programów rekrutacji i pozyskania talentów w regionie EMEA;
• rozwijanie narzędzi i procesów w oparciu o globalne wytyczne i zmiany na rynku pracy;
• współpraca z managerami krajowymi oraz HRBP przy programach rekrutacji i pozyskania talentów dla regionu EMEA;
• współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za rekrutację na uczelniach w celu ujednolicenia stosowanych narzędzi.
Aptiv
Employer Branding & Recruitment Coordinator
• budowanie i wzmacnianie świadomości marki na rynku pracy w Polsce;
• koordynacja procesów rekrutacyjnych dla krakowskiego oddziału;
• implementacja i rozwijanie narzędzi wspomagających procesy rekrutacyjne;
• koordynacja procesu onbordingu;
• organizacja eventów wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
• rozwijanie współpracy z uczelniami;
• bliska współpraca z biznesem.
Aptiv
Koordynator ds. Rekrutacji
• koordynacja i ujednolicenie procesów rekrutacyjnych dla krakowskiego oddziału;
• implementacja i rozwijanie narzędzi, baz danych i procedur wspomagających procesy rekrutacyjne;
• rozwijanie współpracy z dostawcami usług rekrutacyjnych (agencje pracy, portale internetowe i społecznościowe);
• współpraca z uczelniami i biurami karier;
• organizacja targów pracy;
• kompleksowe prowadzenie rekrutacji.
Jacek Krajewski
Jacek Krajewski · usługodawca
wystawiono
Z Agnieszką Karpierz mam przyjemność współpracować przy działaniach rekrutacyjno-wizerunkowych prowadzonych na GoldenLine. Jestem pod wrażeniem sposobu, w jaki podchodzi do naszej kooperacji: zawsze przygotowana, otwarta na nowe rozwiązania i szczera. Mam wrażenie, że pokłady jej pozytywnej energii oraz niestandardowych pomysłów są niewyczerpane:). Z nieukrywaną radością mogę z nią zawsze podyskutować o ciekawych inicjatywach oraz wydarzeniach branżowych. Patrząc na mnogość działań, które realizuje oraz jej wiedzę i organizację czasu pracy, mogę śmiało powiedzieć że Agnieszka jest człowiekiem renesansu branży HR! Współpraca z nią to niesamowita podróż, podczas której wiele się nauczyłem i mam nadzieję, że tak będzie w dalszym ciągu:). Właściwa osoba na właściwym miejscu. Życzę każdemu, aby na swojej drodze spotykał takich klientów, jak Agnieszka:).
Intersnack Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Personalnych
• kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych;
• tworzenie i realizowanie procedur oraz procesów z zakresu HR;
• organizacja firmowych spotkań i imprez integracyjnych;
• współpraca z agencją pracy tymczasowej;
• koordynacja procesu nagród rocznych dla pracowników;
• wspieranie kierowników w zarządzaniu zespołami;
• kompleksowe koordynowanie i realizowanie działań związanych z prowadzeniem administracji personalnej i obsługą pracowników;
• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem oraz ustaniem stosunku pracy pracowników;
• zarządzanie benefitami (ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, dodatkowa opieka medyczna, karta Multisport, karnety do teatru);
• udział w tworzeniu opisów stanowisk i zakresów obowiązków;
• współudział w redagowaniu biuletynu firmowego;
• współudział w efektywnej komunikacji wewnętrznej;
• pomoc i doradztwo pracownikom w sprawach kadrowych;
• bieżąca aktualizacja struktury organizacyjnej;
• przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji z zakresu tematyki HR.
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Administrator ds. Zasobów Ludzkich
• udział w procesach rekrutacji i selekcji kandydatów;
• prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, czasem pracy i absencją;
• aktywny udział w procesie adaptacji nowych pracowników;
• prowadzenie szkoleń;
• bieżąca współpraca z HR Biznes Partnerami;
• wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy na potrzeby HR BP i managerów;
• pomoc i doradztwo pracownikom w sprawach kadrowych;
• koordynowanie procesów ocen pracowniczych oraz ocen satysfakcji z pracy pracowników biurowych i produkcyjnych;
• współpraca z zewnętrznymi firmami rozliczeniowymi (Adac, Arinso, KPMG);
• przygotowywanie wewnętrznych dokumentów kadrowych oraz ich kontrola;
• zarządzanie benefitami (ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, dodatkowa opieka medyczna członków rodziny);
• obsługa umów cywilno-prawnych z osobami fizycznymi;
• sprawdzanie harmonogramów pracy;
• ustalanie prawa do urlopu, wystawianie świadectw pracy;
• przygotowywanie zaświadczeń, wprowadzanie danych do systemu SAP HR2U;
• archiwizacja dokumentacji pracowniczej, prace administracyjne.
Dominika Dłużniewska
Dominika Dłużniewska · współpracownik
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Agnieszką w czasie wielu zmian organizacyjnych w trakcie tworzenia struktur PMI Service Center Europe. Doskonale pamiętam zaangażowanie, profesjonalizm i pozytywną energię, dzięki którym Agnieszka była doskonałym wsparciem dla biznesu. Mam pewność, że wszelkie wyzwania zawodowe, które podejmie Agnieszka będą owocowały sukcesem!
Logo
Kierownik oddziału
K&K Krakau Sp. z o.o.
• utworzenie i prowadzenie nowego odziału firmy w Katowicach;
• opracowywanie procedur wewnętrznych w firmie;
• rekrutacja pracowników do podległego odziału;
• zdobywanie klientów i budowanie z nimi trwałych relacji;
• reprezentowanie firmy na zewnątrz organizacji.
Ewa Tobaben
Ewa Tobaben · współpracownik
wystawiono
Agnieszka dała się poznać jako wyjątkowo profesjonalny pracownik. Jest osobą otwartą, komunikatywną, ukierunkowana na wynik. Miałyśmy okazje pracować nad rozwojem agencji pracy tymczasowej- jej wkład pracy był nieoceniony.
Philip Morris International SCE Sp. z.o.o.
Administrator ds. Zasobów Ludzkich
• udział w procesach rekrutacji i selekcji kandydatów;
• prowadzenie szkoleń;
• przeprowadzanie "Exit interview"
• sprawdzanie harmonogramów pracy;
• prowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników;
• wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego;
• ustalanie prawa do urlopu;
• administracja badaniami lekarskimi;
• wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu;
• kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów kadrowych;
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej;
• prace administracyjne.
Work Express Sp. z o.o.
Specjalista ds. rekrutacji
• tworzenie i aktualizacja bazy danych kandydatów;
• badanie oczekiwań kandydatów do pracy (stawki, stanowiska itp.);
• współpraca z instytucjami rynku pracy;
• badanie zapotrzebowania na pracowników tymczasowych na rynku krakowskim;
• opracowanie dokumentów niezbędnych do obsługi kadrowo-płacowej pracowników tymczasowych, tworzenie procedur wewnętrznych;
• selekcja i rekrutacja kandydatów;
• wsparcie działu handlowego, przygotowywanie raportów;
• pomoc w organizacji nowego oddziału w Krakowie.
Randstad Polska
Starszy konsultant ds. rekrutacji
Randstad Polska
Konsultant ds. rekrutacji
• budowanie długofalowej współpracy z kluczowym klientem – Philip Morris Polska (Dział Produkcji Strategicznej) oraz pracownikami tymczasowymi;
• badanie zapotrzebowania na pracowników tymczasowych oraz skuteczna realizacja zamówień;
• selekcja i rekrutacja kandydatów, przeprowadzanie testów manualnych;
• przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
• opieka nad pracownikami tymczasowymi (300 – 500 pracowników);
• monitorowanie pracy koordynatorów Randstad na terenie Philip Morris;
• motywowanie i ocena pracowników tymczasowych;
• aktualizacja bazy danych kandydatów i przygotowywanie raportów z przebiegu procesu rekrutacji;
• raportowanie do klienta i przełożonych;
• organizowanie okresowych spotkań z pracownikami oraz udział w kwartalnych spotkaniach organizowanych przez Philip Morris;
• organizowanie i prowadzenie szkoleń z ustawy o pracy tymczasowej dla klientów;
• aktywny udział w oficjalnych spotkaniach z klientem (m.in. ocena dostawcy, zmiana stawek dla pracowników tymczasowych itp.)
• współpraca z kadrą kierowniczą na różnych poziomach organizacyjnych klienta;
• szkolenie nowych konsultantów w oddziale krakowskim.
Randstad Polska
Starszy specjalista ds. rozliczeń
• szkolenie nowych pracowników działów rozliczeń w oddziale krakowskim, kieleckim i tyskim;
• organizowanie i prowadzenie szkoleń z czasu pracy dla klientów;
• praca przy wdrażaniu nowego programu księgowego;
• sporządzanie całościowych raportów i analiz dla centrali w Holandii.
Randstad Polska
Specjalista ds. rozliczeń
• wprowadzanie danych dot. nowych pracowników, zleceniobiorców, klientów, usług itp. do bazy danych;
• wyrejestrowywanie nowozatrudnionych osób z Urzędów Pracy;
• naliczanie i wypłata wynagrodzeń (ok. 1000 pracowników);
• dokonywanie potrąceń komorniczych, wypłata zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych;
• wystawianie zaświadczeń, legitymacji ubezpieczeniowych;
• wystawianie faktur, sporządzanie raportów dla klientów oraz działu księgowości w Warszawie;
• księgowanie wszystkich dokumentów rozliczeniowych z oddziałów krakowskiego, kieleckiego oraz tyskiego w systemie Exact;
• sporządzanie, segregowanie oraz należyte przechowywanie wszelkich dokumentów księgowych;
• prowadzenie raportu kasowego.
Intersource Sp. z o.o.
Recepcjonistka
• obsługa kandydatów i prowadzenie rozmów telefonicznych;
• obsługa biura, wspieranie pracy konsultantów;
• przyjmowanie, redagowanie i wysyłanie korespondencji;
• prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji;
• przeprowadzanie wstępnej selekcji dokumentów aplikacyjnych oraz wywiadów telefonicznych;
• przeprowadzanie procesów rekrutacji na stanowiska administracyjne i fizyczne.

Szkolenia i kursy

07.2014 "WORK OUT Employer Branding" przeprowadzone przez firmę Akademia HR News.

10.2010 "MS Excel 2003 - Przegląd narzędzi zaawansowanych" przeprowadzone przez firmę Altkom Akademia S.A.

11.2005 „Psychologiczne aspekty oceny w rozmowie rekrutacyjnej” przeprowadzone przez firmę Team Communication.

12.2004 „Rozliczenia z ZUS-em w 2004r. oraz prawo pracy w praktyce” przeprowadzone przez firmę KDK INFO.

05.2004 „Asertywność w kontakcie z trudnym klientem” przeprowadzone przez Wielkopolską Szkołę Biznesu.

12.2003 „Zasady naliczania i wypłaty wynagrodzeń oraz czas pracy” przeprowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej INFOR TRAINING.

2003 "Akademia konsultanta – Profesjonalna ocena" przeprowadzone przez AUP GEST & iPsychologist s.c.

2003 "Akademia konsultanta – Profesjonalna komunikacja w biznesie" przeprowadzone przez AUP GEST & iPsychologist s.c.

05.2003 „Efektywna obsługa klienta przez telefon” przeprowadzone przez Telephone Doktor Polska.

10.2000 „Skuteczne techniki uczenia się”.
(techniki pamięciowe, szybkie czytanie, notowanie nielinearne, kreatywność i koncentracja) przeprowadzone przez Instytut Szkolenia Programów SuperMind.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Zarządzanie Rozwojem Zawodowym, studia podyplomowe
Policealna Szkoła Komunikacji Międzyludzkiej (studium psychologiczno – socjologiczne)
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

71 wszystkich wypowiedzi
13 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Dobry wizerunek
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Ekologia.pl
Ekologia.pl
Grupa dla miłośników ekologii. Przyjmujemy osoby o pełnych profilach ze zdjęciami.
Employee and Employer Branding
Employee and Employer Branding
Inspirujące miejsce dla pasjonatów Employee & Employer Brandingu.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum Małopolskiego HR
Forum Małopolskiego HR
Zapraszam ludzi skupionych wokół HRM w województwie małopolskim do dzielenia się wiedzą, rozwiązaniami, problemami i nie tylko.
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
HR
HR
An official HR group by ENERGIZERS, LLC (http://energizers-boutique.com).
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja