Doświadczenie zawodowe
promocja/sprzedaż
- udział w akcjach promocyjnych,
- udzielanie Klientom informacji na temat promowanych produktów,
- aktywna sprzedaż produktów,
- raportowanie wyników sprzedaży
- udzielanie Klientom informacji na temat promowanych produktów,
- aktywna sprzedaż produktów,
- raportowanie wyników sprzedaży
Szkolenia i kursy
2013: Szkolenie. Statystyka w medycynie (Kraków)
2013: Kompetencje i umiejętności informacyjne. Projekt Pro bono Collegii Medici Universitatis Jagiellonicae, realizowany przez Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum (Kraków)
2013: Udział w warsztatach zorganizowanych w ramach konferencji naukowo – szkoleniowej III Międzynarodowe Forum Promocji i Profilaktyki Zdrowotnej KNOW HEALTH (Wrocław)
2014: Szkolenie z Excela (Kraków)
Prawo jazdy kat. B
2013: Kompetencje i umiejętności informacyjne. Projekt Pro bono Collegii Medici Universitatis Jagiellonicae, realizowany przez Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum (Kraków)
2013: Udział w warsztatach zorganizowanych w ramach konferencji naukowo – szkoleniowej III Międzynarodowe Forum Promocji i Profilaktyki Zdrowotnej KNOW HEALTH (Wrocław)
2014: Szkolenie z Excela (Kraków)
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Inne
Publikacje
1. Niżankowski R., Koperny M., Kargul A., Seweryn M. Availability of pneumococcal vaccination programmes in Europe. An overview of funding mechanisms, JHPOR, 2013, 1, 38-49.
2. Koperny M., Kargul A., Seweryn M., Niżankowski R., The prevalence of multi-combined vaccinations for children in Europe. Analysis of the availability and funding, JHPOR, 2013, 2.
1. Niżankowski R., Koperny M., Kargul A., Seweryn M. Availability of pneumococcal vaccination programmes in Europe. An overview of funding mechanisms, JHPOR, 2013, 1, 38-49.
2. Koperny M., Kargul A., Seweryn M., Niżankowski R., The prevalence of multi-combined vaccinations for children in Europe. Analysis of the availability and funding, JHPOR, 2013, 2.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.