Agnieszka Karaśkiewicz

Marketing Manager
Baranowo, wielkopolskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Remmers Polska sp. z o.o.
Marketing Manager
BASF Polska Sp.z o.o.
Marketing Team Leader
BASF Polska Sp.z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
- szeroko pojęte działania marketingowe na podstawie wytycznych CI koncernu, wdrażanie i realizacja strategii marketingowych marek własnych
- zarządzanie projektami
- trade marketing (aktywizacja i wsparcie sieci dystrybucji, organizacja promocji produktowych)
- organizacja szkoleń dla klientów i dystrybutorów
- organizacja i uczestnictwo w imprezach targowych oraz innych eventach branżowych
- zarządzanie marką
- zarządzanie produktem
- redagowanie zawartości firmowej strony internetowej
- prowadzenie i aktualizacja badań rynkowych oraz statystyk dot. rozwoju rynków docelowych
- marketing techniczny: atestacja produktów, koordynacja procesów aprobacyjnych (ścisła współpraca z PZH oraz ITB)
- ścisła współpraca z dywizją sprzedaży w celu weryfikacji i wdrażania strategii marketingowych
- działania PR mające na celu propagację koncernu BASF i jego marek produktowych
- obsługa platformy zakupowej
- działania CSR
IP System Control
specjalista ds. marketingu
- ustalanie strategii i bezpośrednia realizacja polityki marketingowej firmy
- tworzenie budżetów
- planowanie, organizacja i realizacja projektów marketingowych
- tworzenie i realizacja planów marketingowych
- współpraca z Działem Handlowym w zakresie ustalania polityki sprzedażowej
- koordynacja działań związanych z CRM
- przeprowadzanie badań satysfakcji klientów, pracowników, analiz konkurencji
- wdrażanie nowych produktów
- pełna odpowiedzialność za produkt
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie projektowania i druku materiałów BTL
- stworzenie w trybie od projektu do realizacji autorskiego programu lojalnościowego
- zarządzanie programem lojalnościowym od momentu wyrażenia przez klienta zgody na uczestnictwo w programie, poprzez organizowanie promocji, konkursów, zamawianie przez klientów nagród, badanie satysfakcji klientów programu, organizowanie sezonowych spotkań
- sprzedaż produktów w internecie
- reklama internetowa produktów i usług w portalach branżowych, zamieszczanie advertoriali
- pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach,mailingi dedykowane
- organizacja imprez targowych, konferencji, spotkań klientów, imprez integracyjnych
- zarządzanie stronami internetowymi (system CMS)
- kreacja wizerunku firmy: sponsoring imprez branżowych, przygotowywanie i opracowywanie referencji od kontrahentów
- organizowanie szkoleń wewnętrznych oraz wyjazdów integracyjnych dla pracowników firmy
- redakcja biuletynu firmowego w ramach działań PR wewnętrznego
- zlecanie reklam prasowych oraz internetowych na podstawie mediaplanów
- tłumaczenia dokumentacji technicznej i kontraktów
- negocjacje handlowe z klientami i kontrahentami zagranicznymi
IP System Technologia Sp. z o.o.
specjalista ds. administracji
- współpraca z Działem Logistyki w zakresie przygotowywania wysyłek zagranicznych (kompletacja i tłumaczenie dokumentacji), prowadzenia rozmów z dostawcami i klientami zagranicznymi
- organizacja zagranicznych wyjazdów służbowych
- współpraca z agencjami celnymi
- tłumaczenie ofert oraz korespondencji handlowej

Szkolenia i kursy

"Wykorzystanie internetu w działalności eksportowej - handel elektroniczny"
"Marketing i promocja produktu na rynkach eksportowych"

Edukacja

Logo
politologia specjalność: marketing polityczny, dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
FOODLOVERS.PL
FOODLOVERS.PL
Grupa smakoszy i koneserów...