Umiejętności
Wielozadaniowość
Negocjacje
Rekrutacja
Prowadzenie szkoleń
Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym
Zarządzanie zespołem
Tworzenie ofert handlowych
zdolności analityczne i organizacyjne
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
Znajomość Adobe Photoshop oraz Adobe Illustrator
praca z Klientem - umiejętność nawiązywania dobrego konataktu
Tworzenie prezentacji. Publiczne wystąpienia
radzenie sobie ze stresem i presją czasu, zarządzanie procesami
Pracy samodzielnej i w zespole
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
- współpraca z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów
- koordynacja działań promocyjnych i marketingowych na terenie całej Polski
- sporządzanie raportów i dokumentów rozliczeniowych dla klientów
- przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
- negocjacje handlowe i zawieranie kontraktów
- kierowanie zespołem pracowników-17 osób
- tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu ulepszanie pracy podległego zespołu oraz wypracowania
długoterminowej współpracy z klientem
- koordynacja działań promocyjnych i marketingowych na terenie całej Polski
- sporządzanie raportów i dokumentów rozliczeniowych dla klientów
- przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
- negocjacje handlowe i zawieranie kontraktów
- kierowanie zespołem pracowników-17 osób
- tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu ulepszanie pracy podległego zespołu oraz wypracowania
długoterminowej współpracy z klientem
Kierownik Działu Merchandisingu
- kierowanie zespołem pracowników
- koordynacja działań merchandisingowych na terenie całej Polski
- rekrutacja pracowników
- przeprowadzanie szkoleń
- sporządzanie zestawień do listy płac dla merchandiserów
- współtworzenie i nadzór nad systemem raportowania online
- sporządzanie raportów
- przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
- negocjacje handlowe i zawieranie kontraktów
- współpraca z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dla klientów
- tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu ulepszanie pracy podległego zespołu oraz wypracowania długoterminowej współpracy z klientem
- kreacja i nadzór nad promocjami sprzedaży dla klientów firmy – konkursy, programy lojalnościowe
- koordynacja działań merchandisingowych na terenie całej Polski
- rekrutacja pracowników
- przeprowadzanie szkoleń
- sporządzanie zestawień do listy płac dla merchandiserów
- współtworzenie i nadzór nad systemem raportowania online
- sporządzanie raportów
- przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
- negocjacje handlowe i zawieranie kontraktów
- współpraca z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dla klientów
- tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu ulepszanie pracy podległego zespołu oraz wypracowania długoterminowej współpracy z klientem
- kreacja i nadzór nad promocjami sprzedaży dla klientów firmy – konkursy, programy lojalnościowe
Area Representative (Manager)
- kierowanie zespołem pracowników
- przeprowadzanie akcji promocyjnych i reklamowych (Poznań, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski,
Szczecin)
- koordynacja działań promocyjnych i merchandisingowych
- rekrutacja pracowników
- przeprowadzanie szkoleń
- sporządzanie raportów, specyfikacji powykonawczych
- rozliczanie wynagrodzeń
- przeprowadzanie akcji promocyjnych i reklamowych (Poznań, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski,
Szczecin)
- koordynacja działań promocyjnych i merchandisingowych
- rekrutacja pracowników
- przeprowadzanie szkoleń
- sporządzanie raportów, specyfikacji powykonawczych
- rozliczanie wynagrodzeń
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Centrum Promocji i Szkolenia (od 2006 zmiana nazwy firmy na Centrum Trzy Diamenty) w Poznaniu
- przygotowywanie kampanii reklamowych i promocyjnych i nadzór nad nimi
- kierowanie zespołem ok. 50 osób
- rekrutacja pracowników
- przeprowadzanie szkoleń
- sporządzanie raportów
- rozliczanie wynagrodzeń
- negocjacje z kontrahentami
- kontakty z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów
- kierowanie zespołem ok. 50 osób
- rekrutacja pracowników
- przeprowadzanie szkoleń
- sporządzanie raportów
- rozliczanie wynagrodzeń
- negocjacje z kontrahentami
- kontakty z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
reklama
grafika komputerowa
żeglarstwo
pływanie
biegi
jazda na rowerze
jazda na nartach
tenis
turystyka krajowa i zagraniczna
grafika komputerowa
żeglarstwo
pływanie
biegi
jazda na rowerze
jazda na nartach
tenis
turystyka krajowa i zagraniczna