Umiejętności
Samodzielność
Zdolności analityczne
Przygotowywanie ofert przetargowych
organizacja eventów
zdobywanie klientów
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Zdolność podejmowania decyzji
rozwiązywanie problemów i konfliktów
organizacja kalendarza spotkań
Word, Excel, Power Point, Outlook
Zarządzane zespołem podwykonawców
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalistka ds kontaktów z klientami
agencja eventowa Euro M Sp. z o.o.
śledzenie rozwoju inwestycyjnego w regionie celem pozyskiwania nowych klientów, wyszukiwanie informacji, nawiązywanie kontaktów, przygotowywanie ofert, tworzenie kosztorysów, utrzymywanie ciepłych relacji z klientami, planowanie
i organizowanie eventów inwestycyjnych, nadzór i koordynacja podwykonawców, kontakty z podwykonawcami i negocjowanie cen, działania marketingowe, zakupy biurowe
i organizowanie eventów inwestycyjnych, nadzór i koordynacja podwykonawców, kontakty z podwykonawcami i negocjowanie cen, działania marketingowe, zakupy biurowe
wystawiono
Agnieszkę najlepiej opisze sformułowanie "wulkan pomysłów". Ma szerokie horyzonty i zainteresowania a wszystko to jest w stanie przekuć na prowadzone przez siebie projekty. Dzięki temu jej praca nie ma nic wspólnego z powielaniem ogranych standardów a każdy jej projekt to oryginalność i kreatywność pierwszej wody. Dodatkowo tworzy ciepłe relacje z klientami, przez co współpraca z nią to przyjemność. Polecam i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze na naszej zawodowej drodze.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Austriacka Szkoła Ekonomii
Filmoznawstwo
Dekoracja wnętrz
Muzyka
Filozofia
Literatura S-F
Astronomia
Filmoznawstwo
Dekoracja wnętrz
Muzyka
Filozofia
Literatura S-F
Astronomia
Inne
Stażystka Euro M Sp. z o.o. – agencja eventowa
luty 2013 - wrzesień 2013
Zadania: organizacja kalendarza spotkań z klientami, drobne prace biurowe, wspomaganie event-managerów, nadzór prac podwykonawców, pozyskiwanie klientów
Telemarketer Via System – call centre
sierpień 2012 - październik 2012
Zadania: zdobywanie klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, umawianie spotkań z klientami, obsługa komputera
Nauczyciel przedszkolny Autorskie Przedszkole Niepubliczne im. Korczaka
wrzesień 2008 – czerwiec 2011
Zadania: działania wychowawcze i edukacyjne realizujące podstawę programową
i program autorski placówki, zbiorowa i indywidualna praca
z dziećmi, ocena ich możliwości i wspomaganie indywidualnego rozwoju, organizacja eventów, drobne prace biurowe i ekspozycyjne
Sprzedawca Sabon – sklep z izraelskimi kosmetykami
2006 – 2009
Zadania: obsługa ekskluzywnych klientów – osobiście i telefonicznie, realizacja zamówień, artystyczne pakowanie prezentów, pokazowe zabiegi kosmetyczne, pomoc w organizacji eventów, drobne prace magazynowe, obsługa komputera i kasy fiskalnej
luty 2013 - wrzesień 2013
Zadania: organizacja kalendarza spotkań z klientami, drobne prace biurowe, wspomaganie event-managerów, nadzór prac podwykonawców, pozyskiwanie klientów
Telemarketer Via System – call centre
sierpień 2012 - październik 2012
Zadania: zdobywanie klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, umawianie spotkań z klientami, obsługa komputera
Nauczyciel przedszkolny Autorskie Przedszkole Niepubliczne im. Korczaka
wrzesień 2008 – czerwiec 2011
Zadania: działania wychowawcze i edukacyjne realizujące podstawę programową
i program autorski placówki, zbiorowa i indywidualna praca
z dziećmi, ocena ich możliwości i wspomaganie indywidualnego rozwoju, organizacja eventów, drobne prace biurowe i ekspozycyjne
Sprzedawca Sabon – sklep z izraelskimi kosmetykami
2006 – 2009
Zadania: obsługa ekskluzywnych klientów – osobiście i telefonicznie, realizacja zamówień, artystyczne pakowanie prezentów, pokazowe zabiegi kosmetyczne, pomoc w organizacji eventów, drobne prace magazynowe, obsługa komputera i kasy fiskalnej