Agnieszka Kaczurba

właścicielka AgoHome.pl

Wypowiedzi

  • Agnieszka Kaczurba
  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Ogrodnictwo Pasja czy już Nałóg w temacie Ogrodowe inspiracje
    28.02.2011, 23:38

    Zapraszam również na http://ogrodzfantazja.blogspot.com/
    Może i tu znajdziecie coś inspirujacego :)

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Blogi w temacie Katalog Blogów
    28.02.2011, 20:00

    [hobby, dom i ogród]

    http://ogrodzfantazja.blogspot.com/
    http://domoweklimaty.blogspot.com/Agnieszka Kaczurba edytował(a) ten post dnia 01.03.11 o godzinie 12:32

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Magia Ogrodu w temacie Nasza strona
    28.02.2011, 19:31

    Zapraszam na bloga ogrodowego: http://ogrodzfantazja.blogspot.com/ i do sklepu http://agohome.pl

    Obrazek

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Prowansja w temacie Prowansja w Polsce
    26.02.2011, 11:51

    Dla tych, którzy zakochali się w klimatach prowansji i lawendzie kilka fotek z lawendowymi przedmiotami:
    http://domoweklimaty.blogspot.com/

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na tablicy
    Siedzę na mroźnej suwalszczyźnie i zatęskniłam za ciepłym i słonecznym latem. Z tęsknoty za słońcem i żalu, że piękna mazurska plantacja lawendy wymarzła załozyłam bloga :)
    Zapraszam do nasycenia oczu zieloną trawą i pomarańczowym, ciepłym kolorem. http://domoweklimaty.blogspot.com/
    • 26.02.2011, 11:49
  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Dekoracje w temacie strony naszych firm
    24.02.2011, 19:01

    Jeśli szukacie ciekawych drobizgów do domu i ogrodu (na taras) zapraszam: http://agohome.pl
    Obrazek
    Agnieszka Kaczurba edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 19:02

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Vintage w temacie retro dla dzieci
    24.02.2011, 18:50

    Proponuję do kompletu romantyczne wieszaki dziecięce :)


    Obrazek

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Dom i Ogród w temacie WIZYTOWNIK
    24.02.2011, 18:45

    http://agohome.pl - coś ładnego dla każdego, czyli drobiazgi dla domu i ogrodu. Szczególnie polecam podpórki do kwiatów w kształcie aniołków i poidełka.


    Obrazek

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Kobiety Przedsiębiorcze w temacie Dziewczyny reklamujcie się np tutaj :-)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Biznes w wydaniu kobiet w temacie PRZEDSTAW TO, CO ROBISZ W PÓŁ MINUTY.

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Biznes w wydaniu kobiet

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Stowarzyszenie E-learningu w temacie standardy jakości e-szkoleń
    20.03.2009, 14:22

    Anna Soin:

    Chciałabym rozpocząć dyskusję nad standardami jakości e-szkoleń. W grupie E-learning w wątku "Kursy e-learningowe, które Wam się podobają" zostały wymienione:

    http://www.rootlearning.com/www/livingthebrand/service...

    http://www.bbc.co.uk/raw/gamesandquizzes/games/everypi...

    http://www.froguts.com/flash_content/index.html#nomagn...

    http://www.1944.wp.pl/index2.php

    Dlaczego właśnie one zostały wskazane? Co jest najważniejsze w ocenie jakości kursu, efekty multimedialne, ogólna koncepcja, efektywność?
    Aniu,
    wiekszość w/w witryn przeglądaliśmy i dyskutowaliśmy o ich wadach i zaletach w ramach Akademii PARP. I jak zwykle w takich przypadkach zadania były podzielone - to co dla jednych było zaleta dla innych było wadą. Żeby rzetelnie ocenić jakość kursu nie mozna skupiać się wyłącznie na jednej z cech, ale wziąc pod uwage cały ich zespół. Froguts jest praktycznie w 100% interakcją czyli użytkownik ma wpływ na to co się dzieje na ekranie, ale interface jest taki sobie jesli chodzi o użyteczność i intuicyjność obsługi. Wielu moich starszych wiekiem kursantów niało na początku problemy z precyzją "klikania" we własciwe obszary itp. Z kolei na rootlearning wielu ludzi drazniło "łopatologiczne" podejście do nauczania choć doceniali inne aspekty. Ja bym to podsumowała - kazda kapusta ma swoje gusta. Mówiąc o ocenie trzeba więć brać pod uwagę grupę docelową i jej potrzeby i przez ten pryzmat ocenić zespół czynników decydujący o tym jak odbierany jest dany kurs.

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Stowarzyszenie E-learningu w temacie Jak motywować uczestników szkoleń e-learningowych?
    20.03.2009, 14:09

    Jest kilka rzeczy na które nalezy zwrócić uwagę przy projektowaniu i realizacji kursu. O części z nich juz pisaliście, więc nie bedę się o nich rozwodzić, ale reszta warta jest szerszej dyskusji.

    1. Opdowiednie zaplanowanie celów, treści i formy przekazu. Nie oszukujmy się, nie ma kursów idealnych "dla każdego". W zależności od posiadanej na wstępie wiedzy z danego tematu, ulubionych sposóbow uczenia się, zdolności percepcji itp zalezy czy poczujemy się dobrze w tym co nam proponuje dany kurs. Chodzi więc o to, aby na wstępie określic dla kogo jest to kurs i odpowiednio go zaprojektować, a potem dobrze to opisać, aby kursant mógł sam ocenić czy to jest coś co mu odpowiada. Zarówno zbyt wysoki jaki zbyt niski pozimom przekazywanej wiedzy, niewłasciwie dobrane przykłady i zadania, połozenie nacisku wyłacznie na jeden rodzaj przekazu itp. zwykle zniechęca. Niestety, osoby projektujące kurs nie zawsze mają ten komfort, że grupa docelowa jest jasno zdefiniowana, ma okreslone cechy i wiemy jaki ma starowy poziom. Wtedy trzeba starać się zrobić cos w miarę uniwersalnego:) i tu własnie "zaczynają się schody".

    2. Przyjazny interface, intuicyjna nawigacja, odpowiednia długośc kursu, przyjazne instrukcje, pomoc techniczna itp - o tym już we wcześniejszych wypowiedziach było, więc nie rozwijam. W kazdym razie nieprzyjazny technicznie kurs potrafi skutecznie zabić entuzjazm w kazdym kursancie.

    3. Wsparcie merytoryczne. Zostawienie kursanta "samemu sobie" to najczęściej strzał w kolano. Przy krótkich, podstawowych kursach z danej dziedziny brak wsparcia może przejść bez echa, natomiast przy dłuższych lub o większym stopniu zaawansowania brak wsparcia jest jednym z najczęstszych powodów przerywania nauki. Nie musi to byc od razu pełnowymiarowy e-mentoring, ale "odczłowieczenie" kursu i brak kontaku z innymi osobami uczącymi sie są zwykle zabójcze :) A kontakt z opiekunem kursu lub konsultacje ze specjalistą są bardzo dobrymi motywatorami.

    4. Wartości dodane - certyfikaty, bonusowe e-booki czy dodatkowe moduły dla osób, które ukończyły dany kurs są zawsze mile widziane.

    Generalnie mozna tu zastosować starą, wypróbowaną zasadę, że motywacja jest wtedy gdy uczestnik:

    1. Zna cel i zasady (wie po co to robi i co uzyska)
    2. Ma poczucie wpływu (uczy się kiedy chce/może, ma możliwość interakcji itp.)
    3. Widzi rezultaty (jest informowany ile kursu już przeszedł, czy zaliczył zadanie, ile dostał punktów w tescie itd.)

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie Zarządzanie Talentami w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Talentami

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie 1% dla OPP w temacie profesjonaliści nie zainteresowani 1%?
    3.07.2008, 10:02

    Finansowanie kampanii reklamowej z 1% jest dla mnie dość śliskie - alokacja podatku powinna być przeznaczana na cele pozytku publicznego. Ale co ciekawe, te praktyki sa stosowanie głównie w mniejszych organizacjach. W przypadku fundacji medialnych gigantów, to nie fundacja finansuje kampanię. Firma medialna udostępnia im bezpłatnieczas antenowy czy miejsce w gazecie, być może nawet odpisując to sobie jako darowizę (rzeczową) na rzecz OPP.

    A z innej beczki: pojawiła się spora grupa firm i firmemek, które na kampaniach promocyjnych 1% zarabiają i to całkiem nieźle. Proponują miejsca w specjalnych gazetkach, na płytach z programami do wypełniania PIT, serwisach internetowych itd. Rozśmieszył mnie do łez list jednej z firm zatytułowany "propozycja pomocy w promocji 1%" zaczynający się od zapewnienia, że własciwe wykorzystanie 1% leży im na sercu, że bardzo chcieliby POMÓC organizacjom w ich tak potrzebnej pracy, bo zdają sobie sprawę że zapotrzebowanie społeczne jest ogromne a pieniedzy w organizacjach zwykle mało itp. Na końcu był cennik: ile kosztuje umieszczenie na płycie z programem do PIT-a nazwy organizacji bez linka, ile z linkie, ile za podświetlenie, za miejsce w pierwszej dziesiątce na liście itp. Nie prosciej byłoby zatytułowac list "Oferta reklamy 1%"?

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie 10 dni - gadzety sportowe na aukcję charytatywną

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie e-learning w temacie Efektywnosc szkolen online

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy e-learning

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie e-learning w temacie Trener e-learningu

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy e-learning

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie e-learning w temacie Pytanie na marzec

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy e-learning

  • Agnieszka Kaczurba
    Wpis na grupie e-learning w temacie Trener e-learningu

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy e-learning

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do