Agnieszka Gowin
Główny Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Umiejętności analityczne
CRM
Analiza danych
IFS
Microsoft Excel
PowerPoint
Publikacje
Zarządzanie zespołami sprzedażowymi
Mircrosoft word
Podatnik
zarządzanie bazą klientów
wdrażanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych
Prezentacje wyników
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży
- wsparcie sprzedażowe salonów i Telesales,
- udział w doborze portfolio terminalu i akcesoriów,
- cykliczne spotkania z kanałami - team leader,
- analiza sprzedaży w kanałach zdalnych i salonach,
- przygotowywanie i komentowanie danych do SLA,
- proces odpisowy (podział kosztów i przychodów na kanały, księgowanie, analiza wyników, budżet, spotkania z kanałami),
- monitoring sprzedaży na allegro, dobór portfolio i prezentacja wyników,
- działania mające na celu ograniczenie kosztów ze zwrotów (Broker, odnowa, allegro),
- przygotowanie procesu E2E sprzedaży na allegro i wsparcie,
- wsparcie pracowników TeleWeb w zakresie obsługi zgłoszeń allegro (rozwiązywanie problemów),
- monitoring zwrotów.
- udział w doborze portfolio terminalu i akcesoriów,
- cykliczne spotkania z kanałami - team leader,
- analiza sprzedaży w kanałach zdalnych i salonach,
- przygotowywanie i komentowanie danych do SLA,
- proces odpisowy (podział kosztów i przychodów na kanały, księgowanie, analiza wyników, budżet, spotkania z kanałami),
- monitoring sprzedaży na allegro, dobór portfolio i prezentacja wyników,
- działania mające na celu ograniczenie kosztów ze zwrotów (Broker, odnowa, allegro),
- przygotowanie procesu E2E sprzedaży na allegro i wsparcie,
- wsparcie pracowników TeleWeb w zakresie obsługi zgłoszeń allegro (rozwiązywanie problemów),
- monitoring zwrotów.
Główny Specjalista ds. Operacji Sprzedaży Telefonicznej
- Team Lider - odpowiedzialność za pracę podległych pracowników outsourcing - delegowanie zadań z zakresu produktów Mobile i Data,
- przygotowywanie i wdrażanie procesów sprzedażowych w Telesales,
- forecast terminali i akcesoriów (podziały, weryfikacja odbioru zadeklarowanego towaru),
- współpraca z Wydziałem Prawnym i Regulacjami w zakresie kat UKE, UOKiK, Biurem Bezpieczeństwa,
- wsparcie Agentów w zakresie zatowarowania, refundacji,
- monitoring jakości rozmów sprzedażowych w Call Center własnych i agencyjnych oraz raportowanie wyników,
- raportowanie wyników sprzedaży i ich analiza,
- kontrola pracy Agentów: magazyn, Call Center, Back Office (cykliczne spotkania),
- raportowanie reklamacji i zwrotów - działania naprawcze,
- tworzenie załączników do umów agencyjnych,
- tworzenie instrukcji sprzedażowych.
- przygotowywanie i wdrażanie procesów sprzedażowych w Telesales,
- forecast terminali i akcesoriów (podziały, weryfikacja odbioru zadeklarowanego towaru),
- współpraca z Wydziałem Prawnym i Regulacjami w zakresie kat UKE, UOKiK, Biurem Bezpieczeństwa,
- wsparcie Agentów w zakresie zatowarowania, refundacji,
- monitoring jakości rozmów sprzedażowych w Call Center własnych i agencyjnych oraz raportowanie wyników,
- raportowanie wyników sprzedaży i ich analiza,
- kontrola pracy Agentów: magazyn, Call Center, Back Office (cykliczne spotkania),
- raportowanie reklamacji i zwrotów - działania naprawcze,
- tworzenie załączników do umów agencyjnych,
- tworzenie instrukcji sprzedażowych.
Starczy Specjalista ds. Kanałów Sprzedaży
- monitoring rozmów sprzedażowych,
- prowadzenie szkoleń ofertowych i systemowych,
- monitoring nadużyć pracowników Telesales,
- forecast terminali,
- uczestnictwo w spotkaniach z dostawcami w doborze portfolio,
- raportowanie i analiza sprzedaży w Telesales,
- tworzenie wewnętrznych instrukcji dla Telesales,
- opiniowanie briefów marketingowych,
- wsparcie kierownika działu.
- prowadzenie szkoleń ofertowych i systemowych,
- monitoring nadużyć pracowników Telesales,
- forecast terminali,
- uczestnictwo w spotkaniach z dostawcami w doborze portfolio,
- raportowanie i analiza sprzedaży w Telesales,
- tworzenie wewnętrznych instrukcji dla Telesales,
- opiniowanie briefów marketingowych,
- wsparcie kierownika działu.
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju i Utrzymania Procesu Billingowego
- przedwysyłkowa kontrola dokumentów księgowych,
- prowadzenie projektu KOREKTOR - system umożliwiający wystawianie dokumentów księgowych dla Klientów,
- opiniowanie briefów marketingowych,
- udział w testach we wdrażaniu nowych ofert ( współpraca z IT i marketingiem),
- wykrywanie błędów billingowych i działania naprawcze,
- odzyskiwanie utraconych przychodów.
- prowadzenie projektu KOREKTOR - system umożliwiający wystawianie dokumentów księgowych dla Klientów,
- opiniowanie briefów marketingowych,
- udział w testach we wdrażaniu nowych ofert ( współpraca z IT i marketingiem),
- wykrywanie błędów billingowych i działania naprawcze,
- odzyskiwanie utraconych przychodów.
Pracownik administracyjno - biurowy
- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów,
- naliczanie podatku dochodowego i VAT,
- wypełnianie deklaracji ZUS,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowym.
- naliczanie podatku dochodowego i VAT,
- wypełnianie deklaracji ZUS,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowym.
Projekty
Sprzedaż terminali odnowionych na Allegro
- przygotowanie procesu e2e (przygotowanie regulaminu, FAQ dla infolinii, instrukcja sprzedaży, dane do aukcji - przygotowanie informacji niezbędnych do aukcji),
- typowanie nowych produktów do sprzedaży,
- zapewnienie ciągłości sprzedaży i obsługi procesu,
- współpraca z allegro w zakresie negocjacji umowy.
- typowanie nowych produktów do sprzedaży,
- zapewnienie ciągłości sprzedaży i obsługi procesu,
- współpraca z allegro w zakresie negocjacji umowy.
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Szkolenia i kursy
Pisemna obsługa reklamacji.
Zarządzanie zadaniowym czasem pracy.
Wstęp do zarządzania projektami.
Zaawansowany kurs Excel'a.
Konflikt i co dalej ?
Profesjonalna obsługa Klienta.
Zarządzanie zadaniowym czasem pracy.
Wstęp do zarządzania projektami.
Zaawansowany kurs Excel'a.
Konflikt i co dalej ?
Profesjonalna obsługa Klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Siatkówka,
Śpiewanie,
Chorwacja
Śpiewanie,
Chorwacja