Agnieszka Gowin

Agnieszka Gowin

Główny Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne CRM Analiza danych IFS Microsoft Excel PowerPoint Publikacje Zarządzanie zespołami sprzedażowymi Mircrosoft word Podatnik zarządzanie bazą klientów wdrażanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych Prezentacje wyników

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży
- wsparcie sprzedażowe salonów i Telesales,
- udział w doborze portfolio terminalu i akcesoriów,
- cykliczne spotkania z kanałami - team leader,
- analiza sprzedaży w kanałach zdalnych i salonach,
- przygotowywanie i komentowanie danych do SLA,
- proces odpisowy (podział kosztów i przychodów na kanały, księgowanie, analiza wyników, budżet, spotkania z kanałami),
- monitoring sprzedaży na allegro, dobór portfolio i prezentacja wyników,
- działania mające na celu ograniczenie kosztów ze zwrotów (Broker, odnowa, allegro),
- przygotowanie procesu E2E sprzedaży na allegro i wsparcie,
- wsparcie pracowników TeleWeb w zakresie obsługi zgłoszeń allegro (rozwiązywanie problemów),
- monitoring zwrotów.
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Operacji Sprzedaży Telefonicznej
- Team Lider - odpowiedzialność za pracę podległych pracowników outsourcing - delegowanie zadań z zakresu produktów Mobile i Data,
- przygotowywanie i wdrażanie procesów sprzedażowych w Telesales,
- forecast terminali i akcesoriów (podziały, weryfikacja odbioru zadeklarowanego towaru),
- współpraca z Wydziałem Prawnym i Regulacjami w zakresie kat UKE, UOKiK, Biurem Bezpieczeństwa,
- wsparcie Agentów w zakresie zatowarowania, refundacji,
- monitoring jakości rozmów sprzedażowych w Call Center własnych i agencyjnych oraz raportowanie wyników,
- raportowanie wyników sprzedaży i ich analiza,
- kontrola pracy Agentów: magazyn, Call Center, Back Office (cykliczne spotkania),
- raportowanie reklamacji i zwrotów - działania naprawcze,
- tworzenie załączników do umów agencyjnych,
- tworzenie instrukcji sprzedażowych.
Orange Polska S.A.
Starczy Specjalista ds. Kanałów Sprzedaży
- monitoring rozmów sprzedażowych,
- prowadzenie szkoleń ofertowych i systemowych,
- monitoring nadużyć pracowników Telesales,
- forecast terminali,
- uczestnictwo w spotkaniach z dostawcami w doborze portfolio,
- raportowanie i analiza sprzedaży w Telesales,
- tworzenie wewnętrznych instrukcji dla Telesales,
- opiniowanie briefów marketingowych,
- wsparcie kierownika działu.
Orange Polska S.A.
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju i Utrzymania Procesu Billingowego
- przedwysyłkowa kontrola dokumentów księgowych,
- prowadzenie projektu KOREKTOR - system umożliwiający wystawianie dokumentów księgowych dla Klientów,
- opiniowanie briefów marketingowych,
- udział w testach we wdrażaniu nowych ofert ( współpraca z IT i marketingiem),
- wykrywanie błędów billingowych i działania naprawcze,
- odzyskiwanie utraconych przychodów.
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klienta Wewnętrznego
- przedwysyłkowa kontrola dokumentów księgowych,
- rozpatrywanie reklamacji Klientów wewnętrznych,
- udział w testach ofert,
- rozliczanie kont abonenckich.
Orange Polska S.A.
konsultant ds. obsługi klienta
- rozliczanie kont abonenckich,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy (rozliczanie godzin i nadgodzin, monitoring urlopów, składanie zamówień na pracowników outsourcing),
- pisemna i telefoniczna obsługa Klienta.
Biuro Rachunkowe "Buchalter"
Pracownik administracyjno - biurowy
- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów,
- naliczanie podatku dochodowego i VAT,
- wypełnianie deklaracji ZUS,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowym.

Projekty

Sprzedaż terminali odnowionych na Allegro
- przygotowanie procesu e2e (przygotowanie regulaminu, FAQ dla infolinii, instrukcja sprzedaży, dane do aukcji - przygotowanie informacji niezbędnych do aukcji),
- typowanie nowych produktów do sprzedaży,
- zapewnienie ciągłości sprzedaży i obsługi procesu,
- współpraca z allegro w zakresie negocjacji umowy.
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
TWINS
Uczestnik projektu po stronie kanału Telesales - wymagania dotyczące profili w IFS, zagrożenia.
Prezentacja zagrożeń dla Dyrektora obszaru i Kierowników.
Tandem
- wypracowanie procesu obsługi posprzedażowej na linii OCS - OPL - Contact Center.
Korektor
- koordynacja działań związanych z uruchomieniem projektu do wystawiania dokumentów księgowych,
- przygotowanie scenariuszy i prowadzenie testów systemu,
- cykliczne spotkania z dostawcą
Zakres obowiązków
Koordynowanie wdrożenia systemu.
Migracja z BSCS do Kondora

Szkolenia i kursy

Pisemna obsługa reklamacji.
Zarządzanie zadaniowym czasem pracy.
Wstęp do zarządzania projektami.
Zaawansowany kurs Excel'a.
Konflikt i co dalej ?
Profesjonalna obsługa Klienta.

Edukacja

Logo
finanse i rachunkowość, średnie
Puławska Szkoła Wyższa
Logo
finanse i rachunkowość, średnie
Policealne Studium

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Siatkówka,
Śpiewanie,
Chorwacja