Agnieszka Gadomska

Regionalny Kierownik Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Sprzedaż bezpośrednia IP Zarządzanie Rekrutacja Zarządzanie Sprzedażą Telekomunikacja VoIP Zarządzanie zespołem Sprzedaż

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Regionalny – Rynek Biznesowy
Budowanie Zespołów Handlowych (Farmerskich/ Hunterskich ) w podległym Regionie (mazowieckie, podlaskie, łódzkie, lubelskie)
Kontrola i zapewnienie standardu pracy podległych koordynatorów handlowych (5 osób)
Rekrutacja, szkolenia, coaching, wprowadzenie standardów pracy w podległych Zespołach Sprzedażowych.
Realizacja planów sprzedaży na przydzielonym obszarze w podległych kanałach sprzedaży:
Autoryzowani Doradcy Biznesowi 40 osób, Przedstawiciele Handlowi 38 osób
Zapewnienie najwyższych standardów obsługi dla klientów.
Koordynacja działań i ocena pracy podległego zespołu.
Monitorowanie poziomu realizacji zadań i wyznaczonych celów oraz motywowanie zespołu do osiągania rezultatów;
Monitorowanie zgodności realizacji procesów sprzedażowych z obowiązującymi w T-Mobile zasadami;
Monitorowanie parametrów procesu sprzedaży pod kątem nadużyć, metodologiczne analizowanie wybranych obszarów biznesowych.
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Sprzedaży Pośredniej
-Zarządzanie kanałem sprzedaży pośredniej B2B w Regionie Centralnym
-Rekrutacja, motywowanie, coaching Autoryzowanych Partnerów GTS Poland.
-Nadzór nad realizacją założonych planów sprzedażowych w podległym zespole.
-Szkolenia produktowe oraz handlowe Autoryzowanych Partnerów.
-Pozyskiwanie dealerów / partnerów sprzedaży w powierzonym regionie
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży -Region Centralny
•efektywna realizacja procesów rekrutacji oraz rozwoju zawodowego ekipy handlowej

•ustalanie i podział planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją

•realizacja sprzedażowych i rozwojowych celów firmy w podległym terenie działania
(Warszawa, Łódź, Lublin, Białystok)

•wprowadzenie nowych zasad i standardów pracy w podległym Zespole Handlowym oraz podległym Zespole Utrzymania Abonenta (19osób)
•Koordynowanie pracy podległego zespołu, wyznaczanie celów i egzekwowanie ich realizacji.
•Coaching oraz wsparcie merytoryczne podległych pracowników

•Sporządzanie raportów sprzedażowych dla Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej.

•Monitorowanie rynku, oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży -Region Centralny
•efektywna realizacja procesów rekrutacji oraz rozwoju zawodowego ekipy handlowej

•ustalanie i podział planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją

•realizacja sprzedażowych i rozwojowych celów firmy w podległym terenie działania
(Warszawa, Łódź, Lublin, Białystok)

•wprowadzenie nowych zasad i standardów pracy w podległym Zespole Handlowym oraz podległym Zespole Utrzymania Abonenta (19osób)
•Koordynowanie pracy podległego zespołu, wyznaczanie celów i egzekwowanie ich realizacji.
•Coaching oraz wsparcie merytoryczne podległych pracowników

•Sporządzanie raportów sprzedażowych dla Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej.

•Monitorowanie rynku, oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Kierownik ds. Klientów Strategicznych
-realizacja planów sprzedażowych
-bieżące raportowanie wyników sprzedaży
-prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla nowych pracowników
-tworzenie i realizacja strategii aktywnego zdobywania klientów
Orange Polska S.A.
Key Account Manager
Obsługa dedykowanej stałej grupy biznesowych Klientów kluczowych

Kompleksowa obsługa kont klienckich, doradztwo w zakresie usług dodanych oferowanych przez TP

Przygotowywanie ofert standardowych i zindywidualizowanych dla grupy przydzielonych klientów

Realizacja działań dot. Obsługi Klientów Kluczowych obejmujących oferty produktowedziałania promocyjne, politykę cenową

Przygotowywanie propozycji planów sprzedaży i realizacja postawionych celów sprzedażowych

Ścisła współpraca z innymi działami TP w zakresie posprzedażnej obsługi biznesowych Klientów kluczowych
Orange Polska S.A.
Administrator- Sekcji Administracji Sprzedaży
•Realizacją usług dla Klientów Kluczowych w zakresie ich dostarczania i fakturowania;
•Weryfikacja danych pod względem zgodności z Regulaminem Świadczenia Usług oraz CKUT;
•Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w TP, w zakresie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania usług;
•Współpraca z firmami partnerskimi TP oraz z Przedstawicielami Klienta Kluczowego pod kątem ustalania szczegółów realizacji zleceń;
•Dbanie o poprawę satysfakcji klienta poprzez sprawne i terminowe wykonywanie zamówień;
•Wprowadzanie danych Klientów Kluczowych do systemu rozliczeniowego;
•Współpraca z OKK w zakresie wyjaśniania nieścisłości oraz podsuwania nowych, korzystniejszych rozwiązań dla klientów na bazie proponowanej oferty;
•Współpraca z PI w zakresie wprowadzania nowych usług do systemu rozliczeń;
•Współpraca z PS w zakresie uruchamiania i modyfikowania usług dla Klientów Kluczowych, prowadzenie pilota dostarczania usług głosowych;
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta - Departament Kontaktów z Klientami Indywidualnymi
•bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klientów indywidualnych oraz firm Soho
•pod względem ewidencyjno-rozliczeniowym;
•wprowadzanie danych do systemu Serat i People Soft;
•wystawianie faktur korygujących;
•sprzedaż usług TPSA
•dopasowywanie ofert do indywidualnych potrzeb Klienta;
•weryfikacja potrzeb Klienta
•utrzymanie Klienta
•sporządzanie umów i aneksów do umów
•analiza należności;przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
•Utrzymywanie i dbałość o relacje z klientami
Orange Polska S.A.
Radca- Pion Kontaktów z Klientami Dział Obsługi Klientów Biznesowych.

Szkolenia i kursy

SPIN® Technika Efektywnej Sprzedaży/Huthwaite International

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Logo
Socjologia - Doradztwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Inne

Zajęcie pierwszego miejsca w konkursie ,,Handlowiec Roku 2008" -najwyższe wyniki sprzedaży.

rawo jazdy kat. B, kreatywność, duża efektywność
w realizowaniu zadań pod presją czasu, terminowość.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Amatorzy Tenisa Ziemnego
Amatorzy Tenisa Ziemnego
Grupa dla Wszystkich którzy lubią grać w tenisa!
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie. Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
Baza najlepszych coachów
Baza najlepszych coachów
Spis najlepszych coachów w Polsce.
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
operator telekomunikacyjny
Daily Beauty
Daily Beauty
Dla wszystkich, którzy lubią sprawiać przyjemność sobie i innym. Dla wszystkich, którzy chcą się zatrzymać na chwilę i zadbać o siebie.
Dyskusje o dupie Maryni
Dyskusje o dupie Maryni
Grupa dla wszystkich, którzy mają tendencję do zaśmiecania innych forów wtrętami tzw. "z dupy", bez sensu, nie na temat. Jedyna grupa bez OT.
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
Gitara
Gitara
Szarpać struny - yeah
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Wiodąca firma specjalizującą się w rozwijaniu kompetencji coachingowych, trenerskich i menedżerskich.
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)