Agnieszka Fronczek
kierownik zepołu, PKO Bank Polski S.A.
Wieliszew,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta
współpracownik
wystawiono
w pełni profesjonalne podejście do realizowanych projektów i zadań, terminowość, obszerna wiedza "branżowa" i doświadczenie oraz umiejętność konstruktywnego myślenia i poszukiwanie niekonwencjonalnych rozwiązań w pracy.
Dodatkowa umiejętność pracy pod presją czasu a przy tym zaraźliwy optymizm i motywujący wpływ na współpracowników to cechy, które stawiają Agnieszkę w gronie najlepszych fachowców w swojej dziedzinie
Dodatkowa umiejętność pracy pod presją czasu a przy tym zaraźliwy optymizm i motywujący wpływ na współpracowników to cechy, które stawiają Agnieszkę w gronie najlepszych fachowców w swojej dziedzinie
Doradca w segmencie rachunki i operacje płatnicze
Kredyt Bank S.A.
Kompleksowa obsługa klientów (otwieranie, prowadzenie oraz zamukanie rachunków; dokonywanie wpłat, wypłat na rachunki i z rachunków; obsługa dyspozycji przelewów i zleceń stałych; obsługa kart; przyjmowanie i realizacja, oraz wydawanie czeków;obsługa reklamacji).
asystent, zastępca kierownika, starszy konsultant
Organizacja pracy oddziału (zarządzanie zespołem podległych pracowników, urzymanie standardów pracy w Oddziale, bieżące rozliczenie oddziału i pracowników); pozyskiwanie nowych klientów, promocja, sprzedaż produktów Banku w Oddziale; kompleksowa obsługa klientów.
Szkolenia i kursy
Komputeryzacja prac biurowych
Obsługa klienta i praca zespołowa
Zapobieganie praniu brudnych pieniędzy w bankach
Techniki profesjonalnej sprzedaży
Negocjacje
Obsługa klienta i praca zespołowa
Zapobieganie praniu brudnych pieniędzy w bankach
Techniki profesjonalnej sprzedaży
Negocjacje
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna