Umiejętności
Analiza
Content Marketing
Analiza danych
ochrona danych
Zarządzanie danymi
Bazy danych
Digital Marketing
Marketing bezpośredni
Klient poczty elektronicznej
Email Newsletter Design
Email Strategy
Lead Generation
Automatyzacja marketingu
Strategia marketingowa
Microsoft Office
MySQL
Telemarketing
MS SQL Server 2012
Lead Nurturing
SQL Server
E-mail marketing
E-marketing Strategy
perdix
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Database Manager
- Organizacja promocji e-mail marketingu
a. Ustalanie harmonogramów wysyłek (tak żeby nie dochodziło do spiętrzenia wysyłek do tych samych grup docelowych z różnymi produktami, tzw. „zmęczenie bazy”)
b. Ustalanie najodpowiedniejszych grup docelowych do promocji produktów IDG Poland S.A. (eventy, w tym konferencje i warsztaty; lead generation, w tym white papery i e-seminaria; magazyny, w tym CIO, CEO, PC World)
c. Przygotowanie baz danych do promocji (w tym m.in. weryfikacja niepokrywalności się grup docelowych, weryfikacja zgodności z przepisami GIODO)
d. Przygotowywanie raportów z wykonanych wysyłek (statystyka otwarć, kliknięć, otwarć materiałów, pobrania materiałów itp.)
- Raportowanie o stanie baz danych w IDG Poland S.A. dla zarządu oraz działu sprzedaży, w tym:
a. Raporty miesięczne o stanie bazy danych (B2B i B2C) w ujęciu ilościowych o przekroju na stanowiska, branże, wielkość zatrudnienia oraz inne
b. Raporty tygodniowe o ilościach pobrań materiałów Lead Generation (white papery oraz e-seminaria)
c. Raporty miesięczne dla działy finansowego o stanie baz danych (liczba rejestracji nowych użytkowników na portalach, liczba rejestracji na e-seminaria organizowane w ramach Lead Generation, liczba wysłanych e-maili w ramach promocji e-mail marketingowych, liczba e-maili w ramach wysyłek newsletterów itp.)
d. Raporty tygodniowe o stanie nowych rejestracji B2B w podziale na kwalifikacje firmowe oraz osobowe
- Przygotowywanie baz do promocji e-mail marketingu oraz telemarketingu dla klientów zewnętrznych: HP, Microsoft, IBM, Oracle, Cisco, Dell, Integrated Solutions, Vision Solutions i inne (w tym deduplikacja, weryfikacja zgodności i poprawności)
- Ścisła współpraca z działem Lead Generation w zakresie przygotowania promocji e-mail marketingowych oraz telemarketingowych (White papery, e-seminaria)
a. Wybór najodpowiedniejszych grup docelowych pod kampanie dedykowane
b. Przygotowanie baz danych do wysyłek/obdzwonek
c. Weryfikacja jakości danych przekazywanych klientom w ramach kampanii Lead Generation
- Opieka nad jakością i poprawnością baz danych
a. weryfikacja wprowadzanych danych przez użytkowników
b. przygotowanie słowników
c. poprawa formularzy rejestracyjnych na portalach International Data Group S.A.
d. krzyżowanie danych, zbieranych za pośrednictwem wielu kanałów, w celu ustalenia zachowań behawioralnych użytkowników portali IDG Poland S.A.
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów GIODO w zakresie e-mail marketingu:
a. uregulowanie spraw związanych z poprawnością formuł zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
b. dokumentacja GIODO
a. Ustalanie harmonogramów wysyłek (tak żeby nie dochodziło do spiętrzenia wysyłek do tych samych grup docelowych z różnymi produktami, tzw. „zmęczenie bazy”)
b. Ustalanie najodpowiedniejszych grup docelowych do promocji produktów IDG Poland S.A. (eventy, w tym konferencje i warsztaty; lead generation, w tym white papery i e-seminaria; magazyny, w tym CIO, CEO, PC World)
c. Przygotowanie baz danych do promocji (w tym m.in. weryfikacja niepokrywalności się grup docelowych, weryfikacja zgodności z przepisami GIODO)
d. Przygotowywanie raportów z wykonanych wysyłek (statystyka otwarć, kliknięć, otwarć materiałów, pobrania materiałów itp.)
- Raportowanie o stanie baz danych w IDG Poland S.A. dla zarządu oraz działu sprzedaży, w tym:
a. Raporty miesięczne o stanie bazy danych (B2B i B2C) w ujęciu ilościowych o przekroju na stanowiska, branże, wielkość zatrudnienia oraz inne
b. Raporty tygodniowe o ilościach pobrań materiałów Lead Generation (white papery oraz e-seminaria)
c. Raporty miesięczne dla działy finansowego o stanie baz danych (liczba rejestracji nowych użytkowników na portalach, liczba rejestracji na e-seminaria organizowane w ramach Lead Generation, liczba wysłanych e-maili w ramach promocji e-mail marketingowych, liczba e-maili w ramach wysyłek newsletterów itp.)
d. Raporty tygodniowe o stanie nowych rejestracji B2B w podziale na kwalifikacje firmowe oraz osobowe
- Przygotowywanie baz do promocji e-mail marketingu oraz telemarketingu dla klientów zewnętrznych: HP, Microsoft, IBM, Oracle, Cisco, Dell, Integrated Solutions, Vision Solutions i inne (w tym deduplikacja, weryfikacja zgodności i poprawności)
- Ścisła współpraca z działem Lead Generation w zakresie przygotowania promocji e-mail marketingowych oraz telemarketingowych (White papery, e-seminaria)
a. Wybór najodpowiedniejszych grup docelowych pod kampanie dedykowane
b. Przygotowanie baz danych do wysyłek/obdzwonek
c. Weryfikacja jakości danych przekazywanych klientom w ramach kampanii Lead Generation
- Opieka nad jakością i poprawnością baz danych
a. weryfikacja wprowadzanych danych przez użytkowników
b. przygotowanie słowników
c. poprawa formularzy rejestracyjnych na portalach International Data Group S.A.
d. krzyżowanie danych, zbieranych za pośrednictwem wielu kanałów, w celu ustalenia zachowań behawioralnych użytkowników portali IDG Poland S.A.
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów GIODO w zakresie e-mail marketingu:
a. uregulowanie spraw związanych z poprawnością formuł zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
b. dokumentacja GIODO
Kierownik Działu Baz danych
- Organizacja zadań działu baz danych, koordynacja pracy specjalistów ds. baz danych i aplikacji.
- Analiza danych klientów oraz potencjalnych klientów Wydawnictwa.
- Nadzorowanie i organizacja poszczególnych etapów wdrożenia systemu CRM.
- Organizacja procesu planowania promocji telemarketingowych oraz koordynacja prac związanych z przygotowaniem akcji promocyjnych w tym kanale.
- Nadzór nad jakością baz danych używanych do akcji promocyjnych, zarządzanie bazą danych klientów oraz potencjalnych klientów.
- Współpraca z dostawcami baz danych w zakresie pozyskiwania danych do promocji.
- Analiza danych klientów oraz potencjalnych klientów Wydawnictwa.
- Nadzorowanie i organizacja poszczególnych etapów wdrożenia systemu CRM.
- Organizacja procesu planowania promocji telemarketingowych oraz koordynacja prac związanych z przygotowaniem akcji promocyjnych w tym kanale.
- Nadzór nad jakością baz danych używanych do akcji promocyjnych, zarządzanie bazą danych klientów oraz potencjalnych klientów.
- Współpraca z dostawcami baz danych w zakresie pozyskiwania danych do promocji.
wystawiono
Rzeczowa, konkretna, odpowiedzialna. Zawsze pomocna i kompetentna. Z przyjemnością wspominam naszą współpracę.
wystawiono
Agnieszka jest osobą komunikatywną. Konkretna, rzeczowa, posiadająca szeroką wiedzę w zakresie baz danych (doboru kryteriów, dopasowanie bazy do potrzeb klienta, znajomości rynku). Zawsze można na nią liczyć.
wystawiono
Agnieszka to osoba profesjonalna, z ogromnym doświadczeniem i wiedzą. W kontaktach z ludźmi przyjazna, pomocna, a jednocześnie asertywna. Gdy pojawiają się sytuacje kryzysowe potrafi wygenerować pomysły rozwiązujące problem, nigdy nie pozostawia niedokończonych spraw.
wystawiono
Konkretna osoba z profesjonalnym podejściem do pełnionych obowiązków. Niezwykle miło wspominam czas współpracy z Agnieszka.
współpracownik
wystawiono
Agnieszka jest bardzo rzetelnie i odpowiedzialne potrafi realizować swoje zadania. W związku z tym, że jest osobą kompetentną i sympatyczną współpraca z nią jest przyjemna i efektywna.
wystawiono
Dobrze zorganizowana, umiejętnie formułuje zadania do wykonania z dużą szczegółowością i bez jakichkolwiek niejasności, co pozwala unikać zbędnych poprawek. Umiejętnie wypracowuje i wdraża schematy postępowania. Bardzo miło wspominam naszą współpracę.
Koordynator ds. baz danych
Organizacja procesu planowania promocji telemarketingowych oraz koordynacja prac związanych z przygotowaniem akcji promocyjnych w tym kanale. Stałe monitorowanie rynku baz danych i, zbieranie informacji potrzebnych wydawcom w procesie planowania akcji promocyjnych. Współpraca z dostawcami baz danych w zakresie pozyskiwania danych do promocji.
współpracownik
wystawiono
Mialem przyjemność współpracować z Agnieszką przez kilka lat. Zawsze dobrze zorganizowana, zaangażowana i zorientowana na cel. Kilkukrotnie współpracowalismy przy różnych projektach informatycznych gdzie wiedza i pomysłowość Agnieszki, miała znaczący wpływ w realizacji projektu. Miła, koleżeńska, umiejąca postawić na swoim. ;-)
specjalista ds. baz danych
- współpraca z dostawcami biznesowych i konsumenckich baz teleadresowych
- prowadzenie badań rynku grup docelowych poradników WiP
- prowadzenie promocji direct-mailingowych
- pozyskiwanie nowych baz teleadresowych
- redakcja e-lettera działowego
- rozliczanie zwrotów z akcji promocyjnych
- aktualizacja własnych baz danych
- przygotowanie media planów
- prowadzenie badań rynku grup docelowych poradników WiP
- prowadzenie promocji direct-mailingowych
- pozyskiwanie nowych baz teleadresowych
- redakcja e-lettera działowego
- rozliczanie zwrotów z akcji promocyjnych
- aktualizacja własnych baz danych
- przygotowanie media planów
Szkolenia i kursy
*październik 2014
Nazwa/rodzaj szkolenia: Insights Discovery
Organizator szkolenia: Schenk Institute Sp. z o.o.
*październik 2014
Nazwa/rodzaj szkolenia: Zarządzanie projektami
*marzec 2010
Nazwa/rodzaj szkolenia: Koordynator jako lider
Organizator szkolenia: inspiraction
*październik 2009
Nazwa/rodzaj szkolenia: Wiedza o kliencie i konkurencji a zarządzanie publikacją
Organizator szkolenia: inspiraction
*maj 2009
Nazwa/rodzaj szkolenia: Efektywność osobista
Organizator szkolenia: inspiraction
*kwiecień 2007
Nazwa/rodzaj szkolenia: Infobroker - wyszukiwanie i przetwarzanie cyfrowych informacji
Organizator szkolenia: CPI
*czerwiec 2006
Nazwa/rodzaj szkolenia: Zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego do wsparcia sprzedaży
Organizator szkolenia: Firma szkoleniowa Essentis na zlecenie Wydawnictwa Marketing w Praktyce
*lipiec 2001
Nazwa/rodzaj szkolenia: Trade in the Americas and the European Union
Organizator szkolenia: University of Applied Sciences Schmalkalden Faculty of Management and Economics
*lipiec 2002
Nazwa/rodzaj szkolenia: International Business Prospectives
Organizator szkolenia: University of Applied Sciences Schmalkalden Faculty of Management and Economics
*lipiec 2002
Nazwa/rodzaj szkolenia: Intensywny kurs języka niemieckiego
Organizator szkolenia: University of Applied Sciences Schmalkalden Faculty of Management and Economics
Nazwa/rodzaj szkolenia: Insights Discovery
Organizator szkolenia: Schenk Institute Sp. z o.o.
*październik 2014
Nazwa/rodzaj szkolenia: Zarządzanie projektami
*marzec 2010
Nazwa/rodzaj szkolenia: Koordynator jako lider
Organizator szkolenia: inspiraction
*październik 2009
Nazwa/rodzaj szkolenia: Wiedza o kliencie i konkurencji a zarządzanie publikacją
Organizator szkolenia: inspiraction
*maj 2009
Nazwa/rodzaj szkolenia: Efektywność osobista
Organizator szkolenia: inspiraction
*kwiecień 2007
Nazwa/rodzaj szkolenia: Infobroker - wyszukiwanie i przetwarzanie cyfrowych informacji
Organizator szkolenia: CPI
*czerwiec 2006
Nazwa/rodzaj szkolenia: Zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego do wsparcia sprzedaży
Organizator szkolenia: Firma szkoleniowa Essentis na zlecenie Wydawnictwa Marketing w Praktyce
*lipiec 2001
Nazwa/rodzaj szkolenia: Trade in the Americas and the European Union
Organizator szkolenia: University of Applied Sciences Schmalkalden Faculty of Management and Economics
*lipiec 2002
Nazwa/rodzaj szkolenia: International Business Prospectives
Organizator szkolenia: University of Applied Sciences Schmalkalden Faculty of Management and Economics
*lipiec 2002
Nazwa/rodzaj szkolenia: Intensywny kurs języka niemieckiego
Organizator szkolenia: University of Applied Sciences Schmalkalden Faculty of Management and Economics
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
Zainteresowania
książki: głównie fantasy, thrillery prawnicze
zwierzaki: osobiście posiadam sztuk dwie :)
muzyka: najlepiej w dużych ilości, a najnowsza pasja to zbieranie/wyszukiwanie/kolekcjonowanie płyt winylowych
zwierzaki: osobiście posiadam sztuk dwie :)
muzyka: najlepiej w dużych ilości, a najnowsza pasja to zbieranie/wyszukiwanie/kolekcjonowanie płyt winylowych
Grupy
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
Analityka internetowa
Witam, Zachęcam do dzielenia się informacjami na temat narzędzi jakimi posługujemy się w codziennej pracy.
Grupa dla analityków internetowych.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B oraz B2C uwzględniające indywidualne zapotrzebowanie każdego Zainteresowanego
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.