Umiejętności
Reklama
Call Center
Opracowanie i prowadzenie szkoleń
Zarządzanie pracownikami
Szkolenia pracowników
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
PowerPoint
Przygotowywanie raportów
Rekrutacja
Odporność na stres
Sprzedaż
Obsługa klienta
Przygotowywanie ofert
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Lider
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o. o.
• Prowadzenie grupy sprzedażowej
• Realizacja celów sprzedażowych podległego zespołu
• Opracowywanie szkoleń
• Przeprowadzanie szkoleń
• Motywowanie podległych pracowników
• Wzmożona pomoc i wsparcie dla konsultantów podczas okresu próbnego
• Realizacja własnych celów sprzedażowych
• Raportowanie wyników całego zespołu
• Realizacja celów sprzedażowych podległego zespołu
• Opracowywanie szkoleń
• Przeprowadzanie szkoleń
• Motywowanie podległych pracowników
• Wzmożona pomoc i wsparcie dla konsultantów podczas okresu próbnego
• Realizacja własnych celów sprzedażowych
• Raportowanie wyników całego zespołu
wystawiono
Kiedy menedżer wywodzi się ze sprzedaży zazwyczaj ma odwagę stawiania sobie i kierowanej przez siebie grupie ambitnych celów, bezwarunkowo służy pomocą, ponieważ wie z jakimi wyzwaniami wiąże się praca handlowca oraz nie boi się zaryzykować własnego autorytetu w sytuacji, gdy wspólna praca może zakończy się porażką, ponieważ kieruje się przeświadczeniem, że każdy słabszy dzień jest nauką dla sukcesu dnia następnego. Takim menedżerem jest Agnieszka. Wyróżnia ją odwaga, ambicja, otwartość oraz przekonanie, że nie można stymulować wzrostu podwładnych nie będąc jednocześnie gorliwym orędownikiem własnego rozwoju. Cieszę się, że mogłem obserwować ewolucję Agnieszki od wybitnego sprzedawcy, przez etap pokory nabierania doświadczeń na niwie kierowania, do aktualnego stanu: spójnego i zasobnego menedżera.
Konsultant ds. Obsługi Klientów Kluczowych
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
- obsługa nowych i stałych klientów
- przygotowywanie kampanii reklamowych klientów
- sprzedaż produktów katalogowych oraz internetowych
- bieżąca administracja kontraktów
- obsługa po sprzedażowa klientów
- codzienne raportowanie się z wyników pracy
- przygotowywanie kampanii reklamowych klientów
- sprzedaż produktów katalogowych oraz internetowych
- bieżąca administracja kontraktów
- obsługa po sprzedażowa klientów
- codzienne raportowanie się z wyników pracy
Telemarketer
- pozyskiwanie nowych klientów
- umawianie spotkań klientów z przedstawicielami ING
- umawianie spotkań klientów z przedstawicielami ING
Telemarketer
- obsługa stałych klientów, pozyskiwanie nowych
- sprzedaż prenumeraty "Dziennika Bałtyckiego"
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- bieżące raportowanie się
REFERENCJE:
"Pani Agnieszka Dolata była pracownikiem w firmie Polskapresse O/Prasa Bałtycka w Gdańsku na stanowisku telemarketera w okresie od czerwca do sierpnia 2007.
Pragnę poinformować wszystkich zainteresowanych, iż nasze wspólne doświadczenia potwierdzają, że sposób działania Pani Agnieszki Dolaty nacechowany jest wysoką kulturą osobistą, znajdującą wyraz w łatwości komunikowania się, punktualności oraz twórczym i dynamicznym podejściu do wykonywanych obowiązków.
Również w stosunkach interpersonalnych jest osobą serdeczną o ciepłym i przyjacielskim usposobieniu, uczynna i zawsze gotowa iść z pomocą.
Duża samodzielność w realizacji działań czynią Panią Agnieszkę Dolatę idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani Agnieszka Dolata stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
W mojej ocenie Pani Agnieszka Dolata należy do osób ambitnych i konsekwentnych w działaniu. Bez problemu dostosowuje się do każdej nowej sytuacji. Podstawą efektywności Pani Agnieszki Dolaty jest przede wszystkim duża motywacja do pracy oraz właściwe zarządzanie swoim potencjałem."
- sprzedaż prenumeraty "Dziennika Bałtyckiego"
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- bieżące raportowanie się
REFERENCJE:
"Pani Agnieszka Dolata była pracownikiem w firmie Polskapresse O/Prasa Bałtycka w Gdańsku na stanowisku telemarketera w okresie od czerwca do sierpnia 2007.
Pragnę poinformować wszystkich zainteresowanych, iż nasze wspólne doświadczenia potwierdzają, że sposób działania Pani Agnieszki Dolaty nacechowany jest wysoką kulturą osobistą, znajdującą wyraz w łatwości komunikowania się, punktualności oraz twórczym i dynamicznym podejściu do wykonywanych obowiązków.
Również w stosunkach interpersonalnych jest osobą serdeczną o ciepłym i przyjacielskim usposobieniu, uczynna i zawsze gotowa iść z pomocą.
Duża samodzielność w realizacji działań czynią Panią Agnieszkę Dolatę idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani Agnieszka Dolata stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
W mojej ocenie Pani Agnieszka Dolata należy do osób ambitnych i konsekwentnych w działaniu. Bez problemu dostosowuje się do każdej nowej sytuacji. Podstawą efektywności Pani Agnieszki Dolaty jest przede wszystkim duża motywacja do pracy oraz właściwe zarządzanie swoim potencjałem."
Szkolenia i kursy
Posiadam prawo jazdy kat.B
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Sport, motoryzacja, taniec.
Inne
5.12.2009 r na konferencji Regionu Północ pkt.pl w Juracie otrzymałam tytuł Najlepszy Debiut w Firmie PKT.PL oraz wyróżnienie za Najwyższą Sprzedaż Na Dzień.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi