Agnieszka Deka - Malijewska

Marketing, Communications & Event Manager
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel i założyciel, działalność gospodarcza
STREFA MARKETINGU
Wybrany przykładowo projekt:

- Obsługa medialna, promocyjna II edycji FORUM INICJOWANIA ROZWOJU (11-12.06.2013, AmberExpo, Gdańsk). Wydarzenie skupiające przedstawicieli sektora biznesu, samorządu i NGO’s.
Logo
Specjalista ds. Kreacji i Obsługi Klienta / ds. Klientów Biznesowych, Korporacyjnych
Grupa KOMBINAT (dawny Kombinat Artystyczny, agencja artystyczno-eventowa)
Dotychczasowi klienci:

- INPRO S.A.
- EURO STYL Sp. z o.o. Sp. k.
- Mera SPA Hotel
- MUZEUM II WOJNY ŚWIATOWEJ
- ENERGA SA
- ENERGA OBRÓT SA
- ENERGA Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o.
i inni

Kompleksowa obsługa klientów biznesowych, korporacyjnych: przygotowywanie ofert (koncepcja kreatywna, scenariusze, atrakcje, kosztorys, umowa, wizja lokalna, nadzór nad realizacją projektu) konferencji prasowych, uroczystych wydarzeń takich jak otwarcie biura/oddziału firmy, jubileusze, uroczyste gale; wyjazdów integracyjnych; obsługa stoisk firmowych na targach branżowych; udział w przetargach.

Wybrane, zrealizowane projekty:

1. Uroczyste spotkanie zimowe – podsumowanie roku Energa Obrót (20.12.2012, Hala Widowiskowo-Sportowa AWFiS, 400 uczestników).
2. Uroczyste odsłonięcie Nowego Neptuna – inwestycja Kwartał Kamienic (7.09.2012, Gdańsk).
3. Uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego – Muzeum II Wojny Światowej (01.09.2012, Gdańsk).
4. Uroczyste Otwarcie inwestycji OPERA OFFICE (30.08.2012, Gdańsk).
5. Uroczyste Otwarcie Mera Hotel Spa w Sopocie (30.05.2012, Sopot).
6. Uroczyste spotkanie branży logistycznej połączone z konferencją prasową – DCT Gdańsk SA (25.05.2012, Terminal Kontenerowy DCT Gdańsk, 300 uczestników).
7. Udział w przygotowaniu zwycięskiej koncepcji kreatywnej corocznego projektu dla marki DESPERADOS – The Wildest Night Party 2012 (06.10.2012, budynki Starej Rzeźni, Poznań).
BATYCKI S.A.
Specjalista ds. PR i Marketingu
- kontakt z mediami, redagowanie artykułów prasowych, informacji prasowych, wywiadów z Bożeną Batycką
- przygotowywanie komunikacyjne, medialne, organizacyjne imprez firmowych (n.p. impreza promująca kolekcję „Boskie Życie” dla klientów i mediów, Restauracja GAR Magdy Gessler, 11.12.2009, Warszawa)
- inicjowanie i koordynowanie obecności marki BATYCKI w mediach (konkursy w GALI, Twoim Stylu, Zwierciadle, Elle, In Style, Sukcesie itp.)
- przygotowanie kampanii reklamowej w radiu TOK FM (grudzień 2009) - promowanie show roomu Batycki w mediach
- udział w przygotowaniach do promocji nowej kolekcji wiosna/lato 2010 (materiały marketingowe, informacje prasowe)
- udział w projekcie CHOPIN2010 jako Oficjalny Partner Roku Chopinowskiego 2010 (działania związane z promocją specjalnej Kolekcji Chopinowskiej)
- śledzenie tendencji na światowym rynku mody, monitoring działań konkurencji
Logo
Marketing & Communications Manager
Sofitel Grand Sopot (dawny Grand Hotel w Sopocie) *****
- kreowanie i aktywne rozwijanie funkcjonowania Departamentu Marketing & Communications
- opracowywanie programu i strategii PR & Communications dla różnych departamentów hotelu
- funkcja rzecznika prasowego hotelu
- opracowywanie i wdrażanie planów współpracy z mediami, organizacjami społecznymi, instytucjami
- reprezentowanie hotelu i marki w kontaktach z mediami oraz obecnymi i potencjalnymi klientami
- realizacja działań promocyjno-reklamowych hotelu (teksty, sesje zdjęciowe, reklamy itp.)
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i promocyjnych hotelu
- przygotowanie materiałów marketingowych i sprzedażowych zgodnie z wytycznymi marki Sofitel
- nadzór oraz aktywne usprawnianie komunikacji wewnętrznej w hotelu
- współpraca z wszystkimi departamentami hotelu przy organizacji dużych wydarzeń, imprez, konferencji itp.
- analiza opinii i skarg klientów – przygotowywanie planów korygujących

Wybrane, zrealizowane projekty:

1. Odpowiedzialność za repozycjonowanie marki Sofitel: zmiana logo i szaty graficznej we wszystkich dokumentach i materiałach hotelu.
2. Aktywny udział w promowaniu usług „GRAND SPA by ALGOTHERM”: organizacja cyklicznych spotkań dla kręgów biznesowych kobiecych, przygotowywanie materiałów promocyjnych.
3. Organizacja Balu Sylwestrowego „Jedwabny Szlak” – podróż przez kraje Azji w Sofitel Grand Sopot (31.12.2009).
4. Organizacja akcji społecznej „Wolni od stresu” we współpracy z magazynem „Zwierciadło” (07.2009).
5. Przygotowanie Tradycyjnej Ceremonii Tajskiego Ślubu i Festiwalu Tajskiej Kuchni w Restauracji Art-Deco we współpracy z Ambasadą Królestwa Tajlandii (06. – 07.2009).
6. Koordynacja pierwszego w historii Hotelu Sofitel Grand Sopot turnieju golfowego w Sierra Golf Club (14.09.2008).
Logo
Specjalista ds. Public Relations
Grupo Labaro Labaro Polska Sp. z o.o., Gdańsk (hiszpański deweloper Lábaro Grupo Inmobiliario S.A.)
- opracowywanie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej Grupo Labaro Polska
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów
- reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych
- przygotowywanie i dostarczanie mediom materiałów informacyjnych o spółce oraz o jej projektach inwestycyjnych
- organizacja eventów, firmowych spotkań z udziałem kierownictwa z Madrytu, udziału w targach mieszkaniowych
- monitoring mediów lokalnych – śledzenie działań konkurencji w zakresie PR; analiza sytuacji i tendencji na rynku nieruchomości w Polsce; nowatorskie projekty architektoniczne
- budowa komunikacji wewnętrznej w firmie (Intranet, organizacja video-konferencji z centralą w Madrycie, przygotowywanie i opracowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów w języku angielskim i hiszpańskim)
- opracowywanie treści polskiej strony internetowej Lábaro oraz nadzór nad aktualizacją hiszpańskiej witryny internetowej spółki
- badanie nastrojów pracowniczych, tworzenie inicjatyw mających na celu integrację pracowników polskich i hiszpańskich; organizacja wyjazdów integracyjnych
- przygotowywanie strategii sponsoringowych dla Grupo Labaro Polska
- ścisła współpraca z prezesem zarządu, dyrektorem marketingu i sprzedaży, oraz departamentem międzynarodowym w Marbelli i departamentem marketingu w Madrycie
Logo
Dyrektor Operacyjny
Grupo Labaro Polska Sp. z o.o., Gdańsk (hiszpański deweloper Lábaro Grupo Inmobiliario S.A.)
- wspieranie we wszystkich działaniach prezesa zarządu
- przygotowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych na potrzeby centrali w Madrycie o postępach w pracy nad projektami inwestycyjnymi (w języku angielskim i hiszpańskim)
- kierowanie, koordynowanie, organizowanie pracy biura GLP, oraz zarządzanie działaniami podległego personelu
- reprezentowanie spółki w kontaktach z klientami, urzędami, kontrahentami, mediami etc.
- tworzenie archiwum wszystkich dokumentów projektowych GLP, a także sprawowanie kontroli i monitoringu nad obiegiem dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy
- koordynowanie, organizowanie wszystkich spotkań, zebrań, imprez GLP, wizytacji zwierzchników
- przygotowywanie i nadzorowanie wszystkich delegacji, podróży pracowników GLP do Hiszpanii, a także delegacji, podróży zwierzchników do Polski
- budowanie pozytywnego wizerunku spółki w kontaktach z instytucjami, organizacjami, klientami,
przedstawicielami władzy, mediów etc.
- pomoc w zakresie działań komunikacyjnych i Public Relations dyrektorowi marketingu i sprzedaży
- dbanie o poprawną i efektywną komunikację między spółką a centralą w Madrycie (wszystkie departamenty), oraz pomiędzy kancelarią prawną, spółką, a Madrytem
- nadzorowanie i kontrolowanie tematów związanych z kadrami (kontakt z działem HR w centrali w Madrycie, koordynacja procesów rekrutacyjnych w Polsce, zarządzanie archiwami personalnymi etc.)
- dbanie o rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych wszystkich pracowników GLP, opracowywanie strategii szkoleniowej, kontrola kursów dodatkowych, językowych etc. (docelowo koordynowanie projektów EFS)
Logo
Asystentka Zarządu
Iberinvest Sp. z o.o., Sopot (hiszpański deweloper Lábaro Grupo Inmobiliario S.A.)
- wspieranie we wszystkich działaniach prezesa zarządu
- kompleksowa organizacja podróży hiszpańskich inwestorów na terenie Polski
- tłumaczenia dokumentów projektowych spółki (język angielski, hiszpański)
- przygotowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych na potrzeby centrali w Madrycie o postępach w pracy nad projektami inwestycyjnymi (w języku angielskim i hiszpańskim)
- organizacja kalendarza prezesa zarządu, oraz współuczestniczenie w spotkaniach z kontrahentami
- bieżące kontrolowanie sald i obrotów księgowych spółki
- wykonywanie przelewów, operacji przewalutowań, negocjacji kursów z bankiem w imieniu prezesa zarządu
- ścisła współpraca z kancelarią prawniczą w celu przygotowywania aktów notarialnych sprzedaży/zakupu nieruchomości gruntowych; aktualizacja wypisów z Ksiąg Wieczystych, Krajowego Rejestru Sądowego etc.
- tworzenie archiwum wszystkich dokumentów projektowych spółki, a także sprawowanie kontroli i monitoringu nad obiegiem dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy
Logo
Asystentka Zarządu
Ibereolica Sp. z o.o., Sopot (hiszpański holding Grupa Uriel Inversiones S.A.)
- wspieranie we wszystkich działaniach prezesa zarządu
- kompleksowa organizacja podróży hiszpańskich inwestorów na terenie Polski
- tłumaczenia dokumentów projektowych spółki (język angielski, hiszpański)
- organizacja kalendarza prezesa zarządu, oraz współuczestniczenie w spotkaniach z kontrahentami
- prowadzenie korespondencji z Urzędami Miast, Gminami w celu uzyskania stosownych postanowień na postawienie masztów pomiarowych
- korespondencja i kontrola zamówień specjalistycznego sprzętu do pomiaru prędkości wiatru z USA
- monitoring, analiza i archiwizacja informacji o spółce i branży pojawiających się w mediach
- bieżące kontrolowanie sald i obrotów księgowych spółki, ścisły kontakt z biurem księgowym
- aktualizacja wypisów z Ksiąg Wieczystych, Krajowego Rejestru Sądowego etc.
- prowadzenie biura i archiwizacja dokumentów projektowych
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Egg Magnetic – agencja reklamowa, Gdańsk
- reprezentowanie agencji w kontaktach z klientami, kontrahentami, podwykonawcami
- przyjmowanie zleceń, archiwizacja dokumentów, nadzór nad umowami
- aktualizacja bazy danych wszystkich dotychczasowych klientów - reprezentowanie Egg - Magnetic na Międzynarodowych Targach Marketingu, Reklamy i PR RemaDays 2005 w Warszawie w dniach 22 – 24 marca 2005 r.
- poszukiwanie alternatywnych form promocji i nowych klientów
Logo
Asystent ds. Marketingu i PR
Profile Publicity – agencja PR, Plymouth, Wielka Brytania
Praktyka zawodowa w ramach Europejskiego Programu LEONARDO DA VINCI w Wielkiej Brytanii.

- byłam odpowiedzialna za prowadzenie biura, archiwizowałam dokumenty, prowadziłam zestawienia bilansowe, przygotowywałam materiały promocyjne na spotkania z poszczególnymi klientami, a także prowadziłam drobną księgowość
- współpracowałam przy tworzeniu kilku wydań miesięcznika PLYMOUTH DIARY (magazyn o najważniejszych wydarzeniach w Plymouth, zarówno biznesowych, kulturalnych, a także o sprawach związanych z lokalną społecznością, skierowany do mieszkańców Plymouth i okolic, oraz do turystów; powstał na początku czerwca 2004 r. z inicjatywy Elaine Elliott, właścicielki PROFILE PUBLICITY. Uczestniczyłam we wszystkich zadaniach związanych z tworzeniem tego pisma, zbieraniem materiałów, promocją i dystrybucją. Przygotowywałam comiesięczne raporty w postępach pracy nad magazynem, uczestniczyłam w imprezach kulturalnych organizowanych przez Profile Publicity, a także jeździłam na spotkania biznesowe związane z promocją Plymouth Diary do Londynu.
Logo
Asystent ds. Marketingu i PR
Centrala Nordea Bank Polska S.A., Departament Marketingu i PR, Gdynia
- obserwacja konsekwencji fuzji banku Nordea z LG Petrol, oraz współudział z zespołem Marketingu w próbach integrowania pracowników tych dwóch banków, których struktury organizacyjne znacznie się od siebie różniły
- umieszczanie artykułów na stronach internetowych Nordea
- monitoring informacji o banku w prasie i na stronach WWW; tłumaczenie tekstów na stronę internetową - współuczestnictwo w przygotowywaniu kampanii reklamowej nowego produktu banku Nordea
- konkurencyjnego kredytu mieszkaniowego
- rozpatrywanie licznych próśb do banku Nordea o wsparcie finansowe i pomoc przy organizacji wielu inicjatyw kulturalnych
- koordynowanie wewnętrznych konkursów Nordea dla najlepszych pracowników - współredagowanie wewnętrznego biuletynu informacyjnego
- współtworzenie pomysłów na różne gadżety marketingowe
Logo
Asystent ds. Marketingu i PR
Centrala Nordea Bank Polska S.A., Departament Marketingu i PR, Gdynia
Zakres obowiązków jak wyżej
English Unlimited
Asystent ds. Marketingu i Reklamy
- koordynowanie działań marketingowych we wszystkich filiach English Unlimited tj. w Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Chojnicach i Bydgoszczy (akcje marketingowe, tworzenie materiałów promocyjnych, tworzenie budżetów)
- przygotowywanie i zamieszczanie w prasie treści ogłoszeń modułowych oraz tabelek językowych
- koordynowanie projektu edukacyjnego English Unlimited oraz Gazety Wyborczej Trójmieście THE LIFE AND TIMES OF PATRYCJA GEMBEK oraz VICKYS ADVENTURES. Celem projektu - nauka języka angielskiego w nowy, oryginalny sposób poprzez wykorzystanie mediów (Gazeta Wyborcza) oraz Internetu. Do moich zadań należało koordynowanie tego projektu, wykonywanie wszystkich potrzebnych tłumaczeń do Gazety Wyborczej, oraz na stronę internetową www.eu.com.pl, współtworzenie z lektorami szkoły przygód dwóch sióstr, które ukazywały się co tydzień w formie epizodów na łamach GW, wraz z ćwiczeniami, słownikiem, konkursami etc. Zwieńczeniem moich starań było złożenie wniosku do Unii Europejskiej o przyznanie szkole językowej certyfikatu European Label
- koordynowanie projektu DIALOGI BIZNESOWE we współpracy z Dziennikiem Bałtyckim (korekta tekstu, tłumaczenia, oraz przygotowywanie pytań konkursowych)

Szkolenia i kursy

WYBRANE SZKOLENIA:

* Aiesec – ‘Autoprezentacja’, warsztaty, wrzesień 1999r., Sopot;
* Helmut Glaeser – ‘Motywacja’, warsztaty, listopad 1999r., Sopot;
* Business Games – case study session ‘Royco’ – Unilever Polska S.A, styczeń 2000r., Gdańsk;
* ‘Sztuka Negocjacji’ – Ogólnopolska Konferencja Naukowa zorganizowana przez Koło Naukowe STRATEG Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 5-7 maja 2000r., Jastrzębia Góra;
* ‘Rola Kampanii Promocyjnej w Tworzeniu Nowej Marki’ – II Ogólnopolskie Sympozjum Uczelni Ekonomicznych zorganizowane przez Stowarzyszenie Inicjatywa Młodych, 8-10 grudnia 2000r., Warszawa;
* ‘Zarządzanie Wiedzą – koncepcja firmy przyszłości’ – Ogólnopolska Konferencja Naukowa zorganizowana przez KN STRATEG Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 9-11 maja 2001r., Krokowa;
* ‘Warsztat Kreatywności’ – Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX z Warszawy, 18 października 2001r., Sopot;
* ‘Przywództwo w organizacji’ – Master Modelling Group z Bydgoszczy, 25 października 2001r., Sopot;
* ‘Project Management’ – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku (ODiTK), 15 listopada 2001r., Sopot;
* ‘Budżetowanie projektów’ – Project Management Sympozjum, 14-15 marca 2002r., Warszawa;
* ‘Praktycy Studentom’ – Ogólnopolska Konferencja Naukowa zorganizowana przez KN STRATEG, 22 marca 2002r., Sopot;
* ‘Zarządzanie i Przedsiębiorczość’ – Konkurs Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości, 24-28 kwietnia 2002 r., Łódź;
* ‘Warsztaty Umiejętności Żywiec – formułowanie celów, motywacja, autoprezentacja’ – Trade Żywiec Sp. z o.o., 2 grudnia 2002 r., Gdynia;
* ‘Case Study Weekend’ – AIESEC SGH, L’ORÉAL; 21-23 marca 2003r., Warszawa;
* ‘PR – dwie literki, które zmieniły świat’ – Ogólnopolska Konferencja Naukowa zorganizowana przez KN STRATEG, 15-16 maja 2003r., Sopot;
* ‘Plymouth Business Growth’ – konferencja zorganizowana w ramach 5letniego planu rozwoju miasta Plymouth, Rada Miasta Plymouth, 30 lipca 2004r., Plymouth, Wielka Brytania;
* Miesięczny kurs języka hiszpańskiego w szkole językowej ESTUDIO SAMPERE w Madrycie; lipiec 2006r., Madryt, Hiszpania;
* 2-tygodniowy kurs języka hiszpańskiego w szkole językowej ESTUDIO SAMPERE w Madrycie; lipiec 2007r., Madryt, Hiszpania;
* ‘Komunikacja Biznesowa’ – House of Skills; szkolenie ORBIS SA; Gdańsk, 25-26.08.2008;
* ‘Coaching jako wspieranie pracowników i motywowanie przez delegowanie zadań i odpowiedzialności’ – House of Skills; szkolenie ORBIS SA; Gdańsk, 13-14.10.2008;
* ‘Keys of Luxury Experience’ – Sofitel training, 10.12.2008, Sopot.
* Nauka gry na fortepianie (6 lat – ognisko muzyczne) //
* Nauka gry na gitarze (2 lata – YMCA);
* Roczny kurs – PUBLIC ADMINISTRATION CERTIFICATE COURSE współorganizowany przez Uniwersytet Gdański, Civic Education Project i Grand Valley State University School of Public and Nonprofit Administration;
* Udział w konkursie GRASZ o STAŻ - zakwalifikowanie się do III etapu - Assessment Centre w siedzibie głównej Master Foods Polska, rozmowy w siedzibie głównej Gazety Wyborczej, rozmowy w DDB Warsaw, Warszawa;
* Udział w Akademii Młodych Dyplomatów 2004/2005 (roczny program szkoleniowy przygotowujący studentów i absolwentów polskich uczelni do konkursów do polskiej służby zagranicznej, służby cywilnej, instytucji europejskich i organizacji międzynarodowych; Organizatorem projektu jest Stowarzyszenie FORUM MŁODYCH DYPLOMATÓW.

KLUCZOWE KOMPETENCJE W OBSZARZE PR i MARKETINGU:

* Kompleksowa obsługa klientów biznesowych, korporacyjnych: przygotowywanie ofert (koncepcja kreatywna, scenariusze, atrakcje, kosztorys, umowa, wizja lokalna, nadzór nad realizacją projektu) konferencji prasowych, uroczystych wydarzeń takich jak otwarcie biura/oddziału firmy, jubileusze, uroczyste gale; wyjazdów integracyjnych; obsługa stoisk firmowych na targach branżowych; udział w przetargach.
*Reprezentacja firmy na polu biznesowym: budowanie pozytywnych i długofalowych relacji
z mediami, klientami, organizacjami społecznymi, instytucjami, środowiskami kulturalnymi
i politycznymi, udział w międzynarodowych targach marketingu, reklamy i PR, prowadzenie negocjacji biznesowych.
* Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji.
* Opracowywanie i realizacja strategii PR: kształtowanie i implementacja planów współpracy z mediami, organizacjami społecznymi i innego rodzaju instytucjami, realizacja planów PR.
* Zarządzanie wizerunkiem marki w mediach: pełnienie funkcji rzecznika prasowego, budowanie świadomości marki, dbałość o jej rozpoznawalność i pozytywny wizerunek, przygotowywanie i dostarczanie przedstawicielom mediów materiałów informacyjnych o firmie i podejmowanych przez nią działaniach, monitorowanie, analiza i archiwizacja informacji o pracodawcy pojawiających się w mediach.
* Analiza opinii klientów o firmie oraz projektowanie rozwiązań podnoszących jakość usług świadczonych przez pracodawcę i zadowolenie klientów.
* Opracowywanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie planów marketingowych, przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowo-promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych, przygotowywanie materiałów marketingowych i sprzedażowych (oferty, newslettery, reklamy prasowe, internetowe, projekty billboardów, materiały BTL, katalogi produktowe), poszukiwanie alternatywnych form promocji.
* Przygotowywanie strategii sponsoringowej: wyszukiwanie oraz pozyskiwanie sponsorów
i partnerów medialnych.
* Zarządzanie budżetem: planowanie budżetu przeznaczonego na działania marketingowe, nadzór nad jego realizacją.
* Organizacja eventów, spotkań, prezentacji i konferencji z udziałem najważniejszych kontrahentów, przedstawicieli organizacji społecznych, instytucji oraz środowisk kulturalnych i politycznych we współpracy z innymi departamentami.
* Organizacja spotkań, zebrań, wizytacji, imprez, konkursów i wyjazdów firmowych: nadzór nad ich przygotowaniem komunikacyjnym, medialnych i organizacyjnym.
* Budowanie i odpowiedzialność za właściwy poziom komunikacji wewnętrznej w firmie.
* Zarządzanie personelem: organizacja i kierowanie pracą zespołów projektowych, koordynacja procesów rekrutacyjnych, administracja personalna, opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii szkoleniowej.
* Nadzór nad atmosferą w miejscu pracy: badanie poziomu zadowolenia z pracy wśród osób zatrudnionych w firmie, organizacja wyjazdów integracyjnych.
* Współredagowanie wewnętrznego biuletynu informacyjnego.
* Zbieranie materiałów, tworzenie i redagowanie tekstów prasowych: artykułów, informacji prasowych, wywiadów.
* Zarządzanie firmową stroną internetową: opracowywanie i nadzór nad treścią, aktualizacja materiałów na stronie internetowej.
* Współpraca z zarządem, innymi departamentami w kraju i za granicą.
* Sporządzanie stosownych raportów na potrzeby zarządu.

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania i Ekonomii, PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS, IX edycja, studia podyplomowe
Politechnika Gdańska
Logo
Wydział Zarządzania; studia dzienne; Specjalność – Ekonomika Przedsiębiorstw, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Zainteresowania

- sport (siatkówka, bieganie, jazda na nartach);
- gra na pianinie i gitarze, śpiew, taniec (tango i salsa);
- jazz, muzyka filmowa, muzyka świata;
- podróże, poznawanie innych kultur i nauka języków obcych;
- PR, reklama, komunikacja, psychologia biznesu,
- literatura, teatr, kino, malarstwo.

Organizacje

1999 – 2005 Aktywny członek Koła Naukowego „STRATEG” na Wydziale Zarządzania na UG

Zakres obowiązków:
- Udział w przygotowywaniu ogólnopolskich konferencji naukowych jako członek KN STRATEG ‘Sztuka Negocjacji’ (sponsorzy, media), ‘Zarządzanie Wiedzą – koncepcja firmy przyszłości’ (sponsorzy, media), ‘Praktycy Studentom’ (sponsorzy, media), ‘PR - dwie literki, które zmieniły świat’ (sponsorzy, media);
- pozyskiwanie sponsorów, patronów medialnych; udział w szkoleniach i seminariach
- przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych o KN i UG (www.strateg.edu.pl)

Inne

PRAKTYKI:

* 01.2004 – 02.2004 praktyka w Radiu Eska Nord, Gdynia
* 08.2002 – 09.2002 praktyka – telemarketerka w grupie kapitałowej Nordea; Gdańsk
* 01.2002 – 03.2002 praktyka w ramach Public Administration Certificate Course – Urząd Miasta w Sopocie, Wydział Strategii i Rozwoju
* 07.2001 – 10.2001 udział w programie AU-PAIR (opieka nad trójką dzieci), Londyn, UK
* 07.2000 – 10.2000 praca w angielskim pubie jako kelnerka i barmanka, THE O’BAR, Londyn, UK

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
AMERYKA
AMERYKA
CZY Amerykanie pozwolą żeby ich prezydentem był czarny?!
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Discover Unknown BLOG
Discover Unknown BLOG
Dla wszystkich, ktorzy lubia nowosci technologiczne, czadowe ciuchy, fc barcelone i podroze :)
Gdańsk Morze Możliwości
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
Gdynia - moje miasto
Gdynia - moje miasto
Fajni ludzie - z inspirujacego miasta Gdyni :)
Golf
Golf
Przyjemny sposób na pogłębianie znajomości, także tych z Goldenline.
Golfiarze
Golfiarze
Dla Poczatkujacych Golfiarzy
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
Hotelarskie ciekawostki
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.
klub ATELIER sopot
klub ATELIER sopot
Członkowie klubu ATELIER, stali bywalcy i sympatycy!
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń