Umiejętności
Coaching
Analiza finansowa
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
zarządzanie zmianą
Szkolenia pracowników
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Sales manager
Umiejętność budowania biznesowych relacji z klientami segmentu Private Banking
tworzenie systemów motywacyjnych
Pakiet MS Offiece
Efektywność Sprzedaży
tworzenie raportów i zestawień
Sales Force
tworzenie dobrej atmosfery w zespole
wdrażanie nowych projektów
tworzenie raportów i analiz
Sales Support
wdrażanie nowych pracowników
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
Wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością
Konkursy sprzedażowe
Rozliczanie projektów
Analiza danych - Data Analysis
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d.s. opracowywania wniosków i przygotowywania projektów o dofinansowanie z funduszy EU
ONSET Sp. z o.o.
Merytoryczne przygotowanie wniosku o dofinansowane(analiza potencjału firmy, analiza działalności firmy)
Szczegółowa analiza przedmiotu projektu - opis produktu/ innowacyjnosci
Finansowa analiza projektu
Pozyskanie niezbędnej dokumentacji do złożenia wniosku
Szczegółowa analiza przedmiotu projektu - opis produktu/ innowacyjnosci
Finansowa analiza projektu
Pozyskanie niezbędnej dokumentacji do złożenia wniosku
Właściciel
Herbaciarnia Wolomin
Zarządzanie punktem pod kątem dochodowowości
Sporzadzanie zamówień
Analiza sprzedaży
Prowadzenie sklepu itnternetowego
Rekrytacja pracownikow
Prowadzenie kont na social media
Organizowanie koncertów, wystaw obrazów, wieczorków tematycznych, warsztatów artystycznych
Stworzenie miejsca istotnego na mapie kulturalnej miasta
Sporzadzanie zamówień
Analiza sprzedaży
Prowadzenie sklepu itnternetowego
Rekrytacja pracownikow
Prowadzenie kont na social media
Organizowanie koncertów, wystaw obrazów, wieczorków tematycznych, warsztatów artystycznych
Stworzenie miejsca istotnego na mapie kulturalnej miasta
Starszy Specjalista d.s. Zarządzania Sprzedażą w Departamencie Sperzedaży Bankowości Detalicznej
Lider biznesowy projektów w bankowości detalicznej - stworzenie oraz wdrożenie z sukcesem marki Premium Banking w Raiffeisen Bank Polska
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem
Współtworzenie nowej oferty produktów dla Klientów z segmentu Affluent(http://raiffeisenpolbank.com/klienci-premium)
Przygotowanie zakresu szkoleń dla Oddziałów Banku
Przygotowanie polityki segmentacji Klientów Detalicznych w RBPL
Sporządzanie dokumentacji, w tym specyfikacji biznesowych
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Tworzenie projektów dokumentów marketingowych – oferta produktów, ekspozycja produktów na stronach WWW branżowych, tworzenie artykułów do prasy branżowej
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Tworzenie i realizowanie konkursów sprzedażowych
Tworzenie planów biznesowych do projektów Banku, akcji sprzedażowych, konkursów sprzedażowych, pod kątem dochodowości
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem
Współtworzenie nowej oferty produktów dla Klientów z segmentu Affluent(http://raiffeisenpolbank.com/klienci-premium)
Przygotowanie zakresu szkoleń dla Oddziałów Banku
Przygotowanie polityki segmentacji Klientów Detalicznych w RBPL
Sporządzanie dokumentacji, w tym specyfikacji biznesowych
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Tworzenie projektów dokumentów marketingowych – oferta produktów, ekspozycja produktów na stronach WWW branżowych, tworzenie artykułów do prasy branżowej
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Tworzenie i realizowanie konkursów sprzedażowych
Tworzenie planów biznesowych do projektów Banku, akcji sprzedażowych, konkursów sprzedażowych, pod kątem dochodowości
Koordynator sprzedaży
Wdrożenie projektu Sales Force Effectivenes
Motywowanie, coaching sprzedażowy pracowników Oddziałów Banku.
Szkolenia „on-job”
Tworzenie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, tworzenie oraz przeprowadzanie szkoleń z podejścia doradczego do Klienta.
Koordynowanie w podległym regionie poziomu realizacji planów sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację budżetu w podległym regionie.
„Łącznik” pomiędzy centralą banku a regionami – wdrażanie innowacji, inicjowanie zmian w konstrukcji produktów, procesów, procedur
Tworzenie, wdrażanie i egzekwowanie standardów obsługi klienta
Wsparcie wszelkich dzialań pro-sprzedażowych
Sprzedaż modelowa
Tworzenie skryptów sprzedażowych zgodnie z modelem rozmowy sprzedażowej
Motywowanie, coaching sprzedażowy pracowników Oddziałów Banku.
Szkolenia „on-job”
Tworzenie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, tworzenie oraz przeprowadzanie szkoleń z podejścia doradczego do Klienta.
Koordynowanie w podległym regionie poziomu realizacji planów sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację budżetu w podległym regionie.
„Łącznik” pomiędzy centralą banku a regionami – wdrażanie innowacji, inicjowanie zmian w konstrukcji produktów, procesów, procedur
Tworzenie, wdrażanie i egzekwowanie standardów obsługi klienta
Wsparcie wszelkich dzialań pro-sprzedażowych
Sprzedaż modelowa
Tworzenie skryptów sprzedażowych zgodnie z modelem rozmowy sprzedażowej
Kierownik Działu Telesprzedaży
Rekrutacja, szkolenie, nadzorowanie i motywowanie zespołu sprzedawców
Realizacja nałożonych planów sprzedaży
Zarządzanie bazą klientów
Wszelkie sprawy organizacyjne związane z prowadzeniem grupy
Tworzenie raportów sprzedażowych
Planowanie strategii zespołu oraz planowanie budżetu, tworzenie systemu motywacyjnego
Tworzenie oceny kompetencji pracownika
Nadzorowanie obsługi infolinii oraz wszelkich spraw związanych, tworzenie procedur bankowych
Tworzenie grafików pracy
Sprzedaż produktów bankowych
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów kredytowych(diagnozowanie potrzeb klientów, dobór optymalnej oferty, obsługa posprzedażowa)
Realizacja nałożonych planów sprzedaży
Zarządzanie bazą klientów
Wszelkie sprawy organizacyjne związane z prowadzeniem grupy
Tworzenie raportów sprzedażowych
Planowanie strategii zespołu oraz planowanie budżetu, tworzenie systemu motywacyjnego
Tworzenie oceny kompetencji pracownika
Nadzorowanie obsługi infolinii oraz wszelkich spraw związanych, tworzenie procedur bankowych
Tworzenie grafików pracy
Sprzedaż produktów bankowych
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów kredytowych(diagnozowanie potrzeb klientów, dobór optymalnej oferty, obsługa posprzedażowa)
Projekty
Affluetnt Excellence Project
Affluent(http://raiffeisenpolbank.com/klienci-premium)
Przygotowanie zakresu szkoleń dla Oddziałów Banku
Przygotowanie polityki segmentacji Klientów Detalicznych w RBPL
Sporządzanie dokumentacji, w tym specyfikacji biznesowych
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Tworzenie projektów dokumentów marketingowych – oferta produktów, ekspozycja produktów na stronach
WWW branżowych, tworzenie artykułów do prasy branżowej
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Tworzenie i realizowanie konkursów sprzedażowych
Tworzenie planów biznesowych do projektów Banku, akcji sprzedażowych, konkursów sprzedażowych, pod
kątem dochodowości
Analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz poziomu wdrożenia prowadzonych projektów dla Zarządu
Banku
Tworzenie komunikacji do sieci sprzedaży
Wdrażanie doradczego modelu sprzedaży dla Klientów Affluent
Współpraca przy tworzeniu procedur i procesów dla Oddziałów Banku
Tworzenie od strony biznesowej akcji sprzedażowych i uproduktowiających do istniejących Klientów\
Stworzenie polityki uproduktowiającej do Klientów Korporacyjnych Banku – wzrost wskaźnika
uproduktowienia o 70% w stosunku do pierwotnego poziomu
Affluent Excelence Project
Jul 2007 – Oct 2011
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem
Jul 2007 – Oct 2011
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem
Zakres obowiązków
Współtworzenie nowej oferty produktów dla Klientów z segmentuAffluent(http://raiffeisenpolbank.com/klienci-premium)
Przygotowanie zakresu szkoleń dla Oddziałów Banku
Przygotowanie polityki segmentacji Klientów Detalicznych w RBPL
Sporządzanie dokumentacji, w tym specyfikacji biznesowych
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Tworzenie projektów dokumentów marketingowych – oferta produktów, ekspozycja produktów na stronach
WWW branżowych, tworzenie artykułów do prasy branżowej
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Tworzenie i realizowanie konkursów sprzedażowych
Tworzenie planów biznesowych do projektów Banku, akcji sprzedażowych, konkursów sprzedażowych, pod
kątem dochodowości
Analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz poziomu wdrożenia prowadzonych projektów dla Zarządu
Banku
Tworzenie komunikacji do sieci sprzedaży
Wdrażanie doradczego modelu sprzedaży dla Klientów Affluent
Współpraca przy tworzeniu procedur i procesów dla Oddziałów Banku
Tworzenie od strony biznesowej akcji sprzedażowych i uproduktowiających do istniejących Klientów\
Stworzenie polityki uproduktowiającej do Klientów Korporacyjnych Banku – wzrost wskaźnika
uproduktowienia o 70% w stosunku do pierwotnego poziomu
Szkolenia i kursy
02/2010 Sztuka Prezentacji
Organizator: Kalkstein Sp. z o.o.
01/2010 Efektywne zarządzanie produktami bankowymi
Organizator: Warszawski Instytut Bankowy
11/2008 Train The Trainers
Organizator: Raiffeisen International - Klaus Kubat
11/2008 Micro&Retail Sales Training
Organizator: Raiffeisen International - Klaus Kubat
08/2008 Train The Trainers
Organizator: House of Skills
03/2008 Współpraca w zespole, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja.
Organizator: Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
06/2007 Coaching Kadry Kierowniczej i Zarządzanie
Organizator: Moderator
01/2007 Rekrutacja i selekcja pracowników
Organizator: Berndson Szkolenia
04/2006 Skuteczny Coaching w Call Centre
Organizator: Extreme Management Solutions
01/2005 Szereg szkoleń zakresu technik sprzedaży, kurs profesjonalnej, telefonicznej obsługi Klienta, zachowania wobec Klienta reklamacyjnego
Organizator: Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting
Organizator: Kalkstein Sp. z o.o.
01/2010 Efektywne zarządzanie produktami bankowymi
Organizator: Warszawski Instytut Bankowy
11/2008 Train The Trainers
Organizator: Raiffeisen International - Klaus Kubat
11/2008 Micro&Retail Sales Training
Organizator: Raiffeisen International - Klaus Kubat
08/2008 Train The Trainers
Organizator: House of Skills
03/2008 Współpraca w zespole, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja.
Organizator: Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
06/2007 Coaching Kadry Kierowniczej i Zarządzanie
Organizator: Moderator
01/2007 Rekrutacja i selekcja pracowników
Organizator: Berndson Szkolenia
04/2006 Skuteczny Coaching w Call Centre
Organizator: Extreme Management Solutions
01/2005 Szereg szkoleń zakresu technik sprzedaży, kurs profesjonalnej, telefonicznej obsługi Klienta, zachowania wobec Klienta reklamacyjnego
Organizator: Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
zlotnictwo, wegetariańskie potrawy, hodowla warzyw, kawa, herbata, obserwowanie ludzi i zorzy polarnych
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.