Agnieszka Czechowicz

Raiffeisen Bank Polska S.A.
Wołomin, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Analiza finansowa Project Management Zarządzanie Sprzedażą zarządzanie zmianą Szkolenia pracowników Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami Sales manager Umiejętność budowania biznesowych relacji z klientami segmentu Private Banking tworzenie systemów motywacyjnych Pakiet MS Offiece Efektywność Sprzedaży tworzenie raportów i zestawień Sales Force tworzenie dobrej atmosfery w zespole wdrażanie nowych projektów tworzenie raportów i analiz Sales Support wdrażanie nowych pracowników Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur Wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością Konkursy sprzedażowe Rozliczanie projektów Analiza danych - Data Analysis

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista d.s. opracowywania wniosków i przygotowywania projektów o dofinansowanie z funduszy EU
ONSET Sp. z o.o.
Merytoryczne przygotowanie wniosku o dofinansowane(analiza potencjału firmy, analiza działalności firmy)
Szczegółowa analiza przedmiotu projektu - opis produktu/ innowacyjnosci
Finansowa analiza projektu
Pozyskanie niezbędnej dokumentacji do złożenia wniosku
Logo
Supervisor
Caremark LTD Ireland
Nadzór nad zespołem opiekunów społecznych
Optymalna alokacja pracowników
Ustalanie planu pracy(care plan)
Ustalanie grafiku
Szkolenia on-job
Wszystkie sprawy związane z prowadzeniem zespołu
Logo
Pracownik socjalny
ALH Live-In Homecare - Ireland
Wywiad spoleczny
Kwalifikacja do programu opieki medycznej w domach Klientow
Logo
Właściciel
Herbaciarnia Wolomin
Zarządzanie punktem pod kątem dochodowowości
Sporzadzanie zamówień
Analiza sprzedaży
Prowadzenie sklepu itnternetowego
Rekrytacja pracownikow
Prowadzenie kont na social media
Organizowanie koncertów, wystaw obrazów, wieczorków tematycznych, warsztatów artystycznych
Stworzenie miejsca istotnego na mapie kulturalnej miasta
Bank BNP Paribas
Starszy Specjalista d.s. Zarządzania Sprzedażą w Departamencie Sperzedaży Bankowości Detalicznej
Lider biznesowy projektów w bankowości detalicznej - stworzenie oraz wdrożenie z sukcesem marki Premium Banking w Raiffeisen Bank Polska
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem
Współtworzenie nowej oferty produktów dla Klientów z segmentu Affluent(http://raiffeisenpolbank.com/klienci-premium)
Przygotowanie zakresu szkoleń dla Oddziałów Banku
Przygotowanie polityki segmentacji Klientów Detalicznych w RBPL
Sporządzanie dokumentacji, w tym specyfikacji biznesowych
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Tworzenie projektów dokumentów marketingowych – oferta produktów, ekspozycja produktów na stronach WWW branżowych, tworzenie artykułów do prasy branżowej
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Tworzenie i realizowanie konkursów sprzedażowych
Tworzenie planów biznesowych do projektów Banku, akcji sprzedażowych, konkursów sprzedażowych, pod kątem dochodowości
Bank BNP Paribas
Koordynator sprzedaży
Wdrożenie projektu Sales Force Effectivenes
Motywowanie, coaching sprzedażowy pracowników Oddziałów Banku.
Szkolenia „on-job”
Tworzenie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, tworzenie oraz przeprowadzanie szkoleń z podejścia doradczego do Klienta.
Koordynowanie w podległym regionie poziomu realizacji planów sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację budżetu w podległym regionie.
„Łącznik” pomiędzy centralą banku a regionami – wdrażanie innowacji, inicjowanie zmian w konstrukcji produktów, procesów, procedur
Tworzenie, wdrażanie i egzekwowanie standardów obsługi klienta
Wsparcie wszelkich dzialań pro-sprzedażowych
Sprzedaż modelowa
Tworzenie skryptów sprzedażowych zgodnie z modelem rozmowy sprzedażowej
Bank BNP Paribas
Kierownik Działu Telesprzedaży
Rekrutacja, szkolenie, nadzorowanie i motywowanie zespołu sprzedawców
Realizacja nałożonych planów sprzedaży
Zarządzanie bazą klientów
Wszelkie sprawy organizacyjne związane z prowadzeniem grupy
Tworzenie raportów sprzedażowych
Planowanie strategii zespołu oraz planowanie budżetu, tworzenie systemu motywacyjnego
Tworzenie oceny kompetencji pracownika
Nadzorowanie obsługi infolinii oraz wszelkich spraw związanych, tworzenie procedur bankowych
Tworzenie grafików pracy
Sprzedaż produktów bankowych
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów kredytowych(diagnozowanie potrzeb klientów, dobór optymalnej oferty, obsługa posprzedażowa)

Projekty

Affluetnt Excellence Project
Affluent Excelence Project
Jul 2007 – Oct 2011
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu zgodnie z budżetem i harmonogramem
Zakres obowiązków
Współtworzenie nowej oferty produktów dla Klientów z segmentu
Affluent(http://raiffeisenpolbank.com/klienci-premium)
Przygotowanie zakresu szkoleń dla Oddziałów Banku
Przygotowanie polityki segmentacji Klientów Detalicznych w RBPL
Sporządzanie dokumentacji, w tym specyfikacji biznesowych
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Tworzenie projektów dokumentów marketingowych – oferta produktów, ekspozycja produktów na stronach
WWW branżowych, tworzenie artykułów do prasy branżowej
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Tworzenie i realizowanie konkursów sprzedażowych
Tworzenie planów biznesowych do projektów Banku, akcji sprzedażowych, konkursów sprzedażowych, pod
kątem dochodowości
Analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz poziomu wdrożenia prowadzonych projektów dla Zarządu
Banku
Tworzenie komunikacji do sieci sprzedaży
Wdrażanie doradczego modelu sprzedaży dla Klientów Affluent
Współpraca przy tworzeniu procedur i procesów dla Oddziałów Banku
Tworzenie od strony biznesowej akcji sprzedażowych i uproduktowiających do istniejących Klientów\
Stworzenie polityki uproduktowiającej do Klientów Korporacyjnych Banku – wzrost wskaźnika
uproduktowienia o 70% w stosunku do pierwotnego poziomu
Sales Force Effectivenes
Wdrożenie jednolitego systemu zarządzania sprzedaża w Banku od Doradcy do prezesa oraz wszystkimi Doradcami, Dyrektorami, Dyrektorami Regionów, Departamentów oraz Prezesa

Szkolenia i kursy

02/2010 Sztuka Prezentacji
Organizator: Kalkstein Sp. z o.o.
01/2010 Efektywne zarządzanie produktami bankowymi
Organizator: Warszawski Instytut Bankowy
11/2008 Train The Trainers
Organizator: Raiffeisen International - Klaus Kubat
11/2008 Micro&Retail Sales Training
Organizator: Raiffeisen International - Klaus Kubat
08/2008 Train The Trainers
Organizator: House of Skills
03/2008 Współpraca w zespole, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja.
Organizator: Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
06/2007 Coaching Kadry Kierowniczej i Zarządzanie
Organizator: Moderator
01/2007 Rekrutacja i selekcja pracowników
Organizator: Berndson Szkolenia
04/2006 Skuteczny Coaching w Call Centre
Organizator: Extreme Management Solutions
01/2005 Szereg szkoleń zakresu technik sprzedaży, kurs profesjonalnej, telefonicznej obsługi Klienta, zachowania wobec Klienta reklamacyjnego
Organizator: Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting

Edukacja

Logo
Jubiler- Złotnik, zawodowe
Zespół Szkół nr. 31
Logo
Złotnictwo, średnie
The School od Jewellery Ireland
Logo
Psychologia biznesu, magisterskie
SWPS

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

zlotnictwo, wegetariańskie potrawy, hodowla warzyw, kawa, herbata, obserwowanie ludzi i zorzy polarnych

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.