Agnieszka Ciemniejewska

Zastępca Dyrektora Sprzedaży Biznes i Public INEA S.A.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Prezentacje dla Klienta Zdolności interpersonalne Rekrutacja Efektywność Sprzedaży Prezentacje handlowe Budowanie zepołu Zarządzanie zespołem Kultura osobista na wysokim poziomie Planowanie Negocjaje

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

INEA S.A.
Z-ca Dyrektora Sprzedaży B2B & B2P
- wsparcie w kreowaniu strategii sprzedażowej przedsiębiorstwa w obszarze klienta segmentu Biznes i Public
- ustalanie krótko i długo falowych celów sprzedażowych
- kształtowanie optymalnego poziomu zatrudnienia w podległych zespołach
- zarządzanie procesem sprzedaży do klientów Biznes i Public
- bieżąca kontrola procesu sprzedaży
- kierowanie i nadzór nad pracą podległych zespołów
- szkolenie i rozwijanie PH oraz Kierowników Działów Sprzedaży
- Raportowanie wyników
INEA S.A.
Manager ds. Rynku Public
obowiązki jak w przypadku Kierownika Rynku Public i dodatkowo:
- prowadzenie projektów unijnych m. innymi w 2015 roku prowadzenie projektu budowy sieci szerokopasmowej z działania 2.8
- kontakty z władzami Urzędów Marszałkowskich i samorządowych, Urzędy Miast i Gmin
- ustalanie nowych terenów inwestycyjnych
- koordynacja zamówień publicznych
INEA S.A.
P.O. Dyrektora Sprzedaży Departamentu Klientów Biznesowych
zastępstwo na czas poszukiwania nowego Dyrektora m. innymi
- poza obowiązkami kierownika sektora publicznego koordynowanie zespołami sprzedażowymi do klientów biznesowych
- opracowywanie biznes planów
- opracowanie nowego systemu prowizyjnego dla handlowców z poszcz. działów
INEA S.A.
KIEROWNIK DZIAŁU SEKTORA PUBLICZNEGO
- Kierowanie działem Zamówień Publicznych
- Kierowanie działem ds. współpracy z JST
- współpraca biznesowa z Jednostkami Samorządu Terytorialnego,
- nawiązywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- promocja usług i marki INEA,
- kreowanie potrzeb wśród JST i ścisła współpraca z działami w firmie m. innymi z
działem Planowania Sieci, Marketingiem i PR.
INEA S.A.
Kierownik Działu ds. Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego
- współpraca biznesowa z Jednostkami Samorządu Terytorialnego,
- nawiązywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- promocja usług i marki INEA,
- kreowanie potrzeb wśród JST i ścisła współpraca z działami w firmie m. innymi z
działem Planowania Sieci, Marketingiem i PR., działem Zamówień Publicznych
- tworzenie zespołu kompetentnych Koordynatorów ds. współpracy z JST
Telefonia Dialog S.A.
KONSULTANT DS. KLIENTÓW BIZNESOWYCH
- Sprzedaż zaawansowanych usług telekomunikacyjnych
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- projektowanie usług telekomunikacyjnych dla klientów korporacyjnych,
- budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- przygotowywanie ofert i udział w postępowaniach przetargowych
- szukanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących usługi telekomunikacyjne
- tworzenie bazy danych, podpisywanie umów, dbałość o standardy jakościowe
- planowanie i analiza inwestycji spółki w regionie
- pomoc w selekcji i rekrutacji nowych pracowników na stanowiska handlowe
eTel Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów
- Efektywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych i realizacja planów sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
Logo
SPECJALISTA DS. MARKETINGU
PELO-POLSKA SP. Z O.O.
- Stworzenie nowego działu sprzedaży
- pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych
- organizacja stoiska firmowego na Międzynarodowych Targach Mody
- projektowanie odzieży z logo firmowym
Logo
AGENT UBEZPIECZENIOWY OFE
ZURICH SOLIDARNI
- praca z klientem indywidualnym jako Przedstawiciel Handlowy
Logo
SPRZEDAWCA
EMAX SP. Z O.O.
- Specjalista ds. Sprzedaży w salonie firmowym
Logo
Asystentka Biura
PROJEKT Krajowe Biuro Doradztwa Finansowego s.c.
organizacja szkoleń na maklerów i doradców finansowych,
- negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów,
- przygotowanie materiałów szkoleniowych dla kursantów,
- przygotowanie planu wykładów oraz koordynacja zajęć
Logo
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SALONIE FIRMOWYM
EMAX SP. Z O.O.
- Obsługa klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych
- współpraca z podwykonawcami ( instalatorami central telefonicznych)
- przygotowanie oferty sprzedaży urządzeń telekomunikacyjnych
- podpisywanie umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych
- sprzedaż tel. komórkowych

Szkolenia i kursy

2012-2013 - INNOVATION EXCELLENCE AKADEMY - organizowane przez ICAN INSTITUTE & HARVARD BUSINESS REVIEW z zakresu:
- wdrażanie strategii i zarządzanie zmianą
- analiza ekonomiczna projektów i przedsięwzięć
- skuteczne przywództwo i komunikacja lidera
- zarządzanie ludźmi: podwładnymi i zespołami
- zarządzanie procesami i projektami

2011 - Autoprezentacja na forum publicznym

2009 - Zaawansowane Techniki Sprzedaży

2008 - Centrale Siemens Hipath oraz system HiPath
OpenOffice”

2008 - Warsztaty negocjacyjne z wykorzystaniem gry strategicznej, czyli „jak sprzedać bez sprzedaży”

2007 - Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży

2007 - Organizacja czasu pracy

2007 - Ericsson Call center - zaawansowane usługi

2005-2006 - Cykl Szkoleń firmy Mercuri International z zakresu:
„ Rozwinięte strategie przejmowania klientów”
„ Negocjacje i techniki sprzedaży” poziom
zaawansowany
Professional Business Consulting
"Profesjonalne umiejętności sprzedażowe" Poziom II
-Siemens Szkolenie Handlowe "Nowoczesne
rozwiązania teleinformatyczne
firmy Siemens dla klienta biznesowego
- Najnowsze rozwiązania firmy Ericsson w
zakresie central telefonicznych

Edukacja

Logo
ZARZĄDZANIE I MARKETING, licencjackie
SZKOŁA SEKRETAREK WIELKOPOLSKIEJ IZBY PRZEMYSŁOWO-HANDLOWEJ

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

- literatura współczesna, muzyka, film, projektowanie ogrodów i wnętrz, gotowanie, psychologia