Umiejętności
Prezentacje dla Klienta
Zdolności interpersonalne
Rekrutacja
Efektywność Sprzedaży
Prezentacje handlowe
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Kultura osobista na wysokim poziomie
Planowanie
Negocjaje
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Dyrektora Sprzedaży B2B & B2P
- wsparcie w kreowaniu strategii sprzedażowej przedsiębiorstwa w obszarze klienta segmentu Biznes i Public
- ustalanie krótko i długo falowych celów sprzedażowych
- kształtowanie optymalnego poziomu zatrudnienia w podległych zespołach
- zarządzanie procesem sprzedaży do klientów Biznes i Public
- bieżąca kontrola procesu sprzedaży
- kierowanie i nadzór nad pracą podległych zespołów
- szkolenie i rozwijanie PH oraz Kierowników Działów Sprzedaży
- Raportowanie wyników
- ustalanie krótko i długo falowych celów sprzedażowych
- kształtowanie optymalnego poziomu zatrudnienia w podległych zespołach
- zarządzanie procesem sprzedaży do klientów Biznes i Public
- bieżąca kontrola procesu sprzedaży
- kierowanie i nadzór nad pracą podległych zespołów
- szkolenie i rozwijanie PH oraz Kierowników Działów Sprzedaży
- Raportowanie wyników
Manager ds. Rynku Public
obowiązki jak w przypadku Kierownika Rynku Public i dodatkowo:
- prowadzenie projektów unijnych m. innymi w 2015 roku prowadzenie projektu budowy sieci szerokopasmowej z działania 2.8
- kontakty z władzami Urzędów Marszałkowskich i samorządowych, Urzędy Miast i Gmin
- ustalanie nowych terenów inwestycyjnych
- koordynacja zamówień publicznych
- prowadzenie projektów unijnych m. innymi w 2015 roku prowadzenie projektu budowy sieci szerokopasmowej z działania 2.8
- kontakty z władzami Urzędów Marszałkowskich i samorządowych, Urzędy Miast i Gmin
- ustalanie nowych terenów inwestycyjnych
- koordynacja zamówień publicznych
P.O. Dyrektora Sprzedaży Departamentu Klientów Biznesowych
zastępstwo na czas poszukiwania nowego Dyrektora m. innymi
- poza obowiązkami kierownika sektora publicznego koordynowanie zespołami sprzedażowymi do klientów biznesowych
- opracowywanie biznes planów
- opracowanie nowego systemu prowizyjnego dla handlowców z poszcz. działów
- poza obowiązkami kierownika sektora publicznego koordynowanie zespołami sprzedażowymi do klientów biznesowych
- opracowywanie biznes planów
- opracowanie nowego systemu prowizyjnego dla handlowców z poszcz. działów
KIEROWNIK DZIAŁU SEKTORA PUBLICZNEGO
- Kierowanie działem Zamówień Publicznych
- Kierowanie działem ds. współpracy z JST
- współpraca biznesowa z Jednostkami Samorządu Terytorialnego,
- nawiązywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- promocja usług i marki INEA,
- kreowanie potrzeb wśród JST i ścisła współpraca z działami w firmie m. innymi z
działem Planowania Sieci, Marketingiem i PR.
- Kierowanie działem ds. współpracy z JST
- współpraca biznesowa z Jednostkami Samorządu Terytorialnego,
- nawiązywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- promocja usług i marki INEA,
- kreowanie potrzeb wśród JST i ścisła współpraca z działami w firmie m. innymi z
działem Planowania Sieci, Marketingiem i PR.
Kierownik Działu ds. Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego
- współpraca biznesowa z Jednostkami Samorządu Terytorialnego,
- nawiązywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- promocja usług i marki INEA,
- kreowanie potrzeb wśród JST i ścisła współpraca z działami w firmie m. innymi z
działem Planowania Sieci, Marketingiem i PR., działem Zamówień Publicznych
- tworzenie zespołu kompetentnych Koordynatorów ds. współpracy z JST
- nawiązywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- promocja usług i marki INEA,
- kreowanie potrzeb wśród JST i ścisła współpraca z działami w firmie m. innymi z
działem Planowania Sieci, Marketingiem i PR., działem Zamówień Publicznych
- tworzenie zespołu kompetentnych Koordynatorów ds. współpracy z JST
KONSULTANT DS. KLIENTÓW BIZNESOWYCH
- Sprzedaż zaawansowanych usług telekomunikacyjnych
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- projektowanie usług telekomunikacyjnych dla klientów korporacyjnych,
- budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- przygotowywanie ofert i udział w postępowaniach przetargowych
- szukanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących usługi telekomunikacyjne
- tworzenie bazy danych, podpisywanie umów, dbałość o standardy jakościowe
- planowanie i analiza inwestycji spółki w regionie
- pomoc w selekcji i rekrutacji nowych pracowników na stanowiska handlowe
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- projektowanie usług telekomunikacyjnych dla klientów korporacyjnych,
- budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
- przygotowywanie ofert i udział w postępowaniach przetargowych
- szukanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących usługi telekomunikacyjne
- tworzenie bazy danych, podpisywanie umów, dbałość o standardy jakościowe
- planowanie i analiza inwestycji spółki w regionie
- pomoc w selekcji i rekrutacji nowych pracowników na stanowiska handlowe
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SALONIE FIRMOWYM
EMAX SP. Z O.O.
- Obsługa klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych
- współpraca z podwykonawcami ( instalatorami central telefonicznych)
- przygotowanie oferty sprzedaży urządzeń telekomunikacyjnych
- podpisywanie umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych
- sprzedaż tel. komórkowych
- współpraca z podwykonawcami ( instalatorami central telefonicznych)
- przygotowanie oferty sprzedaży urządzeń telekomunikacyjnych
- podpisywanie umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych
- sprzedaż tel. komórkowych
Szkolenia i kursy
2012-2013 - INNOVATION EXCELLENCE AKADEMY - organizowane przez ICAN INSTITUTE & HARVARD BUSINESS REVIEW z zakresu:
- wdrażanie strategii i zarządzanie zmianą
- analiza ekonomiczna projektów i przedsięwzięć
- skuteczne przywództwo i komunikacja lidera
- zarządzanie ludźmi: podwładnymi i zespołami
- zarządzanie procesami i projektami
2011 - Autoprezentacja na forum publicznym
2009 - Zaawansowane Techniki Sprzedaży
2008 - Centrale Siemens Hipath oraz system HiPath
OpenOffice”
2008 - Warsztaty negocjacyjne z wykorzystaniem gry strategicznej, czyli „jak sprzedać bez sprzedaży”
2007 - Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
2007 - Organizacja czasu pracy
2007 - Ericsson Call center - zaawansowane usługi
2005-2006 - Cykl Szkoleń firmy Mercuri International z zakresu:
„ Rozwinięte strategie przejmowania klientów”
„ Negocjacje i techniki sprzedaży” poziom
zaawansowany
Professional Business Consulting
"Profesjonalne umiejętności sprzedażowe" Poziom II
-Siemens Szkolenie Handlowe "Nowoczesne
rozwiązania teleinformatyczne
firmy Siemens dla klienta biznesowego
- Najnowsze rozwiązania firmy Ericsson w
zakresie central telefonicznych
- wdrażanie strategii i zarządzanie zmianą
- analiza ekonomiczna projektów i przedsięwzięć
- skuteczne przywództwo i komunikacja lidera
- zarządzanie ludźmi: podwładnymi i zespołami
- zarządzanie procesami i projektami
2011 - Autoprezentacja na forum publicznym
2009 - Zaawansowane Techniki Sprzedaży
2008 - Centrale Siemens Hipath oraz system HiPath
OpenOffice”
2008 - Warsztaty negocjacyjne z wykorzystaniem gry strategicznej, czyli „jak sprzedać bez sprzedaży”
2007 - Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
2007 - Organizacja czasu pracy
2007 - Ericsson Call center - zaawansowane usługi
2005-2006 - Cykl Szkoleń firmy Mercuri International z zakresu:
„ Rozwinięte strategie przejmowania klientów”
„ Negocjacje i techniki sprzedaży” poziom
zaawansowany
Professional Business Consulting
"Profesjonalne umiejętności sprzedażowe" Poziom II
-Siemens Szkolenie Handlowe "Nowoczesne
rozwiązania teleinformatyczne
firmy Siemens dla klienta biznesowego
- Najnowsze rozwiązania firmy Ericsson w
zakresie central telefonicznych
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
- literatura współczesna, muzyka, film, projektowanie ogrodów i wnętrz, gotowanie, psychologia