Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager & Product Manager
Marketing Manager
Kierowanie międzynarodowymi działaniami marketingowymi Dywizji Flooring.
Przygotowanie i kontrola realizacji budżetów marketingowych.
Kreowanie strategii komunikacji i wprowadzanie nowych produktów na rynek.
Organizacja i koordynacja międzynarodowych imprez wystawienniczych.
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz podwykonawcami. Przygotowanie standardów ekspozycyjnych dla sieci DIY oraz sieci sprzedaży specjalistycznej.
Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzanie szkoleń na potrzeby działów handlowych.
Product Manager
Wprowadzanie na rynki europejskie innowacyjnego systemu tarasowego. Opracowanie strategii dystrybucji, pozycjonowania cenowego oraz USP’s dla systemu. Przygotowanie narzędzi sprzedażowych oraz materiałów technicznych i szkoleniowych.
Współpraca z działem R&D, Produkcji oraz Zakupów.
Kierowanie międzynarodowymi działaniami marketingowymi Dywizji Flooring.
Przygotowanie i kontrola realizacji budżetów marketingowych.
Kreowanie strategii komunikacji i wprowadzanie nowych produktów na rynek.
Organizacja i koordynacja międzynarodowych imprez wystawienniczych.
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz podwykonawcami. Przygotowanie standardów ekspozycyjnych dla sieci DIY oraz sieci sprzedaży specjalistycznej.
Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzanie szkoleń na potrzeby działów handlowych.
Product Manager
Wprowadzanie na rynki europejskie innowacyjnego systemu tarasowego. Opracowanie strategii dystrybucji, pozycjonowania cenowego oraz USP’s dla systemu. Przygotowanie narzędzi sprzedażowych oraz materiałów technicznych i szkoleniowych.
Współpraca z działem R&D, Produkcji oraz Zakupów.
Marketing Coordinator
Kierowanie wszystkimi działaniami marketingowymi w polskim oddziale firmy. Przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego.
Kreowanie strategii komunikacji i nowych koncepcji kreatywnych. Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi oraz wykonawcami (drukarnie i in.).
Projektowanie, nadzór i analiza cyklicznych badań Satysfakcji Klienta. Raportowanie do centrali firmy (Belgia). Opracowanie systemu wsparcia marketingowego dla kluczowych Klientów. Przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż.
Współkierowanie międzynarodowym procesem rebrandigu. Stworzenie i kierowanie pracami lokalnego zespołu projektowego. Tworzenie i realizacja strategii komunikacji w różnych obszarach (w tym również komunikacja wewnętrzna).
Kreowanie strategii komunikacji i nowych koncepcji kreatywnych. Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi oraz wykonawcami (drukarnie i in.).
Projektowanie, nadzór i analiza cyklicznych badań Satysfakcji Klienta. Raportowanie do centrali firmy (Belgia). Opracowanie systemu wsparcia marketingowego dla kluczowych Klientów. Przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż.
Współkierowanie międzynarodowym procesem rebrandigu. Stworzenie i kierowanie pracami lokalnego zespołu projektowego. Tworzenie i realizacja strategii komunikacji w różnych obszarach (w tym również komunikacja wewnętrzna).
Senior Account Manager
Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa Klienta. Nadzór nad zespołem kreatywnym. Przygotowania przetargowe, prezentacje. Opracowywanie strategii komunikacji, planowanie i nadzór nad kampaniami reklamowymi. Planowanie i zakup mediów, współpraca z domami mediowymi. Sporządzanie i obsługa budżetów reklamowych. Negocjacje finansowe.
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Grupy
Marketing Poznań
Grupa dla profesjonalistów odpowiedzialnych za marketing w średnich i dużych poznańskich firmach oraz w firmach doradczych i usługowych oferujących pomoc dla działów marketingu.