Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
* aktywna sprzedaż i profesjonalna obsługa klientów,
* współpraca z przedstawicielami banków: AIG oraz Żagiel w celu skutecznej sprzedaży ratalnej,
* obsługa kasy fiskalnej oraz programu Symfonia, przyjmowanie płatności i reklamacji, kontakty telefoniczne z klientami,
* wizualizacja wystroju oraz wdrażanie instrukcji visual merchandising’u zgodnego ze standardami Time Trend,
* kontakty z poszczególnymi przedstawicielami znanych światowych marek Swatch Group w celu bieżącego uzupełniania firmowych opakowań i materiałów reklamowych,
* przeprowadzanie inwentaryzacji, opracowywanie miesięcznych dokumentacji oraz przygotowywanie raportów dla potrzeb centrali,
* współpraca z działem marketingu firmy Zibi Detal Sp. z o.o. jak również Dyrekcją Centrum Handlowo-Rozrywkowego Plaza Lublin w związku z sezonowym tworzeniem strony katalogowej magazynu „Plaza Lublin” oraz eventów organizowanych na terenie galerii.
* współpraca z przedstawicielami banków: AIG oraz Żagiel w celu skutecznej sprzedaży ratalnej,
* obsługa kasy fiskalnej oraz programu Symfonia, przyjmowanie płatności i reklamacji, kontakty telefoniczne z klientami,
* wizualizacja wystroju oraz wdrażanie instrukcji visual merchandising’u zgodnego ze standardami Time Trend,
* kontakty z poszczególnymi przedstawicielami znanych światowych marek Swatch Group w celu bieżącego uzupełniania firmowych opakowań i materiałów reklamowych,
* przeprowadzanie inwentaryzacji, opracowywanie miesięcznych dokumentacji oraz przygotowywanie raportów dla potrzeb centrali,
* współpraca z działem marketingu firmy Zibi Detal Sp. z o.o. jak również Dyrekcją Centrum Handlowo-Rozrywkowego Plaza Lublin w związku z sezonowym tworzeniem strony katalogowej magazynu „Plaza Lublin” oraz eventów organizowanych na terenie galerii.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Inne
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Orfice: Word, Excel, PowerPoint
Szkolenie wewnętrzne „Profesjonalna obsługa klienta” – celem szkolenia było przedstawienie podstawowych zasad obsługi klienta, a także przybliżenie typologii klienta w celu skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zaznajomienie z zasadami kontaktu telefonicznego z klientem;
Szkolenie wewnętrzne „Merchandising” – celem szkolenia było nabycie umiejętności odpowiedniej pracy z towarem, doskonalenie kompetencji z dziedziny wystawiennictwa z elementami znajomości trendów w design’e oraz wystroju wnętrz.
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Orfice: Word, Excel, PowerPoint
Szkolenie wewnętrzne „Profesjonalna obsługa klienta” – celem szkolenia było przedstawienie podstawowych zasad obsługi klienta, a także przybliżenie typologii klienta w celu skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zaznajomienie z zasadami kontaktu telefonicznego z klientem;
Szkolenie wewnętrzne „Merchandising” – celem szkolenia było nabycie umiejętności odpowiedniej pracy z towarem, doskonalenie kompetencji z dziedziny wystawiennictwa z elementami znajomości trendów w design’e oraz wystroju wnętrz.
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
A ja jestem świetną kobietą.
Tą grupę założyłem dla wszystkich świetnych kobiet na tym portalu. Ma służyć Ci przede wszystkim jako znak, na Twoim profilu - jeśli czujesz, że jesteś taką kobietą - Dołącz teraz!
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.