Umiejętności
Odpowiedzialność
Współpraca
Otwartość na zmiany, innowacyjność, zadaniowe podejście do pracy.
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Analiz Kredytów Gospodarczych
Przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji kredytowej/pożyczkowej pod kątem formalnym i merytorycznym, analiza ekonomiczno-finansowa, w tym ocena wskaźnikowa potencjalnych Kredytobiorców (przedsiębiorcy, klienci instytucjonalni, osoby fizyczne) oraz ocena zdolności kredytowej, sporządzanie aplikacji kredytowych na wyższe szczeble kompetencyjne (w tym komitety kredytowe), ocena ryzyk oraz zabezpieczeń (wycena zabezpieczeń), podejmowanie decyzji kredytowych.
Strukturyzacja transakcji przy współpracy ze stroną biznesową i przygotowywanie propozycji na poszczególne szczeble decyzyjne Banku.
Weryfikacja potencjalnych kredytobiorców i podmiotów powiązanych pod kątem weryfikacji szczegółowej, prania brudnych pieniędzy oraz przeciwdziałanie usiłowaniom wyłudzeń.
Monitoring Klientów i portfela kredytowego.
Strukturyzacja transakcji przy współpracy ze stroną biznesową i przygotowywanie propozycji na poszczególne szczeble decyzyjne Banku.
Weryfikacja potencjalnych kredytobiorców i podmiotów powiązanych pod kątem weryfikacji szczegółowej, prania brudnych pieniędzy oraz przeciwdziałanie usiłowaniom wyłudzeń.
Monitoring Klientów i portfela kredytowego.
Kontroler Placówek Bankowych
Przeprowadzanie kontroli w różnych jednostkach operacyjnych: placówki bankowe i centra kredytowe oraz procesach, w tym szczególnie obrót gotówkowych, „pranie brudnych pieniędzy”, kredyty, depozyty.
Nadzór i współpraca w zakresie frodów wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca w tym zakresie z jednostkami bezpieczeństwa wewnętrznego.
Wsparcie merytoryczne w regionie i efektywna współpraca z innymi jednostkami i menadżerami podległych placówek. Dbałość o przestrzeganie obowiązujących standardów w tym także jakości obsługi klienta. Weryfikacja kontroli funkcjonalnej przeprowadzanej przez menadżerów zgodnie z obowiązującymi mapami ryzyka. Monitorowanie realizacji wydanych zaleceń pokontrolnych oraz współpraca w zakresie poprawy jakości pracy w kontrolowanych jednostkach. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń oraz wsparcie placówek bankowych w zakresie procesów depozytowo – oszczędnościowych oraz kredytowych, obrót gotówkowy.
Nadzór i współpraca w zakresie frodów wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca w tym zakresie z jednostkami bezpieczeństwa wewnętrznego.
Wsparcie merytoryczne w regionie i efektywna współpraca z innymi jednostkami i menadżerami podległych placówek. Dbałość o przestrzeganie obowiązujących standardów w tym także jakości obsługi klienta. Weryfikacja kontroli funkcjonalnej przeprowadzanej przez menadżerów zgodnie z obowiązującymi mapami ryzyka. Monitorowanie realizacji wydanych zaleceń pokontrolnych oraz współpraca w zakresie poprawy jakości pracy w kontrolowanych jednostkach. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń oraz wsparcie placówek bankowych w zakresie procesów depozytowo – oszczędnościowych oraz kredytowych, obrót gotówkowy.
Doradca Finansowy
kompleksowe doradztwo finansowe, pozyskiwane środków finansowych dla segmentu MŚP (kredyty i pożyczki), kredyty i pożyczki hipoteczne Klienci Indywidualni, w tym konsolidacja i restrukturyzacja zadłużenia, ubezpieczenia majątkowe i życiowe dodatkowo wsparcie dla MŚP w ramach dotacji ze środków unijnych
Lider Przedstawicieli Finansowo - Ubezpieczeniowych
AEGON Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A.
Lider wdrożeniowy dla nowo zatrudnianych przedstawicieli, prowadzenie szkoleń, motywacja i opieka nad przedstawicielem, tworzenie i realizacja strategii pracy zespołu, pozyskiwanie do współpracy podmiotów zewnętrznych, budowanie relacji.
Analiza potrzeb klientów, tworzenie indywidualnych programów inwestycyjno – ubezpieczeniowych, obsługa klienta i serwis.
Ubezpieczenia na życie, programy inwestycyjne oparte na funduszach, prywatna emerytura, majątek, programy ubezpieczeń zdrowotnych, na życie, programy dla dzieci.
Dodatkowo własna działalność gospodarcza w zakresie doradztwa finansowego i ubezpieczeń, w tym wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie pozyskiwania środków finansowych z wykorzystaniem środków z programów unijnych.
Aktualnie: – beneficjent projektu „Nowa Perspektywa” – Moduł I „Przedsiębiorczość”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Analiza potrzeb klientów, tworzenie indywidualnych programów inwestycyjno – ubezpieczeniowych, obsługa klienta i serwis.
Ubezpieczenia na życie, programy inwestycyjne oparte na funduszach, prywatna emerytura, majątek, programy ubezpieczeń zdrowotnych, na życie, programy dla dzieci.
Dodatkowo własna działalność gospodarcza w zakresie doradztwa finansowego i ubezpieczeń, w tym wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie pozyskiwania środków finansowych z wykorzystaniem środków z programów unijnych.
Aktualnie: – beneficjent projektu „Nowa Perspektywa” – Moduł I „Przedsiębiorczość”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Menedżer
Nadzór nad procesem kredytowym dla Klientów Biznesowych W2W.
Ścisła współpraca ze sprzedażą w zakresie realizacji planów wolumenowych a w szczególności kooperacja przy obsłudze złożonych transakcji, wsparcie przy indywidualnej strukturyzacji transakcji kredytowych, w tym ocena potrzeb vs możliwości klientów gł. biznesowych oraz dobór właściwych instrumentów finansowych i zabezpieczeń.
Wsparcie produktowe i opiniotwórcze w zakresie wydawanych regulacji z obszaru Klienta Biznesowego. Prowadzenie szkoleń dla Doradców Klientów Biznesowych z obszarów prowadzenia działalności gospodarczej, w tym analiza wskaźnikowa oraz oceny możliwości finansowych Klienta.
Analiza ekonomiczno-finansowa, w tym ocena wskaźnikowa potencjalnych Kredytobiorców, weryfikacja jakościowa oraz sporządzanie aplikacji kredytowych dla Klientów Biznesowych na wyższe szczeble kompetencyjne, ocena ryzyk oraz zabezpieczeń, podejmowanie decyzji kredytowych jako wyższy szczebel decyzyjny. Weryfikacja potencjalnych kredytobiorców i podmiotów powiązanych pod kątem weryfikacji szczegółowej, prania brudnych pieniędzy oraz przeciwdziałanie usiłowaniom wyłudzeń.
Ocena opłacalności projektów inwestycyjnych również tych, które były wspomagane programami
pomocy Funduszy Unijnych oraz strukturyzacja transakcji kredytowych.
Współpraca przy projektach w tym po fuzji banku GE Money S.A. i BPH S.A., projekty dot wdrażania nowych produktów, optymalizacji procesów obsługi Klientów.
Ścisła współpraca ze sprzedażą w zakresie realizacji planów wolumenowych a w szczególności kooperacja przy obsłudze złożonych transakcji, wsparcie przy indywidualnej strukturyzacji transakcji kredytowych, w tym ocena potrzeb vs możliwości klientów gł. biznesowych oraz dobór właściwych instrumentów finansowych i zabezpieczeń.
Wsparcie produktowe i opiniotwórcze w zakresie wydawanych regulacji z obszaru Klienta Biznesowego. Prowadzenie szkoleń dla Doradców Klientów Biznesowych z obszarów prowadzenia działalności gospodarczej, w tym analiza wskaźnikowa oraz oceny możliwości finansowych Klienta.
Analiza ekonomiczno-finansowa, w tym ocena wskaźnikowa potencjalnych Kredytobiorców, weryfikacja jakościowa oraz sporządzanie aplikacji kredytowych dla Klientów Biznesowych na wyższe szczeble kompetencyjne, ocena ryzyk oraz zabezpieczeń, podejmowanie decyzji kredytowych jako wyższy szczebel decyzyjny. Weryfikacja potencjalnych kredytobiorców i podmiotów powiązanych pod kątem weryfikacji szczegółowej, prania brudnych pieniędzy oraz przeciwdziałanie usiłowaniom wyłudzeń.
Ocena opłacalności projektów inwestycyjnych również tych, które były wspomagane programami
pomocy Funduszy Unijnych oraz strukturyzacja transakcji kredytowych.
Współpraca przy projektach w tym po fuzji banku GE Money S.A. i BPH S.A., projekty dot wdrażania nowych produktów, optymalizacji procesów obsługi Klientów.
Kierownik
Główne obowiązki: nadzór nad całym procesem kredytowym dla Klientów Biznesowych, czyli od przyjęcia wniosku do analizy, dalej podjęcie decyzji, sporządzenie umów i uruchomienie kredytu po bieżący monitoring oraz wczesną windykację.
Kierowanie i nadzór nad zespołem, uzgadnianie planów operacyjnych, rozwój, szkolenie i motywowanie podległych pracowników, podejmowanie/ opiniowanie decyzji kredytowych zg z posiadanymi kompetencjami, współpraca z jednostkami wewnętrznymi w zakresie współtworzenia polityki i kryteriów oceny Klientów Biznesowych, współpraca w zakresie prowadzonych projektów i wdrażanie nowych produktów.
Kierowanie i nadzór nad zespołem, uzgadnianie planów operacyjnych, rozwój, szkolenie i motywowanie podległych pracowników, podejmowanie/ opiniowanie decyzji kredytowych zg z posiadanymi kompetencjami, współpraca z jednostkami wewnętrznymi w zakresie współtworzenia polityki i kryteriów oceny Klientów Biznesowych, współpraca w zakresie prowadzonych projektów i wdrażanie nowych produktów.
Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Komercyjnych
GE CAPITAL BANK S.A.
Główne obowiązki: pozyskiwanie nowych Klientów (Firm) do współpracy, opieka nad stałymi Klientami w zakresie oferowanych przez Bank produktów kredytowych, przeprowadzania inspekcji u Klientów, kompletowanie składanych wniosków kredytowych i ich opiniowanie.
Menadżer
GE CAPITAL BANK S.A.
Oddział Banku.
Główne obowiązki: zarządzanie zespołem doradców ds. obsługi depozytowo - kredytowej, który prowadził operacyjno – kredytową obsługę Klientów Banku zarówno Indywidualnych jak i Biznesowych.
Budowanie sieci pośredników kredytowych we współpracy z dealerami/komisami/pośrednikami w zakresie udzielanych kredytów samochodowych, w tym szkolenie pracowników z obsługi produktów kredytowych.
W ramach posiadanych kompetencji odejmowanie decyzji kredytowych.
Główne obowiązki: zarządzanie zespołem doradców ds. obsługi depozytowo - kredytowej, który prowadził operacyjno – kredytową obsługę Klientów Banku zarówno Indywidualnych jak i Biznesowych.
Budowanie sieci pośredników kredytowych we współpracy z dealerami/komisami/pośrednikami w zakresie udzielanych kredytów samochodowych, w tym szkolenie pracowników z obsługi produktów kredytowych.
W ramach posiadanych kompetencji odejmowanie decyzji kredytowych.
Szkolenia i kursy
KNF - licencja agenta ubezpieczeniowego
Green Belt Training – szkolenie z zakresu wydolności procesów zakończone certyfikacją i przeprowadzeniem projektu z wykorzystaniem narzędzi jakości w metodologii Six Sigma
FMEA - Analiza przyczyn i skutków wad
Lean Six Sigma Leanowanie procesów
Bazylea 3 i System Zarządzania Ryzykiem
System wymiany informacji kredytowej realizowane przez Akademia Wiedzy BIK
Zabezpieczenia stosowane w banku realizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
Podmioty występujące w obrocie gospodarczym, realizowane przez Instytut Szkoleń Prawa Bankowego
Warsztaty dla analityków kredytowych: analiza ekonomiczno-finansowa, realizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
ABC Prawo pracy.
Microsoft Excel średniozaawansowany
Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy i wyłudzeniom
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC, analiza indywidualna extended DISC.
Podsycaj płomień nim zgaśnie – pozafinansowe metody motywowania pracowników.
Komunikacja interpersonalna – style komunikacyjne.
Jak zarządzać stresem, Nowe Motywacje Sp. z o.o.
Prowadzenie spotkań, Benefactor
Umiejętność skutecznego Porozumiewania się, Achieve Global.
Inclusive Leaders Workshop.
Jak budować siec kontaktów.
Rozmowy oceniające, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów.
Zarządzanie konfliktem z elementami zarządzania zmianą, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów.
Przywództwo i zarządzanie, Chiltern Consultancy Interntional Polska.
Coaching – Chiltern Consultancy International Polska.
Szkolenie handlowe oraz negocjacyjne, Nowe Motywacje Sp. z o.o.
Sztuka prezentacji, Nowe Motywacje.
Zarządzanie ludźmi – od przekazywania zadań po ocenę.
Przekazywanie trudnych decyzji.
Green Belt Training – szkolenie z zakresu wydolności procesów zakończone certyfikacją i przeprowadzeniem projektu z wykorzystaniem narzędzi jakości w metodologii Six Sigma
FMEA - Analiza przyczyn i skutków wad
Lean Six Sigma Leanowanie procesów
Bazylea 3 i System Zarządzania Ryzykiem
System wymiany informacji kredytowej realizowane przez Akademia Wiedzy BIK
Zabezpieczenia stosowane w banku realizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
Podmioty występujące w obrocie gospodarczym, realizowane przez Instytut Szkoleń Prawa Bankowego
Warsztaty dla analityków kredytowych: analiza ekonomiczno-finansowa, realizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
ABC Prawo pracy.
Microsoft Excel średniozaawansowany
Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy i wyłudzeniom
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC, analiza indywidualna extended DISC.
Podsycaj płomień nim zgaśnie – pozafinansowe metody motywowania pracowników.
Komunikacja interpersonalna – style komunikacyjne.
Jak zarządzać stresem, Nowe Motywacje Sp. z o.o.
Prowadzenie spotkań, Benefactor
Umiejętność skutecznego Porozumiewania się, Achieve Global.
Inclusive Leaders Workshop.
Jak budować siec kontaktów.
Rozmowy oceniające, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów.
Zarządzanie konfliktem z elementami zarządzania zmianą, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów.
Przywództwo i zarządzanie, Chiltern Consultancy Interntional Polska.
Coaching – Chiltern Consultancy International Polska.
Szkolenie handlowe oraz negocjacyjne, Nowe Motywacje Sp. z o.o.
Sztuka prezentacji, Nowe Motywacje.
Zarządzanie ludźmi – od przekazywania zadań po ocenę.
Przekazywanie trudnych decyzji.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy