Agnieszka Beata Maj

Administrator aplikacji/Analityk biznesowy
Mińsk Mazowiecki, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Główny Specjalista - Administrator aplikacji/Analityk biznesowy
Agencja Rezerw Materiałowych Biuro Teleinformatyki
- wsparcie techniczne użytkowników oprogramowania Xpertis,
- administrowanie biznesowe oprogramowaniem Xpertis,
- tworzenie instrukcji dla użytkowników końcowych oprogramowania,
- udział w administrowaniu bazami danych tworzonymi w ramach funkcjonującego w ARM oprogramowania Xpertis,
- prowadzenie analiz w zakresie wydajności produkcyjnych oraz funkcjonalności oprogramowania Xpertis i innych aplikacji funkcjonujących w Agencji,
- nadzorowanie wdrażania oraz testowanie systemów informatycznych tworzonych przez firmy zewnętrzne,
- sprawdzanie zgodności dokumentacji formalnej z wdrażanym oprogramowaniem,
- udział w dostosowaniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji funkcjonującego w ARM do wymogów normy PN-ISO/IEC 27001:2014-12 i jego certyfikacja,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentów jakości z zakresu Biura Teleinformatyki,

- audytor wewnętrzny systemu zarządzania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Starszy Księgowy
12/2007 – 02/2010
Wydział Procedur Księgowych i Wdrażania Programów Informatycznych
w tym:
- bieżące wsparcie użytkowników oraz administracja biznesowa SGW Oracle eBS,
- opracowywanie syntetycznego i analitycznego Zakładowego Planu Kont w zakresie obsługi księgowości krajowej,
- parametryzacja systemu SGW Oracle eBS w zakresie modułów: Księga Główna, Zobowiązania, Należności, Zarządzanie Środkami Pieniężnymi (ZŚP), Zaopatrzenie,
- aktualizacja na bieżące potrzeby listy wartości w poszczególnych modułach SGW Oracle eBS

08/2007 – 11/2007
Wydział Ewidencji PROW, Funduszy Strukturalnych i SAPARD
- dekretacja dokumentów,
- sprawdzanie dekretacji dokumentów,
- księgowanie dokumentów,
- przeprowadzanie i sprawdzanie prób zgodności
Logo
księgowy bilansista
PARTNER BIS
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz ich księgowanie,
- uzgadnianie kont rozrachunkowych (uzgadnianie sald z kontrahentami),
- ewidencja środków trwałych,
- wystawianie faktur sprzedażowych,
- windykacja należności,
- przygotowywanie rejestrów VAT dla celów rozliczenia podatku VAT
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Wydział Zmiany Uprawnień Emerytalno-Rentowych - Inspektor
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Wydział Zmiany Uprawnień Emerytalno-Rentowych - Referent
- rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji dotyczących zmiany uprawnień do świadczeń lub ich wysokości, wstrzymywanie, zawieszanie, wznawianie wypłaty świadczeń,
- rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w sprawie uprawnień do zasiłku pogrzebowego po osobach pobierających świadczenia lub członkach ich rodzin,
- realizowanie potrąceń komorniczych, skarbowych, alimentacyjnych dla DPS, ZOL, PUP, KRUS i innych organów rentowych,
- dokonywanie rozliczeń emerytów i rencistów osiągających przychody - realizowanie potrąceń z tego tytułu,
dokonywanie zmiany w danych osobowo-adresowych świadczeniobiorców,
analiza kont podatkowych emerytów i rencistów po zakończeniu roku podatkowego,
przygotowywanie wniosków do Lekarza Orzecznika i przekazywanie ich systemem do Orzecznictwa.
- realizowanie wypłat wszelkich świadczeń oraz naliczanie i wypłacanie odsetek za opóźnienia w wypłacie,
- ustalanie nadpłat i niedopłat świadczeń emerytalno-rentowych,
- obsługa interesantów.

Szkolenia i kursy

- maszynopisanie komputerowe
- obsługa urządzeń biurowych
- szkolenie z Kodeksu postępowania administracyjnego
- szkolenie „Ordynacja podatkowa”
- szkolenie „Ewidencja i rozliczanie funduszy pomocowych UE”
- szkolenie „Amortyzacja bilansowa i podatkowa najaktualniejsze zagadnienia"
- szkolenie „Podejście procesowe”
- szkolenie „Ewidencja i archiwizacja dokumentów elektronicznych”
- szkolenie „Planowanie i dokumentowanie procesów”
- szkolenie „Zarządzanie przez cele”
- szkolenie „Środki trwałe w przedsiębiorstwie – zagadnienia praktyczne”
- szkolenie „Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania ISO 9001:2009”
- szkolenie „Oracle BI 11g R1: Create Analyses Dashboards Ed 1”
- szkolenie „System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w nowoczesnej organizacji na bazie normy ISO/IEC 27001”
- Seminarium z zakresu praw autorskich”
- szkolenie „Doskonalenie warsztatu audytora systemu zarządzania”
- szkolenie „Obsługa klienta przez Help Desk”
- szkolenie „Specjalista ds. majątku trwałego”
- szkolenie „Opracowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w ARM”
- szkolenie „Prawo w projektach chmury obliczeniowej”
- szkolenie „Doskonalenie zarządzania ryzykiem operacyjnym w organizacji”
- szkolenie „Gospodarowanie majątkiem trwałym w JSFP w 2014 r.”
- szkolenie „System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w ARM”
- szkolenie „Doskonalenie warsztatu audytora wewnętrznego”
- szkolenie „Podstawy zarządzania projektami”.
- szkolenie „Doskonalenie warsztatu audytora systemu zarządzania”.

Edukacja

Logo
Wydział Ekonomii Finansów i Bankowości specjalność: rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Inne

Znajomość programów :
- Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook,
- Internet Explorer, Outlook Express,
- SGW Oracle eBS,
- OPTIMA,
- Xpertis oprogramowanie kalsy ERP (moduły: Xpertis Finanse i Księgowość, Xpertis Logistyka, Xpertis Kasa, Xpertis Środki Trwałe, Xpertis Bankowość elektroniczna, Xpertis Gospodarka Remontowa),
- Oprogramowanie do zarządzania ryzykiem e-Risk,
- System Obiegu Dokumentacji i Archiwum Zakładowego (SODiAZ)

- obsługa urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kategorii B