Agnieszka Osińska

specjalista d/s kadr i płac, Radoxim Sp. z o.o.
Głogów, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office rekrutacja Prawo jazdy kat B znajomość programu Płatnik Prawo pracy R2Płatnik Fakturowanie Znajomość program Fama start

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Radoxim Sp. z o.o.
specjalista ds kadr i płac
– Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);
– Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
– Rozliczanie delegacji pracowniczych;
– Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
– Ewidencja zwolnień lekarskich;
– Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
– Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
– Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
– Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
- Prowadzenie kadr pracowników oddelegowanych na potrzeby przepisów prawa pracy w
Holandii;
- Sporządzanie list płac dla pracowników pracujących w Polsce;
- Sporządzanie list płac dla pracowników pracujących w Holandii;
- Delegowanie pracowników do pracy za granicę;
- Kontakty z kontrahentami zagranicznymi;
- Znajomość Holenderskiego CAO BOUW ( Układ Zbiorowy);
- Sporządzanie raportów sprzedaży;
- Fakturowanie;
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Hobb's Ltd Bicester UK
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
– promowanie działań usprawniających sprzedaż – przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,
– wykonywanie pomiarów wyników działań promocyjnych oraz sprawdzanie ich efektywności,
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– komplementowanie dokumentów dla danego projektu,
– przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i komplementowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora),
– fakturowanie sprzedaży,
– wyjaśnianie różnic cenowych powstałych podczas wprowadzania faktur oraz korekt,
– przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami,
– obsługa klientów indywidualnych,
– monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów,
– aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
Logo
Asystent Zarządu
Zakłady Mięsne Dobrosława Sp. z o.o.
- Prowadzenie sekretariatu;
- Prowadzenie kalendarza Prezesa;
- Organizacja spotkań zarządu oraz spotkań biznesowych;
- Organizacja wyjazdów służbowych i delegacji;
- Przygotowywanie analiz oraz prezentacji;
- Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych;
- Tłumaczenia dokumentów ;
- Reprezentowanie firmy na tarach Polagra Poznań;

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Zainteresowania

Sport, podróże,

Inne

- Praca pod presją czasu;
- Zaangażowanie;
- Dyspozycyjność;