Agata Grolak
Kierownik działu Administracji.
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Zarządzanie zespołem
praca pod presją czasu
Symfonia Handel
skrupulatność
negocjowanie cen
komunikatywność
Wybór Dostawców
dobra organizacja pracy
negocjowanie ofert
Duże zaangażowanie w pełnione obowiązki
Budżet działu
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Administracyjno Gospodarczego
Kierowanie działem administracji:
- nadzór nad stanem technicznym budynku (inwestycje, przeglądy techniczne, remonty),
- koordynowanie działań zakupowych, wybór dostawców usług, negocjacje cenowe,
- weryfikowanie jakości usług dostarczanych przez firmy zewnętrzne w obszarach tj.: utrzymywanie czystości, usługi telekomunikacyjne, leasing urządzeń biurowych,
- nadzór nad budżetem oraz optymalizacja kosztów w podlegających obszarach,
- zaopatrzenie w materiały biurowe,
- zarządzanie archiwum.
Zarządzanie działem IT:
- organizacja przetargów na modernizację infrastruktury IT oraz zakup sprzętu biurowego,
- wybór dostawców i negocjowanie warunków kontraktów,
- nadzór nad rzetelnym i terminowym wykonywaniem zadań przez podwładnych,
- organizacja bieżącego wsparcia użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania.
Zarządzenie flotą samochodową:
- zarządzanie miejscami parkingowymi podlegającymi firmie,
- organizacja związana z zakupami samochodów (leasing, ubezpieczenia pojazdów),
- bieżący nadzór nad stanem technicznym pojazdów.
- nadzór nad stanem technicznym budynku (inwestycje, przeglądy techniczne, remonty),
- koordynowanie działań zakupowych, wybór dostawców usług, negocjacje cenowe,
- weryfikowanie jakości usług dostarczanych przez firmy zewnętrzne w obszarach tj.: utrzymywanie czystości, usługi telekomunikacyjne, leasing urządzeń biurowych,
- nadzór nad budżetem oraz optymalizacja kosztów w podlegających obszarach,
- zaopatrzenie w materiały biurowe,
- zarządzanie archiwum.
Zarządzanie działem IT:
- organizacja przetargów na modernizację infrastruktury IT oraz zakup sprzętu biurowego,
- wybór dostawców i negocjowanie warunków kontraktów,
- nadzór nad rzetelnym i terminowym wykonywaniem zadań przez podwładnych,
- organizacja bieżącego wsparcia użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania.
Zarządzenie flotą samochodową:
- zarządzanie miejscami parkingowymi podlegającymi firmie,
- organizacja związana z zakupami samochodów (leasing, ubezpieczenia pojazdów),
- bieżący nadzór nad stanem technicznym pojazdów.
referent d/s administracyjnych
- Obsługa korespondencji firmowej,
- Segregowanie i przekazywanie korespondencji wewnątrz firmy,
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,
- Tworzenie oraz redagowanie pism wychodzących,
- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
- Wprowadzenie dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej do wewnętrznego systemu archiwizacji
- Przyjmowanie interesantów,
- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych,
- Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,
- Organizacja wyjazdów służbowych (bukowanie biletów kolejowych, rezerwacja hoteli, itp.),
- Zlecanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze,
- Segregowanie i przekazywanie korespondencji wewnątrz firmy,
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,
- Tworzenie oraz redagowanie pism wychodzących,
- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
- Wprowadzenie dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej do wewnętrznego systemu archiwizacji
- Przyjmowanie interesantów,
- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych,
- Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,
- Organizacja wyjazdów służbowych (bukowanie biletów kolejowych, rezerwacja hoteli, itp.),
- Zlecanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze,
Młodszy specjalista ds. administracyjno-handlowych
-Zarządzanie korespondencją wychodzącą,
-Dokonywanie zmian w fakturach na podstawie dokumentacji (listów przewozowych oraz raportów doręczeń towaru do klienta),
-Przesyłanie dokumentacji (faktur oraz różnego rodzaju upoważnień) do klientów,
-Aktywna współpraca z działem handlowym, księgowością oraz klientami,
-Weryfikacja, opisywanie faktur otrzymywanych pod względem merytorycznym oraz sprawdzanie ich zakresu rzeczowego,
-Tworzenie zestawień oraz raportów z zakresu wykonywanych prac,
-Dokonywanie zmian w fakturach na podstawie dokumentacji (listów przewozowych oraz raportów doręczeń towaru do klienta),
-Przesyłanie dokumentacji (faktur oraz różnego rodzaju upoważnień) do klientów,
-Aktywna współpraca z działem handlowym, księgowością oraz klientami,
-Weryfikacja, opisywanie faktur otrzymywanych pod względem merytorycznym oraz sprawdzanie ich zakresu rzeczowego,
-Tworzenie zestawień oraz raportów z zakresu wykonywanych prac,
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Kulinaria – kuchnia polska (moją pasją jest gotowanie)
Sport – sporty zespołowe (piłka nożna, siatkówka),
aerobik
Podróże zagraniczne (poznawanie nowych kultur)
Sport – sporty zespołowe (piłka nożna, siatkówka),
aerobik
Podróże zagraniczne (poznawanie nowych kultur)
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni