Agata Skóra
Senior Account Executive, Media Impact Polska
Siemianowice Śląskie,
śląskie
Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Planowanie kampanii reklamowych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Executive
Obsługa klientów z sektora SME z województwa śląskiego i świętokrzyskiego pod kątem crossowych kampanii z wykorzystaniem internetu (w tym kampanii efektywnościowych, Social Media, Google, lokalizatorów internetowych) i prasy
Planowanie kampanii reklamowych, ich obsługa, monitorowanie przebiegu, raportowanie po zakończeniu kampanii
Planowanie kampanii reklamowych, ich obsługa, monitorowanie przebiegu, raportowanie po zakończeniu kampanii
E-commerce Account Manager
▪ Obsługa klientów z branży e-commerce oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów
▪ Planowanie kampanii reklamowych dla klientów z branży e-commerce – dobór narzędzi do kampanii klienta w celu zapewnienia najwyższej efektywności i przychodowości
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientami bezpośrednimi i /lub agencjami reklamowymi
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie strategii marketingowych
▪ Negocjacje z klientem
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
▪ Rekomendowanie kolejnych działań dla klienta
▪ Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i rozszerzania oferty reklamowej portalu
▪ Planowanie kampanii reklamowych dla klientów z branży e-commerce – dobór narzędzi do kampanii klienta w celu zapewnienia najwyższej efektywności i przychodowości
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientami bezpośrednimi i /lub agencjami reklamowymi
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie strategii marketingowych
▪ Negocjacje z klientem
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
▪ Rekomendowanie kolejnych działań dla klienta
▪ Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i rozszerzania oferty reklamowej portalu
Account Executive
▪ Rozwój powierzonego rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę z dotychczasowymi klientami
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientem bezpośrednim i /lub agencjami reklamowymi
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie strategii marketingowych
▪ Negocjacje z klientem
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
▪ Rekomendowanie kolejnych działań dla klienta
▪ Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i rozszerzania oferty reklamowej portalu
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientem bezpośrednim i /lub agencjami reklamowymi
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie strategii marketingowych
▪ Negocjacje z klientem
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
▪ Rekomendowanie kolejnych działań dla klienta
▪ Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i rozszerzania oferty reklamowej portalu
Junior Account Executive
▪ Rozwój powierzonego rynku poprzez utrzymywanie bazy klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych (budowanie portfela klientów)
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientem bezpośrednim
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie produktów reklamowych
▪ Negocjacje z klientem (do określonej wartości kampanii reklamowej i poziomu rabatowania)
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientem bezpośrednim
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie produktów reklamowych
▪ Negocjacje z klientem (do określonej wartości kampanii reklamowej i poziomu rabatowania)
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
Koordynator Działu Szkoleń i Rozwoju
▪ koordynacja pracy działu; współpraca z 10 trenerami zewnętrznymi prowadzącymi szkolenia na zlecenie MCG w zakresie przygotowywania programów i materiałów szkoleniowych; prowadzenie działań związanych z organizacją szkoleń (wynajem sal, organizacja noclegów, cateringu, przejazdów; współpraca z firmami zewnętrznymi zajmującymi się np. szkoleniami typu outdoor); koordynacja kalendarza szkoleniowego; współpraca z klientem przed, w trakcie i po przeprowadzeniu projektu szkoleniowego; uczestnictwo w Identyfikacji potrzeb szkoleniowych u klienta; koordynacja szkoleń otwartych (marketing i sprzedaż szkoleń; kompletowanie grupy; nadzór nad sprawami organizacyjnymi; współpraca z trenerem);
▪ udział w projektach doradczych z zakresu budowania i modernizacji systemów wynagrodzeń
▪ przygotowanie raportów dotyczących aktualnych informacji o rynku pracy województwa śląskiego dla Urzędu Miasta Katowice oraz potencjalnych inwestorów zagranicznych chcących rozpocząć działalność na tym terenie.
▪ sprzedaż usług szkoleniowych oraz doradczych – identyfikacja potencjalnych klientów, prezentowanie oferty podczas kontaktu telefonicznego oraz spotkań bezpośrednich, przygotowanie oferty pisemnej zgodnie z potrzebami klienta zidentyfikowanymi w trakcie rozmowy, przygotowywanie umów o współpracy, „opieka” nad klientem w ramach realizacji sprzedanego projektu
▪ udział w projektach doradczych z zakresu budowania i modernizacji systemów wynagrodzeń
▪ przygotowanie raportów dotyczących aktualnych informacji o rynku pracy województwa śląskiego dla Urzędu Miasta Katowice oraz potencjalnych inwestorów zagranicznych chcących rozpocząć działalność na tym terenie.
▪ sprzedaż usług szkoleniowych oraz doradczych – identyfikacja potencjalnych klientów, prezentowanie oferty podczas kontaktu telefonicznego oraz spotkań bezpośrednich, przygotowanie oferty pisemnej zgodnie z potrzebami klienta zidentyfikowanymi w trakcie rozmowy, przygotowywanie umów o współpracy, „opieka” nad klientem w ramach realizacji sprzedanego projektu
Analityk Bazy Danych i Rynku Pracy
▪ prowadzenie wstępnej fazy projektów rekrutacyjnych na zlecenie klientów (poszukiwania bezpośrednie, preselekcja aplikacji z Bazy Danych oraz spływających w odpowiedzi na ogłoszenia);
▪ kontakt z klientem w trakcie procesu rekrutacyjnego
▪ sprzedaż usług rekrutacyjnych przez telefon
▪ monitorowanie bieżącej sytuacji na rynku pracy głównie w zakresie możliwości poszerzenia źródeł poszukiwań kandydatów oraz klientów
▪ kontakt z klientem w trakcie procesu rekrutacyjnego
▪ sprzedaż usług rekrutacyjnych przez telefon
▪ monitorowanie bieżącej sytuacji na rynku pracy głównie w zakresie możliwości poszerzenia źródeł poszukiwań kandydatów oraz klientów
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media