Agata Skóra

Agata Skóra

Senior Account Executive, Media Impact Polska
Siemianowice Śląskie, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office Negocjacje Planowanie kampanii reklamowych

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Media Impact Polska
Senior Account Executive
Obsługa klientów z sektora SME z województwa śląskiego i świętokrzyskiego pod kątem crossowych kampanii z wykorzystaniem internetu (w tym kampanii efektywnościowych, Social Media, Google, lokalizatorów internetowych) i prasy
Planowanie kampanii reklamowych, ich obsługa, monitorowanie przebiegu, raportowanie po zakończeniu kampanii
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
E-commerce Account Manager
▪ Obsługa klientów z branży e-commerce oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów
▪ Planowanie kampanii reklamowych dla klientów z branży e-commerce – dobór narzędzi do kampanii klienta w celu zapewnienia najwyższej efektywności i przychodowości
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientami bezpośrednimi i /lub agencjami reklamowymi
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie strategii marketingowych
▪ Negocjacje z klientem
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
▪ Rekomendowanie kolejnych działań dla klienta
▪ Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i rozszerzania oferty reklamowej portalu
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Account Executive
▪ Rozwój powierzonego rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę z dotychczasowymi klientami
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientem bezpośrednim i /lub agencjami reklamowymi
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie strategii marketingowych
▪ Negocjacje z klientem
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
▪ Rekomendowanie kolejnych działań dla klienta
▪ Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i rozszerzania oferty reklamowej portalu
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Junior Account Executive
▪ Rozwój powierzonego rynku poprzez utrzymywanie bazy klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych (budowanie portfela klientów)
▪ Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
▪ Uzgadnianie i definiowanie potrzeb klienta związanych z planowaną kampanią reklamową
▪ Ustalanie budżetów reklamowych we współpracy z klientem bezpośrednim
▪ Przygotowanie media planu i proponowanie produktów reklamowych
▪ Negocjacje z klientem (do określonej wartości kampanii reklamowej i poziomu rabatowania)
▪ Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej
▪ Przygotowywanie raportów w trakcie i po zakończeniu kampanii dla klienta
Masłowska Consulting Group
Koordynator Działu Szkoleń i Rozwoju
▪ koordynacja pracy działu; współpraca z 10 trenerami zewnętrznymi prowadzącymi szkolenia na zlecenie MCG w zakresie przygotowywania programów i materiałów szkoleniowych; prowadzenie działań związanych z organizacją szkoleń (wynajem sal, organizacja noclegów, cateringu, przejazdów; współpraca z firmami zewnętrznymi zajmującymi się np. szkoleniami typu outdoor); koordynacja kalendarza szkoleniowego; współpraca z klientem przed, w trakcie i po przeprowadzeniu projektu szkoleniowego; uczestnictwo w Identyfikacji potrzeb szkoleniowych u klienta; koordynacja szkoleń otwartych (marketing i sprzedaż szkoleń; kompletowanie grupy; nadzór nad sprawami organizacyjnymi; współpraca z trenerem);
▪ udział w projektach doradczych z zakresu budowania i modernizacji systemów wynagrodzeń
▪ przygotowanie raportów dotyczących aktualnych informacji o rynku pracy województwa śląskiego dla Urzędu Miasta Katowice oraz potencjalnych inwestorów zagranicznych chcących rozpocząć działalność na tym terenie.
▪ sprzedaż usług szkoleniowych oraz doradczych – identyfikacja potencjalnych klientów, prezentowanie oferty podczas kontaktu telefonicznego oraz spotkań bezpośrednich, przygotowanie oferty pisemnej zgodnie z potrzebami klienta zidentyfikowanymi w trakcie rozmowy, przygotowywanie umów o współpracy, „opieka” nad klientem w ramach realizacji sprzedanego projektu
Masłowska Consulting Group
Analityk Bazy Danych i Rynku Pracy
▪ prowadzenie wstępnej fazy projektów rekrutacyjnych na zlecenie klientów (poszukiwania bezpośrednie, preselekcja aplikacji z Bazy Danych oraz spływających w odpowiedzi na ogłoszenia);
▪ kontakt z klientem w trakcie procesu rekrutacyjnego
▪ sprzedaż usług rekrutacyjnych przez telefon
▪ monitorowanie bieżącej sytuacji na rynku pracy głównie w zakresie możliwości poszerzenia źródeł poszukiwań kandydatów oraz klientów

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing / Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media